AltF4 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Er det bare jeg som har inntrykket av at de som var "de kule gutta" på ungdomsskolen har de styggeste damene nå som de har blitt store? Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Det håper jeg virkelig Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 De jeg kjenner har det. En kompis av min bror er sammen med det største hespetreet fra ungdomsskolen fremdeles. Synes hun var stygg da, synes hun er stygg nå. I tillegg tror hun at hun er driiiitdeilig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg mener vel egentlig ikke stygg, mer i baner av kjedelige og fryktelig lite sexy damer generelt. Type joggebukse og bustete hår. Har en mistanke om at de fleste knapt hadde begynt på barneskolen når vi gikk på ungdomsskolen riktignok, men poenget mitt står fremdeles. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Gleder meg til curling finalen Det blir awesome! Men først, hjemmelaget pizza. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Lurer på hva vi skal ha til middag... Muligens svinefile og ris tenker jeg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Kyllingsuppe er namnam. Kjøpte meg en alt for stor pose med godteri.. småkvalm allerede Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg har også lyst på hjemmelaget middag, men har ikke særlig lyst til å lage noe. Hmmm, lurer på hva brodern har til middag, kanskje jeg skal invitere meg selv? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg har kost meg med taco etter en veldig slitsom fotballtrening på det grønne gress. Nå er det top gear spesial Btw, ikke prøv taco gryteretten som har kommet ut, den smaker dritt! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Er det bare jeg som har inntrykket av at de som var "de kule gutta" på ungdomsskolen har de styggeste damene nå som de har blitt store? "De kule gutta" jeg gikk på ungdomsskole med er i fengsel nå. En av dem var i en periode den yngste som sonet i landet. Visstnok på grunn av knivstikking. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Noe som får meg til å lure på om dattera til Halvorsen er noe god. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Noe som får meg til å lure på om dattera til Halvorsen er noe god. ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Btw, ikke prøv taco gryteretten som har kommet ut, den smaker dritt! Synd, for både den amerikanske og meksikanse er sabla gode. Den meksikanske slår dog the US and A sin versjon. Helluva good meal. Snakker da selvfølgelig om disse posene fra Toro. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 De er ganske gode, de gryterettene. Noe som er enda bedre enn det, er det vi skal ha i dag: svinefilé og ris. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Ganske gode? Den meksikanske er jo himmelsk. Men jeg klarer mystisk nok ikke å spille Bioshock 2 i mer enn to-tre timer av gangen. Det første spillet kunne jeg spille igjennom på en kveld. Menmen, får avveksle litt med en cowboyfilm. Appaloosa blir faktisk den første DVD´en jeg ser på på den nye TV´en min, så det blir nesten litt spennende bare det å se hvordan den takler SD-kilder. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Noe som får meg til å lure på om dattera til Halvorsen er noe god. ? Jeg tror det er bare Ehtram, Atsjonas, Drugis og jeg som skjønner den. Men Drugis hadde desverre alt forlatt bygningen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Ganske gode? Den meksikanske er jo himmelsk. Men jeg klarer mystisk nok ikke å spille Bioshock 2 i mer enn to-tre timer av gangen. Det første spillet kunne jeg spille igjennom på en kveld. Menmen, får avveksle litt med en cowboyfilm. Appaloosa blir faktisk den første DVD´en jeg ser på på den nye TV´en min, så det blir nesten litt spennende bare det å se hvordan den takler SD-kilder. Det er ganske mye annet her i livet jeg synes er bedre enn de gryterettene. Og wat? Appaloosa? Jeg ville ikke latt en så dårlig film innvie min tv om den var ny. Men det er min mening da... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Det er den første DVD´en, ikke den første filmen eller spillet generelt Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Men for faen så jævla close løp av Marit Bjørgen. Sølv til norge i 30 km klassisk for kvinner. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Æsj, vi hadde trengt det gullet for å vinne medaljestatistikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå