AltF4 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Hvem det nå enn er som lager musikken til Borderlands bør lage plate med ordentlige låter snart. Denne var ikke like tøff som den som var på Mad Moxxi's Underdome Riot, men er fortsatt utrolig kul. Denne var faktisk enda tøffere enn den som var på Mad Moxxi's Underdome Riot! Endret 24. februar 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Endelig penger på kortet igjen. Fikk kjøpt meg litt forskjellig snacks nå. ^_^ Nå har jeg 3700,- igjen og har ikke planer om å kjøpe noe mer nå. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Det er godt med penger på konto, spesielt når man sparer til fremtidig bruk. Må nesten finne meg en ny jobb, vurderer om jeg skal jobbe i barnehage igjen, eller om jeg skal ta opp undervisning i grunnskolen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Haha, sitter og spiller Borderlands sammen med en fyr ("Bare Comprade, helluvaguy" for å si det på Zaeed sin måte) og tar meg selv stadig i å fortelle laaange historier om ting som egentlig ikke har noe med hovedhistorien min å gjøre, for så og ikke huske hva jeg egentlig snakket om. Når jeg så kommer på hva jeg snakket om forteller jeg enda en laaang historie, for så å spore av igjen. Skjønner ikke hvordan han holder ut Åpent Xbox LIVE party forresten ^ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Borderlands intro sangen er så utrolig awesome http://open.spotify.com/track/5c5a2Ptu8eyIpljhQHjIqk Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Da har jeg rett og slett blitt slaktet i Battlefield bac company betaen Klarte hele 3 kills på det meste tror jeg. Godt jeg er mye flinkere i strategi spill enn det jeg er i Fps Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Gamer.no har blitt virkelig flinke til å ta i bruk forumbrukernes initiativ til tråder. Liker det innmari godt! Håper du kødder? Faen, alle prøver å lage tråder med et "dypt"-tema, bare at det blir lagd en liten artikkel av det. Jævlig irriterende! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg synes det er herlig. Nivået på diskusjoner har gått betydelig opp etter at Gamer begynte med dette, og trådene som kommer på forsiden er stort sett gode og interessante. Du blir tydeligvis irritert fordi disse folkene synes det er stas å komme på forsiden, noe jeg synes er litt rart. Tør jeg spørre hvorfor det hele er "jævlig irriterende"? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Borderlands intro sangen er så utrolig awesome http://open.spotify....u8eyIpljhQHjIqk Ikke minst denne, som ble brukt i blandt annet trailere og rulleteksten Champion – No Heaven Gamer.no har blitt virkelig flinke til å ta i bruk forumbrukernes initiativ til tråder. Liker det innmari godt! Håper du kødder? Faen, alle prøver å lage tråder med et "dypt"-tema, bare at det blir lagd en liten artikkel av det. Jævlig irriterende! Det kan så være, men du må ikke bidra lese hverken nyheten på forsiden eller delta i tråden selv. Muligheten for å ikke bry seg er med andre ord stor. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Gamer.no har blitt virkelig flinke til å ta i bruk forumbrukernes initiativ til tråder. Liker det innmari godt! Håper du kødder? Faen, alle prøver å lage tråder med et "dypt"-tema, bare at det blir lagd en liten artikkel av det. Jævlig irriterende! Hvis det bidrar til debatt og engasjement er det vel en god ting? Er ikke verre enn å ignorere det hvis du (av en eller annen rar grunn) ikke liker det. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg tror folk flest ville synes det er stas å få en tråd som en har laget komme på førstesiden til Gamer. Jeg ville likt det iallefall... Noen som forresten har filmen Rock-A-Doodle på norsk? Jeg har nettopp sett den på engelsk, men jeg husker den jo mest på norsk og skulle likt å se den igjen på norsk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Den het rock-a-doodle på norsk og. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Den het rock-a-doodle på norsk og. Jeg vet det. Jeg pleide alltid å låne den fra venninden til søsteren min når jeg var liten. Den kom i 1991 tror jeg og er en stor del av barndommen min. Jeg elsker den filmen. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Fikk lønna idag, 15500 rett inn på konto, deretter 1600 ut i bilforsikring, 1200 ut i strømregning, 2000 ut ved kjøp av ny dør til bilen, 1800 ut i statoilregning. Jævla morsomt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Fikk lønna idag, 15500 rett inn på konto, deretter 1600 ut i bilforsikring, 1200 ut i strømregning, 2000 ut ved kjøp av ny dør til bilen, 1800 ut i statoilregning. Jævla morsomt. Har du egen bolig? For du kunne jo prøve å søke boligstøtte, om pengene ikke strekker til og du ikke har nok til f.eks husleie om pengene må gå til andre ting hele tiden. Jeg vet ikke helt hvordan dette systemet fungerer egentlig. Jeg vet bare at jeg kommer til å få det når jeg flytter ut for meg selv, har jeg fått vite av NAV. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Fikk lønna idag, 15500 rett inn på konto, deretter 1600 ut i bilforsikring, 1200 ut i strømregning, 2000 ut ved kjøp av ny dør til bilen, 1800 ut i statoilregning. Jævla morsomt. Har du egen bolig? For du kunne jo prøve å søke boligstøtte, om pengene ikke strekker til og du ikke har nok til f.eks husleie om pengene må gå til andre ting hele tiden. Jeg vet ikke helt hvordan dette systemet fungerer egentlig. Jeg vet bare at jeg kommer til å få det når jeg flytter ut for meg selv, har jeg fått vite av NAV. Har egen bolig ja, men jeg tror ikke jeg ville fått noen boligstøtta, da pengene vanligvis strekker til helt fint bortsett fra denne og forrige mnd. Mest pga uhellet jeg hadde med bilen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Å ja. Da får vi håpe det var et engangstilfelle. Du får leve på vann og nudler resten av måneden da. Huff... Jeg kommer sikkert til å få sånne tilfeller jeg også, når jeg flytter for meg selv. Jaja... En får dra hjem til mor og tigge mat da... Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Heh, du får det til å høres ut som om det hele er en stor krise. Jeg klarer meg fint. edit; Da er det leggetid for meg, House of Chains venter. Endret 24. februar 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Sikkert ikke stor krise for deg, men for meg er det et skrekkscenario. Jeg er avhengig av struktur i livet og et avvik fra budsjettet hadde vært å stikke kjepper i hjulene på meg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Har noen Dead Rising til Xbox 360 som de kunne tenke seg å selge? Gir masse e-peen. Evt kroner om nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå