- FuzioN Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Lakus, du kjenner ikke tilfeldigvis en fyr som heter Nicklas? I do. Fetteren min. Så du har laget en Nettby-profil? Søkte på Lakus og fant en venn. Nicklas.Dette har Mokko skrevet om meg: Forumnerd av den yngre garde. Smilte litt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jepp, lagde en profil så jeg skulle slippe maset hans (Nicklas) Har aldri brukt den. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 For første gang lader jeg en Xbox 360-kontroll og en PS 3-kontroll samtidig. Tenkte dere ville vite det. Bare hyggelig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Muslim i fiseringen Lulz. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Logget meg inn på Diskusjon her forleden. Har ikke vært der inne på et år. Fullt mulig en kan diskutere flere ting der, men dette forumet er og blir best. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Agreed. Gleder meg til SO-gjengen kommer tilbake fra spillingen sin, da. Hadde vært kjekt å gjøre annet enn å lese her og poste fraværende på diskusjon.no. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hvordan skal jeg styre den nye øya mi? Slem diktator eller ryggløs pingle? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hvordan skal jeg styre den nye øya mi? Slem diktator eller ryggløs pingle? Ryggløs? Det får da være måte på til fornorsking av engelske uttrykk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Fornorsking er ålreit. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Fornorsking er ålreit. Så du er en ihuga bruker av ord som 'ketsjup' og 'sørvis'? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Ketsjup er ketsjup, men jeg sier ikke sørvis, jeg sier service. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Huff kan ikke være lett å være ryggløs. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Nop. Derfor jeg tenkte det kunne være moro å spille som en. Menmen, jeg kjører heller på med det samme gamle: Å prøve å gjøre alle glade. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Kan delvis forstille meg hvordan det må være siden jeg mangler en ryggvirvel. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hvordan er Tropico 3 Lakus? Det frister litt nemlig, samtidig er jeg fryktelig ræva i slike spill. Og fornorskning er bra. Er selv veldig glad i ordet "enspillerførstepersonsskytter". Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Og fornorskning er bra. Er selv veldig glad i ordet "enspillerførstepersonsskytter". Huff bruk nå heller det orginale språket, eller si FPS. Fornorskning roter til språket, snart snakker vel hele verden kvasi-engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå