Rider of Reason Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hehe jaja, det er jo også morsomt da. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Mike Portnoy har fått seg en ny "spillejobb" Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Forbanna forkjølelse har satt seg i det høyre øyet mitt. Det renner som bare faan. Jeg er helt sår på øyelokket etter å ha tørket så mye av der med papir. Lurer på om det blir noe middag i dag, eller om det blir rester fra i går. <_< Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg har spist en grandis og en halv calzone. Ikke akkurat en full dagsmeny, men jeg orker ikke mer. Samme som deg så renner bare det ène øyet mitt, hodet mitt dundrer og kroppen er sliten. Æsjæsjæsj. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) I am in love with a girl believe it or not! Det er da ikke så vanskelig å tro. Gratulerer, vet hun det? Fortalte det til henne idag og fikk "jeg liker deg også" svaret tilbake. Har akkurat kommet hjem fra fotballkamp som gikk til hælvete. Kanskje fordi jeg måtte spille for 2 laget banen var gjensnødd, kanskje fordi ryggen min er ødelagt.. btw, mokko, snakker vi nesbyen i vinterferien? Endret 18. februar 2010 av Paisley Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Fortalte det til henne idag og fikk "jeg liker deg også" svaret tilbake. I´d hit that. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): With a baseball bat. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Gammel, ja, men fremdeles god ^ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 GRATULERER TORA ^_^ Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Gull nummer 100 for pokker! Kjempebra at det ble Tora som tok det! Jeg feiret med den sist boksen med energidrikk. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) I all ydmykhet. Endret 18. februar 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Trenger hjelp. Hva er dette? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 I all ydmykhet. Oh lord.. det finnes fortsatt noe godt i verden. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Trenger hjelp. Hva er dette? Ser ut som en søm av noe slag. I all ydmykhet. Oh lord.. det finnes fortsatt noe godt i verden. Jepp. Og siden jeg er singel må jeg vel innse at all denne godheten skremmer vekk damene. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Du er for god. Rett og slett. It's a blessing. And a curse. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Fortalte det til henne idag og fikk "jeg liker deg også" svaret tilbake. I´d hit that. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): With a baseball bat. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Gammel, ja, men fremdeles god ^ Or just kiss it! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Er ute etter hva den sømmen er på. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det er fra overgangen mellom skjørtet og skjorten på en Hardangerbunad. Om du ikke tror meg kan du sjekke selv. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Du er for god. Rett og slett. It's a blessing. And a curse. Ironisk nok faila jeg på linken jeg la ut. Det var selvfølgelig denne verden skulle se. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Fy faen jeg elsker deg Erik<3 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det er notert. Og sitert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå