Error Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) God natt forumfolk Batman er bestilt, og jeg gleder meg til det kommer! Edit: Kul liten sak: http://lab.andre-michelle.com/tonematrix Endret 27. februar 2010 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 God morgen. Nå er det ut og handle. Handlelappen er lang, lommeboka er feit. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hva skal du ut å kjøpe da? Snakker vi mat, spill, en ny sofa eller en papegøye? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Spill, musikk, serier, film og klær. Gjerne av flertall i samtlige kategorier. Fant også 900 kroner på sjenken i stua som er mine. Putta dem i sparebøssa jeg egentlig skulle tømme når jeg skulle kjøpe meg PS 3, men som nå er stappfull av slike gulbrune sedler det står "500" på. De blå det sto "200" på forsvant litt etter hvert som jeg skulle ha noe småtteri. Also: The Cumshots – Existance Should Be Singing Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Bruker folk sparebøsse enda? Jeg har funnet ut at det aldri fungerer så jeg bruker heller en bankkonto til sånt. Litt mer styr å overføre penger til meg selv enn at jeg gidder å gjøre det når jeg får lyst på alskens saker, og lett nok til at det bare tar noen minutter om jeg skulle trenge det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg bruker sparebøsse! Det er en liten hvit gris. Den er kjempesøt. Og heter Leonard Georg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Har tre bankkontoer (BSU og to for sparing) men jeg gidder aldri gå i banken med penger jeg får til jul og bursdag. Derfor åt jeg først opp og så å skar jeg høl i lokket på en Dream youghurt ice cream med karamellsmak. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Gavepenger bruker jeg som regel så fort at jeg ikke rekker å tenke over det. De er jo rett og slett kun ekstrapenger som kan brukes på alt. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 De årene jeg har vært borte fra CS har jaggu satt sine spor. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Mammakamel du skulle på the gathering ikke sant? Cs spilles bare i rykk og napp. Jeg er så dårlig at folk ikke trenger og ta livet av meg engang. De venter alltid til slutt med og ta meg fordi jeg enten er så dårlig eller at jeg rett og slett bare har rotet meg bort på kartet. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Har vert på ferie i 2 dager og kjøpt: Minnepenn 600kr, Mirro`s edge 119kr og klær til 2500kr. Mister også arbeidsdager til 1000kr. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Handleturen ble brått avsluttet, men jeg fikk da tak i klær og mat til i kveld. Og det var det viktigste. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Min tur til å dra på handletur da eller? Lurer på hva slags godt jeg skal kjøpe meg til kvelden. Mat og røyk er sikret, men jeg trenger noe potetgull/lignende. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Sannsynligvis. Men snør det like jævlig hos deg som det gjør her så bør du gå på veien, jeg kom meg ikke frem på fortauet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Nja, det snør ikke like mye her i dag, men det snødde noe sinnssykt i går så det er nok fare for våte sko og fastkjørte biler på veien til butikken. Får ta med meg noen Boots of Agility. Nei, huff det var den type humor jeg ikke vil drive med. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Den eneste retningen det ikke snør her er oppover. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Lulz. Synes det er gøy når det snør som verst jeg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Egentlig litt enig, men det egner seg best på utsiden av vinduet og ikke på innsiden av jakka. Dessuten er det nok snø nå. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Det snør ikke her, men det er nok snø for det. Jeg vil ha sommer... Endret 27. februar 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå