Craxmerax Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg gleder meg til LAN party på fredag ^_^ Det blir kos! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 God morgen alle sammnen ^_^ Skal skrive engelskstil nå og har fått lov til å skrive historie for første gang på videregående Det skal være om aboriginerne sitt første møte med James Cook.. Noen forslag til begynnelse? Hør på themet fra Pirates of the Caribbean når du skriver introen. Det pleier å hjelpe meg. "Det var en gang..." Funker fett Det er et eventyr. Fortelling og eventyr er ikke det samme. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Er den en jente på forumet som trenger en kjæreste? Kan godt ta en gutt også, men da må du kle deg og oppføre deg som ei jente. Jeg er desperat! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) God morgen alle sammnen ^_^ Skal skrive engelskstil nå og har fått lov til å skrive historie for første gang på videregående Det skal være om aboriginerne sitt første møte med James Cook.. Noen forslag til begynnelse? Hør på themet fra Pirates of the Caribbean når du skriver introen. Det pleier å hjelpe meg. "Det var en gang..." Funker fett Det er et eventyr. Fortelling og eventyr er ikke det samme. Det var veldig viktig å ha alt historisk riktig . POTC theme er finfint å høre på med skolearbeid. Gjett hva jeg fikk på samfunnsprøven med det på øret ^_^ Har spilt mye the Witcher i det siste. Det er så fantastisk :rolleyes: Eneste som er litt irriterende er når man får altfor mange quests på en gang, men da er det så deilig når man er ferdig med dem ^_^ Endret 24. februar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Lakus sitt tips fikk sine velfortjente minutter på radioresepsjonen Etter jeg ble permittert har jeg ikke stått opp for å høre på de, selvom de faktisk blir bedre å bedre med tiden Sendte inn endel da. Hva sendte du inn? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 http://www.dagbladet.no/2010/02/24/sport/ol_i_vancouver/ol_2010/norge/wall_street_journal/10567894/ Flott. Som om nordmenn ikke var blærete nok fra før. ^_^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Åhåhå! Hvorfor har jeg aldri sjekket ut SG sin Free Tour? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 200+ bilder med jenter jeg aldri har oppdaget + noen favoritter. :') Endret 24. februar 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Er den en jente på forumet som trenger en kjæreste? Kan godt ta en gutt også, men da må du kle deg og oppføre deg som ei jente. Jeg er desperat! Dakkar deg! I know how you feel! Hang in there så kommer det helt sikker tnoen for deg og! Lenke til kommentar
Einride Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Sweet! Heaven and Hell blir gjesteband/support for Maiden på Koengen i sommar Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Oppdaterer nå..... Aldri skal eg være i en Beta av Steam igjen Lenke til kommentar
psyched Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 RC versionen går ut nå så nå skal jeg innstallere win7 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg gikk tilbake til vista siden RCen gikk ut. Må få kjøpt meg W7! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Ugh. En skulle tro influensa var en grei unnskyldning for å ligge hjemme og fjase med Starcraft 2-betaen. Dengang ei! Muskelsmertene er strategisk nok lokalisert fra skuldre til håndledd, så all pc-aktivitet er et rent lite helvete. Men nå har jeg vært på senteret og kjøpt smertestillende og Sprite - sånne greier pleier å slå meg loddrett ut, så nå venter jeg bare på å sovne, med et lønnlig håp om at ting skal være bedre etterpå. Sukk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 26 minutter ut i dagens sending (24. februar) http://nl.nrk.no/podkast/aps/10908/nrk_radioresepsjonen_2010-0224-0221_44312.mp3 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Det var tidenes tips. Prøver det til høsten! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hvordan får jeg avbestilt en ordre hos CDON? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hvordan får jeg avbestilt en ordre hos CDON? Send dem en mail. BTW; Jeg har gjort det før, og alt jeg fikk tilbake var 'Ordren er for langt i leveringsprosessen til å kunne kanselleres'. Varen må isåfall sendes i retur så snart du har mottatt den. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Ene tråden min er med i en artikkel ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Gamer.no har blitt virkelig flinke til å ta i bruk forumbrukernes initiativ til tråder. Liker det innmari godt! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Sånn. Avbestilte Bad Company 2 hos Elkjøp og gav heller GameZone en hundrings ekstra i forhold til Elkjøp sin pris. Føles godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå