AltF4 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Streng og urettferdig utviser jeg min justis over samfunnets skyggesider. Neste stopp: De som lager de helvetes juicekartongene det ikke går an å helle fra uten å søle utover bordet når den er nyåpnet. Endret 18. februar 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Lwjs0e7OupM Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Streng og urettferdig utviser jeg min justis over samfunnets skyggesider. Neste stopp: De som lager de helvetes juicekartongene det ikke går an å helle fra uten å søle utover bordet når den er nyåpnet. Hold glasset litt på skrått når du heller og hell forsiktig. Eventuelt hell i glasset over vasken, så slipper du det problemet. @Laland: Er det dette du drømmer om? Endret 18. februar 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Bare det at en kartong kommer med slike forhåndskrav er feil. Jeg vil spise frokost, ikke bedrive russisk rulett med matroen og avisbunken. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Bare de dagene jeg har ytterst suspekte mareritt.. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Skiskyting begynner nå. Tar kvelden fra dataen nå ^_^ Baibai Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Bare det at en kartong kommer med slike forhåndskrav er feil. Jeg vil spise frokost, ikke bedrive russisk rulett med matroen og avisbunken. Du skal vel ikke spise frokost nå? Bare de dagene jeg har ytterst suspekte mareritt.. Jeg skal innrømme at jeg er svak for menn, men å bli sleika i trynet av en av de derre der hadde vært et mareritt ja. *grøss* Håper jeg ikke får mareritt i natt... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Nei nei, men problemet forsvinner da ikke bare fordi klokka går! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Nei nei, men problemet forsvinner da ikke bare fordi klokka går! Drikk vann. Juice skader tennene. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg ville jo ikke gå til vasken for å helle i juice, hva får deg til å tro at jeg gidder gå dit for å hente drikke? Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 AltF4, Tuba Hero t-skjorten inneholder uante krefter, men du har likevel bare en sjanse til å få verdensherredømme! http://www.birkoph.com/Wolf_tshirt.htm Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 God natt folkens. Morgendagen starter med en historieprøve jeg virkelig kunne vært foruten, men ser virkelig frem til helgen som venter rett rundt hjørnet. ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 AltF4, Tuba Hero t-skjorten inneholder uante krefter, men du har likevel bare en sjanse til å få verdensherredømme! http://www.birkoph.com/Wolf_tshirt.htm Det der er slik Tuba Hero-skjorta ser ut på innsiden. Når jeg ikke har vasket den på en måned. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg ville jo ikke gå til vasken for å helle i juice, hva får deg til å tro at jeg gidder gå dit for å hente drikke? En drikker da ikke vann fra springen. Alle vet at en skal drikke Voss vann til 40 kr,- flasken. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Da holder jeg meg heller kun til kaffe. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg er så heldig at jeg har aktivitetsdag på skolen også i morgen, ergo to aktivitetsdager på rad! Blir langrennstur i morgen, og da begynner jeg senere, noe som gjør at jeg kan sette av litt kvalitetstid til mine favorittmennesker! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Cloudemyx: Jeg er og svak for menn. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Bjørndalen er verdens beste altså, to bom og alikevel en så bra tid. Hegle kan ta seg en bolle. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Gratulerer Emil og Ole Einer ^_^ Og med det sier jeg god natt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå