Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for gratulasjoner folkens, og Laland får bronsje trophie for å være den første til å kommentere på face. Har blitt spilling av Heavy Rain som eldrit.no klarte å få tilsendt meg i løpet av en dag! Utrolig!

Men da er det en tur på postkontoret og hente en pakke fra utlandet, denne gangen asos.com og litt klæær. Forferdelig at jeg må ut i snøen...

Hva gjør folket da?

For en herlig dag hittil!:)

Lenke til kommentar

Og et lite spørsmål, hvor mange timer "varer" Batman: AA? Koster 145kr på play atm, og jeg vurderer å kjøpe det.

Jeg tror det kommer an på hvor mye du selv gidder. Det er mye rom for å utforske og eventuelt også backtracke for å få "gjort alt", og i tillegg er det jo challenges som låses opp etter hvert som du kommer gjennom spillet. Jeg ville sagt iallefall over 20 timer hvis du ikke har det kjempetravelt, men nå har jeg ikke selv fullført det enda, bare spilt ganske mye - kan jo være jeg bommer fullstendig på hvor mye jeg har igjen av spillet.

Det er uansett verdt 145 kroner og vel så det. Strålende spill.

Ellers driver jeg og Eplefe med ungdomsskolemimring ved å høre på blink-182. :p

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Og et lite spørsmål, hvor mange timer "varer" Batman: AA? Koster 145kr på play atm, og jeg vurderer å kjøpe det.

Batman: AA er ett av de spillene man bør ha i samlingen uansett. Og jeg kunne ha gitt 600 for enda en kopi av spillet.

Gratulerer med dagen Paisley!

Lenke til kommentar

Jeg har spilt God of War demoen. Awesome. Jeg har planer om å starte Bioshock 2 om noen få strakser. Awesome. Jeg har bestilt meg masse aweome shit. Awesome. Awesome. Awesome. Awesome. Awesome. Awesome. Awesome. Awesome. Awesome.

Har jeg fylt opp awesome-kvoten for neste månede nå? Flott.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...