Einride Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Det varer lenge nok til å vere verdt 145 kr i alle fall 50 j**la minutt tok det meg å grave fram bilen i dag. Eg er drittlei snø... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Takk for gratulasjoner folkens, og Laland får bronsje trophie for å være den første til å kommentere på face. Har blitt spilling av Heavy Rain som eldrit.no klarte å få tilsendt meg i løpet av en dag! Utrolig! Men da er det en tur på postkontoret og hente en pakke fra utlandet, denne gangen asos.com og litt klæær. Forferdelig at jeg må ut i snøen... Hva gjør folket da? For en herlig dag hittil! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Og et lite spørsmål, hvor mange timer "varer" Batman: AA? Koster 145kr på play atm, og jeg vurderer å kjøpe det. Jeg tror det kommer an på hvor mye du selv gidder. Det er mye rom for å utforske og eventuelt også backtracke for å få "gjort alt", og i tillegg er det jo challenges som låses opp etter hvert som du kommer gjennom spillet. Jeg ville sagt iallefall over 20 timer hvis du ikke har det kjempetravelt, men nå har jeg ikke selv fullført det enda, bare spilt ganske mye - kan jo være jeg bommer fullstendig på hvor mye jeg har igjen av spillet. Det er uansett verdt 145 kroner og vel så det. Strålende spill. Ellers driver jeg og Eplefe med ungdomsskolemimring ved å høre på blink-182. Endret 26. februar 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
Erik Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Huff av meg, sitter her nå på alpinkafeen på Gautefall og kjører snowboard for 6. dagen på rad. Begynner å bli litt kjedlig nå, heldigvis har de trådløs nettverk her Lenke til kommentar
psyched Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 internettautomatene på gardemoen er endelig opne Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Ellers driver jeg og Eplefe med ungdomsskolemimring ved å høre på blink-182. Oi det er en stund siden. Kunne ikke unngå å høre dem, de var jo overalt på den tiden. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Da drar jeg på LAN og håper alle sammen får en fin fredagskveld videre ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Og et lite spørsmål, hvor mange timer "varer" Batman: AA? Koster 145kr på play atm, og jeg vurderer å kjøpe det. Batman: AA er ett av de spillene man bør ha i samlingen uansett. Og jeg kunne ha gitt 600 for enda en kopi av spillet. Gratulerer med dagen Paisley! Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Da var Batman kjøpt \o/ Må jo få brukt xboxen litt. Den har en lei tendens til å stå og støve ned (litt for mange gode spill til PC vs xbox imo). Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Har ikke stått på slalom på fuglene vet hvor lenge, men herlig var det! Afterski med en stemning uten like og alkoholkonsum som står i stil setter prikken over ien! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Måtte bare hjem for å laste ned en nettverksdriver. Bruker bare trådløs på den store pcen så tenkte ikke på det. Men nå drar jeg igjen ^_^ Baibai Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 God aften og farvel. Nå setter jeg med ned med Zelda Spirit Tracks og Pepsi Max resten av kvelden! Hyttelivet er ikke verst. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg har vært og møtt Norges peneste og søteste damer i Oslo i dag:) Er storfornøyd med det! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg har spilt God of War demoen. Awesome. Jeg har planer om å starte Bioshock 2 om noen få strakser. Awesome. Jeg har bestilt meg masse aweome shit. Awesome. Awesome. Awesome. Awesome. Awesome. Awesome. Awesome. Awesome. Awesome. Har jeg fylt opp awesome-kvoten for neste månede nå? Flott. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg fatter ikke hvordan Ascaron klarte å få Sacred 2 til å være 20 GB. Torchlight er snaut 800 MB, og kan underholde deg minst like lenge. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Du vet disse spillutviklerene de kan ikke gjøre alt like smått... Noen er dyktige på og bare lage småfiler mens andre lager store... Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Tapte 4 matcher på rad i HoN nå nettopp. Meh, det er drit Hele kvelden på å bli eid gang på gang. Edit: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=7362&st=80 Den tråden er ganske interessant.. Endret 26. februar 2010 av Error Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Fantastisk tråd. Tipper Mobilen.no fikk hentet inn STORE mengder med plusspoeng fra den demografien på den artikkelen. Forøvrig er livet i Vrådal awesome. Kan anbefales. Fra bakke med hus ved vannet til bakke med hytter på fjellet. Awesome. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 God of War 3 på kino i boks ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Å herregud som minnene strømmer inn! http://open.spotify.com/track/5w24xZUicD68LjnZvtougC http://open.spotify.com/track/76J4nrzFYnB2Z4J6JeWh6d Endret 26. februar 2010 av Lakus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå