Lakus Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Baaah. Endelig fått fyllt opp kroppen med mat. Hadde ikke spist siden lunsj. Soooo, watsup? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Har fått meg ny avatar ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Haha. Well put, sir. Jeg får nesten gjøre det, så fremt det er fritt for sykehustak. Eller dødsfeller som jeg liker å kalle dem. Du kan vel si det slik at det er fler av dem. Men at det bare er mer moro. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Craxdm: Du ser ikke ut som deg selv. Like det ikke! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg har mista min beste Ratchet & Clank: ToD-lagring. Hvor jeg hadde alle våpen minus 2 og av de jeg hadde var det et fåtall som ikke var level 5 og oppgradert til max. Helvete. At det er nærmere en uke siden jeg opprettet en annen lagringsfil hjelper ikke akkurat. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Craxdm: Du ser ikke ut som deg selv. Like det ikke! Hvordan ser jeg ut da? :unsure: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Mad Moxxi returnerer i neste utvidelse av Borderlands. Jeg gleder meg som en liten unge. Dama er heit. Endret 23. februar 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Har fått meg ny avatar ^_^ Geralt of Rivia. Et veldig godt valg, fantastisk karakter fra et enda mer fantastisk spill. Edit: Tror jeg hadde blitt redd hvis jeg hadde møtt hu dama der i virkeligheten AltF4. Endret 23. februar 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Aah, nettopp kommet fra Burger King. Tror jeg skal kicke back i sofa-kroken å spille litt GTA IV, noen som spiller det online på PS3 her? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Bare vent til hun åpner munnen. Hun er faktisk enda verre å høre på, der hun ler frydefullt og erter deg mens du sprinter det du kan med crazy midget shotgunners etter deg. Tror jeg må fyre opp Borderlands igjen snart. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Oi. 4000 innlegg, gitt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Velkommen i en veldig eksklusiv klubb! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Dere spammer for mye. Hehe, neida det er godt gjort. Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Meh! Jeg ble nettopp ferdig med en runde Civ4. To runder før jeg var ferdig å bygge spaceship vant en gjøk på andre siden av kartet cultural victory. Typisk <_< Det værste var at jeg hadde hatt mulighet til å vinne cultural victory i en evighet, men siden jeg nesten aldri har spilt Civ før visste jeg ikke hvordan jeg skulle gjøre det. Mangfoldige timer hvor jeg har gruset alle, og så tap! Endret 23. februar 2010 av Error Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Det er det som gjør spillet så genialt Error. Selv så har jeg blirr grdvis hektet på Company of heroes igjen mens jeg venter på Supreme comander 2. Det er nesten litt perverst hvor mye jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg er hjemme fra "En sporvogn til begjær". Jeg storkoste meg! Hvorfor går ikke jeg i teateret oftere? Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Da er det god natt fra min side. I morgen er det til Kongsberg å stå på ski, overnatte på hotell og stå på ski neste dag også Er unedeligheter siden jeg sto på slalom sist, så blir morsomt å se hvordan det går! Sov godt, og drøm storslåtte drømmer! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Kos deg, det er uendligheter siden jeg sist sto på slalom selv, så skal bli spennende å se hvordan det går når jeg selv skal i alpinsenteret (drammen skisenter). Kongsberg er et herlig annlegg, bare pass deg for kuleløypa så går det nok bra! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Har fått meg ny avatar ^_^ Geralt of Rivia. Et veldig godt valg, fantastisk karakter fra et enda mer fantastisk spill. My very thought ^_^ God natt alle folk! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Nice avatar, Craxdm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå