Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Jeg har blitt gjort oppmerksom på en påstand angående en kake. Det ser ut til at et av deres TV-programmer har kommet med den ukorrekte påstanden om at "en kake er en løgn", når det egentlig var løftet om kaken som var en løgn. Jeg ser helst til at dere retter denne feilen innen episoden sendes i reprise. Takk."

Noe sånt?

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Fail.

Hint: Bokstaver.

Nå er kvelden satt: Tropico 3 er kjøpt, pizza og Pepsi fra Peppes Pizza er bestilt, Smash sjokolade er i kjøleskapet takket være en snill mor som er i Hamar frem til tirsdag, en høyoppløst sesong èn av True Blood ligger på harddisken og røyk er det nok av.

code:

- wannabe:advancedcode

- success.this.co.delooks:cool

:runmode: caveman

:duration:24hrs

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

"Jeg har blitt gjort oppmerksom på en påstand angående en kake. Det ser ut til at et av deres TV-programmer har kommet med den ukorrekte påstanden om at "en kake er en løgn", når det egentlig var løftet om kaken som var en løgn. Jeg ser helst til at dere retter denne feilen innen episoden sendes i reprise. Takk."

Noe sånt?

Der har du den! Do it, do it.

EDIT: Fant mailen deres, greit for deg om jeg sender den?

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Selvsagt. Men det stod at det kunne ta litt tid. Vi får se.

EDIT: Pft, mailen på "kontakt oss"-siden var faktisk feil. "[email protected]", med to k-er. Jeg la til dette i slutten:

PS: Dessuten er mailen som er skrevet opp på deres "kontakt oss"-side feil. Den inneholder to k-er. Dette må jeg si er ubehagelig amatørmessig gjort.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

For litt siden, da curlingmatchen mellom Norge og Danmark var på TVen, brøt min 7'årige bror ut "Oi, det er pappa'n til Jesper!". Og jammen var faren til en kar i parallellklassen hans nedi Vancouver og drev på med curling.. Må nesten se om jeg kan skaffe meg et par av de buksene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...