Mokko Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hva prater du om? Steira fikk jo fjerdeplass, mann! Jeg mener ikke at den har forbedret seg fra før de kom i mål og til etterpå, men fra "katastrofe-OL" de første dagene og til våre fem gull i dag. [quote name='Erik' date='19.02.2010 23:24' timestamp='1266618295' BTW: Jeg ser etter navnet på en musikk nettsiden, jeg tror den begynner på K og har en dobbel konstant (eks: egg) i navnet. Det er en stor og kjent side. Du mener konsonant? Altså, for eksempel Kbb? Eller Kcc? Kdd? Kff? Kgg... Lista fortsetter. Ja, men det er mer som: K*++**. Noe i den duren *=ukjente bokstaver +=Konsonanter Kan fort hende at de gir ut dette i papirformat også. Det der var noen meeeerkelige quote's, gitt. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hva prater du om? Steira fikk jo fjerdeplass, mann! Kan bli noe på Steira likevel http://www.dagbladet.no/2010/02/20/sport/ol_i_vancouver/ol_2010/ski/langrenn/10500866/ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hadde The Sword vært oppvarmer for Metallica igjen kunne jeg kjøpt billett for å se dem live, og så gå når Metallica kom på scenen. Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) God natt Endret 20. februar 2010 av Error Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Norge er flinke i curling. Og det er morsomt å se på. God natt! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Har ingen ide om hva NOrge gjør iu Ol i grunn er Alt for mye på jobb for tiden... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Omg, gjør dere det med quotesene med vilje eller noe?! :| Jeg er så forvirret. :< Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Respekten min for Metallica er jaggu ikke stor etter jeg så Some Kind Of Monster. De kom ikke sterkt ut av den gitt. Se Zeromancer Eplefe, garantert win. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 God morgen. Flatt tak og veldig mye snø passer ikke så godt sammen Måtte skuffe masse ned fra taket. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Norge er flinke i curling. Og det er morsomt å se på. Jepp, jeg elsker curling selv. Fikk skikkelig sansen for det når Pål Trulsen holdt på, han var for det første veldig god men han hadde en utrolig humor i tillegg. Mannen uttalte jo at han likte å være med i OL for å få se ordentlige idrettsmennsker. Og igjen har jeg blitt lurt av søkemotoren til Spotify. Skulle se om The Sword var tilgjengelige, søker på navnet og ingen ting kommer opp. Men når jeg søker på låtnavn så dukker de plutselig opp. Hurra! The Sword – Maiden, Mother & Crone Denne låta er overkill. Endret 20. februar 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg skal se MUSE på Wembley 10. september ^_^ Også har jeg visst ikke nevnt at jeg så Billy Talent i Oslo for to uker siden. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Der mistet jeg min aller beste veninne som ikke lenger vil ha noe med meg å gjøre. Det føles forjævlig! Hun som likte deg tilbake? Bare ikke skriv noe og vent på at noen bytter tema. Funker fjell. Enig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Pokker, jeg tror jeg har mista en genetonic i BioShock 2. Hvordan det går an vet jeg ikke riktignok. Noen ganger er jeg forholdsvis blind. Endret 20. februar 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Der mistet jeg min aller beste veninne som ikke lenger vil ha noe med meg å gjøre. Det føles forjævlig! Hvordan da? Føler med deg forresten! Endret 20. februar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Så! Noen her som skal på Rammstein/Kent/Baseballs-konserten som er i løpet av 2010? (Merk at jeg ikke tok med Metallica. Hvorfor? Fordi jeg ikke sløser penger på whinete fitter som hater fansen sin. Spesielt ikke når de ikke lager god musikk en gang.) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Hvis ikke dette får i gang en samtale gjør ingenting det. Digger deg. Jeg kunne ikke vært mer enig. Jeg hadde håpet jeg kunne dra på Rammstein konsert, men det ble visst ikke noe av. I dag er den store nysedagen for meg. Jeg har nyst sikkert 30 ganger og jeg har bare vært våken 1 time. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Åpen registrering på demonoid nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hurry hurry! Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Takk for den Backstabber Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Det var visst allerede en bruker der som het Lakus. Who'd have thought? Lenke til kommentar
xdrea Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 takk for tipset! da har jeg regget meg B) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Yay, i dag kom jaggu meg Uncharted: Drake's Fortune i posten også. Nå bør våren være sikret. Det som er kjipt med å komme 4 år for seint til en konsoll er at alle titlene jeg har lyst til å spille er vanskelige å få tak i som noe annet enn platinum. Mange sølvgrå PS 3-covere i hylla gitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå