psyched Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Så det helt tilfeldig i en comment på gizmodo. Er ikke ofte det er åpen registrering på demonoid Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Herregud som jeg ler. House var i en koma og ble vekket av en "titty twister". Så, når Dr. Cutty spør om det går bra, sier han "I think my penis stopped breathing. Give it CPR.". Funny. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 En liten lilla gutt på Cartoon Network sa nettopp "jeg ble lovt kake, men kaken var en løgn!" Funny. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Løftet var en løgn. Kaken var ikke. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Send en mail til Cartoon Network og klag. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) "Jeg har blitt gjort oppmerksom på en påstand angående en kake. Det ser ut til at et av deres TV-programmer har kommet med den ukorrekte påstanden om at "en kake er en løgn", når det egentlig var løftet om kaken som var en løgn. Jeg ser helst til at dere retter denne feilen innen episoden sendes i reprise. Takk." Noe sånt? Endret 20. februar 2010 av Laland Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Fail. Hint: Bokstaver. Nå er kvelden satt: Tropico 3 er kjøpt, pizza og Pepsi fra Peppes Pizza er bestilt, Smash sjokolade er i kjøleskapet takket være en snill mor som er i Hamar frem til tirsdag, en høyoppløst sesong èn av True Blood ligger på harddisken og røyk er det nok av. code: - wannabe:advancedcode - success.this.co.delooks:cool :runmode: caveman :duration:24hrs Endret 20. februar 2010 av Lakus Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Herregud som jeg ler. House var i en koma og ble vekket av en "titty twister". Så, når Dr. Cutty spør om det går bra, sier han "I think my penis stopped breathing. Give it CPR.". Funny. Dr. Cuddy ffs >_< Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Den beste og mest oppriktige Facebookgruppen er nå funnet. Info-avsnittet sier dette: Vi som synes det er genialt att det fins snus automater som man kan kjøpe det med små penger,de pleier og stå nede på cafë'er. Da synes jeg att vi skulle hatt sånne i Norge også!! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) "Jeg har blitt gjort oppmerksom på en påstand angående en kake. Det ser ut til at et av deres TV-programmer har kommet med den ukorrekte påstanden om at "en kake er en løgn", når det egentlig var løftet om kaken som var en løgn. Jeg ser helst til at dere retter denne feilen innen episoden sendes i reprise. Takk." Noe sånt? Der har du den! Do it, do it. EDIT: Fant mailen deres, greit for deg om jeg sender den? Endret 20. februar 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Go for it. Post svaret du muligens får her! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Selvsagt. Men det stod at det kunne ta litt tid. Vi får se. EDIT: Pft, mailen på "kontakt oss"-siden var faktisk feil. "[email protected]", med to k-er. Jeg la til dette i slutten: PS: Dessuten er mailen som er skrevet opp på deres "kontakt oss"-side feil. Den inneholder to k-er. Dette må jeg si er ubehagelig amatørmessig gjort. Endret 20. februar 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Nevnte du hvilken serie det var som hadde denne horrible feilen i seg, hvis det faktisk var tilfelle? Edit: Forøvrig burde de dubbe kontaktmailen på lik linje som seriene de sender. [email protected] høres riktig ut. Endret 20. februar 2010 av Laland Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 "Chowder", het den. Et rimelig horribelt navn også. Og ja, jeg la det til i mailen. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 For litt siden, da curlingmatchen mellom Norge og Danmark var på TVen, brøt min 7'årige bror ut "Oi, det er pappa'n til Jesper!". Og jammen var faren til en kar i parallellklassen hans nedi Vancouver og drev på med curling.. Må nesten se om jeg kan skaffe meg et par av de buksene. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Curling er den eneste sporten jeg egentlig bryr meg noe særlig om under OL. Det er i hvert fall den eneste sporten jeg gidder se hele av. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Svenskene har langrenn, men vi herjer i curling. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Samme her. Jeg husker hvordan jeg brukte å våkne grytidlig før skole for å se curling under OL i Nagano. Presisjonssport blir automatisk mer spennende enn alt det andre. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Det er lett å assosiere med spill. Du sitter på rævva, styrer med hånden og dem med kostene er i konstante QTE-er med lyder fra kasteren som symboler på skjermen. It's awesome. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå