xdrea Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Har de kommet i butikken alt? :o Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Tror jeg har sett på Kiwi her i byen. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Det var vel mest for min egen del, men siden du sitter midt oppi en sånn situasjon også, så gjelder det vel deg også...antar jeg riktig? For ikke å snakke om min situasjon som virkelig er forverret! Trenger rådgivning fra Mokko og Jonas nå, eventuelt Heidi.. Som du kanskje legger merke Håkon så ble ikke du nevnt ovenfor! Hva.. hva har jeg gjort nå? Dette liker jeg ikke. Jeg opplever forøvrig gjensidig kjærlighet nå, det har jeg gjort de siste fem årene (med samme person), men har aldri tatt steget videre. Vi har egentlig bare holdt på med andre, som en vanligvis gjør, men har definitivt et dyypt bånd på G. Spør meg du, Paisley. Goodbye Snorre, welcome Laland! Har de kommet i butikken alt? :o de er snart utsolgt! Lenke til kommentar
xdrea Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Blir en liten handletur i morgen da Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Husker da de var til halv pris etter påske i fjor... ble en del egg da, ja. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Husker jeg sendte muttern på handletur etter de i fjor, og hun lette overalt og dro faktisk langt unna for å kjøpe det, og kom hjem med en pakke. Hvorfor skal foreldre alltid kjøpe ting som vi syntes er digge, men det de ikke har smakt før skal alltid kjøpes inn i minimale mengder... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Norges OL-situasjon har forbedret seg en deeel.. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hva prater du om? Steira fikk jo fjerdeplass, mann! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Hva prater du om? Steira fikk jo fjerdeplass, mann! Steria's evige kjærlighets forhold med fjerdeplass i individuelle OL-grener gjør meg trist. Det var utrolig sørgelig at hun ikke klarte det. BTW: Jeg ser etter navnet på en musikk nettsiden, jeg tror den begynner på K og har en dobbel konstant (eks: egg) i navnet. Det er en stor og kjent side. Endret 19. februar 2010 av Erik Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Det var da som bare faen hvor idiotiske innbyggerne mine skulle være da?! Jeg gir dem sikkerhet, demokrati, jobber, mat og utdanning, men de stemmer på motstanderen min i valget og jeg må rett og slett pakke sakene mine. FUCK YOU! FUCK YOU! Jeg skal drepe dere. Jeg skal ruste opp hæren og det hemmelige politiet og tvinge dere til å jobbe for meg! FUCK YOU! ... Tropico 3 ^_^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) [quote name='Erik' date='19.02.2010 23:24' timestamp='1266618295' BTW: Jeg ser etter navnet på en musikk nettsiden, jeg tror den begynner på K og har en dobbel konstant (eks: egg) i navnet. Det er en stor og kjent side. Du mener konsonant? Altså, for eksempel Kbb? Eller Kcc? Kdd? Kff? Kgg... Lista fortsetter. Endret 19. februar 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Erik Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) [quote name='Erik' date='19.02.2010 23:24' timestamp='1266618295' BTW: Jeg ser etter navnet på en musikk nettsiden, jeg tror den begynner på K og har en dobbel konstant (eks: egg) i navnet. Det er en stor og kjent side. Du mener konsonant? Altså, for eksempel Kbb? Eller Kcc? Kdd? Kff? Kgg... Lista fortsetter. Ja, men det er mer som: K*++**. Noe i den duren *=ukjente bokstaver +=Konsonanter Kan fort hende at de gir ut dette i papirformat også. Endret 19. februar 2010 av Erik Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Der mistet jeg min aller beste veninne som ikke lenger vil ha noe med meg å gjøre. Det føles forjævlig! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 ... Jeg skjønte absolutt ingenting av de siste innleggene. :< Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Bare ikke skriv noe og vent på at noen bytter tema. Funker fjell. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Så! Noen her som skal på Rammstein/Kent/Baseballs-konserten som er i løpet av 2010? (Merk at jeg ikke tok med Metallica. Hvorfor? Fordi jeg ikke sløser penger på whinete fitter som hater fansen sin. Spesielt ikke når de ikke lager god musikk en gang.) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Hvis ikke dette får i gang en samtale gjør ingenting det. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Så! Noen her som skal på Rammstein/Kent/Baseballs-konserten som er i løpet av 2010? (Merk at jeg ikke tok med Metallica. Hvorfor? Fordi jeg ikke sløser penger på whinete fitter som hater fansen sin. Spesielt ikke når de ikke lager god musikk en gang.) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Hvis ikke dette får i gang en samtale gjør ingenting det. Nei, men skal på Green Day ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Green day er jo kjekke live. Jadda. ... Bare ikke under 21 guns. Høres ut som om han kjeder seg. Selv skal jeg på Rammstein, også vurderer jeg Kent. Og Zeromancer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå