Villanden Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Og det er en idrett som nesten alle kunne vært gode i. Exhibit A: Endret 20. februar 2010 av Villanden Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Farvel. Oh, and, god natt! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hei å hå! Kom akkurat hjem fra et bursdagsselskap. Det var kos Men nå vil jeg sove, så god natt ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg gikk fra en meget velstående by med en god fremtid innen industri og politikk til en by med sinnsyke arbeidsløshetsproblemer og en enorm gjeld. Der jeg tidligere halte inn flere hundre tusen sitter jeg kun med noen få lapper. Neh, på tide og forlate innbyggerne mine og starte på nytt igjen på en annen øy, men først: søvn, Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 God morgen ^_^ Veldig sjelden at jeg sover såpass lenge! Er litt stolt av meg selv nå Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) God morgen ja, vært våken siden ni men sto ikke opp før nå nettopp. Har liggi og spilt Ratchet and Clank Tools of Destruction. Å som jeg har savnet den småperverse humoren og stemmen til Clank. "What are these "stones" he talked about, and do I have them?" ^_^ Also: Den nye levelcappen i Borderlands er 61 :o Endret 21. februar 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Ahh. Deilig å stå opp, fly rett ut og måke det som måkes kan, så komme seg inn og ta en lang og varm dusj før en kan spille og se på OL resten av dagen med god samvittighet. Er vanligvis ikke noen fan av søndager, men i ferien, da er de like digg som alle andre dager. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Ble vekt litt over klokken ett i dag. Godt å sove utpå lenge. Nå sitter jeg i nattbuksa med en forsinket frokost i magen og ser nostalgia critic-videoer. Vinterferie er awesome. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Lakus, du kjenner ikke tilfeldigvis en fyr som heter Nicklas? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Ble vekt litt over klokken ett i dag. Godt å sove utpå lenge. Nå sitter jeg i nattbuksa med en forsinket frokost i magen og ser nostalgia critic-videoer. Vinterferie er awesome. You, my good Sir, have won my internets for the day. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg vil også ha vinterferie! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Lakus, du kjenner ikke tilfeldigvis en fyr som heter Nicklas? I do. Fetteren min. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg har ! Har merket dette. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Nei. Jeg sitter jo ikke bare rett at med deg :b Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hehe. Ja, det gjør jo du. ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hmm.. vil jeg inn til hovedstaden frem til onsdag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå