Paisley Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Kondolerer Cloudemyx! Kjipt å være syk. Btw, i am in love! I Jonas? Jonas er min playmate, vi er ikke i et forhold. I am in love with a girl believe it or not! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) I am in love with a girl believe it or not! Det er da ikke så vanskelig å tro. Gratulerer, vet hun det? Endret 18. februar 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 I dag sa min norsklærer at mine skriveegenskaper er påklagelige, og at essay-formen er midt i blinken for meg. Hadde jeg truffet på temaet i hver oppgave jeg skriver ville det blitt soleklare 6-ere. Diverre gjorde jeg ikke det denne gangen, men tilbakemeldingen jeg fikk er utrolig mye morsommere enn å få 6 på en firetimers stiloppgave! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Du mener vel at de er upåklagelige? Men det er fint å ha noe man behersker, for min del var det tolkninger og analyser som var tingen på VGS, hvis man ikke kunne skrive novelle eller noe sånt da. Endret 18. februar 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Selvfølgelig mente jeg upåklagelige. ^_^ Artikler var favoritten før, men essay er definitivt den nye kongen på haugen. Fikk 6 når jeg skrev om emnet "Min mediehverdag". Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Ja Essay er en grei sjanger å forholde seg til når du kan skrive om et emne du bryr deg om. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hei hei. Lenge siden sist gitt. Har det skjedd noe nytt siden sist? (: Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det kommer ann på når "sist" var. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det husker jeg ikke selv en gang. - Er vel et halvt år eller noe skremmende nære. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Da har det skjedd så mye at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg er på s5e6 av House. Det er en start! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Når du er på sesong 13 av pokemon så skal vi snakke Laland. ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg klarer ikke se det etter at de byttet stemmeskuespillere! Det er bare.. feil Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 De har jo kommet i stemmeskiftet vet du. Men stemmeskuespillere har de jo skiftet mange ganger, hvor stoppet du? Og hvilket språk snakker vi om nå? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Spillte ME2 i 6 timer i går Hehe, skjønner deg. Da jeg først fikk spillet så spilte jeg 10 og en halv time uten en eneste pause ^^ Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hei, alle saman! Jeg er på s5e6 av House. Det er en start! Har sett dei tre første sesongane seks, sju gongar, sesong fire tre, sesong fem ein og ein halv og ser no på sesong 6. Anbefalar http://www.politedissent.com/house_pd.html . Der skriv ein lege om alle House episodane, og for ein gong skuld så er det ikkje masseslakt av legeseriar! Er artig å lese om episoden etter at eg har sett den Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 De har jo kommet i stemmeskiftet vet du. Men stemmeskuespillere har de jo skiftet mange ganger, hvor stoppet du? Og hvilket språk snakker vi om nå? Var i sesong 8 eller 9, tror jeg. James hadde ganske nylig fått en Chimecho, tar jeg ikke fryktelig feil. Det var en episode hvor Team Rocket og "our heroes" satte sine forskjeller til side. Engelsk. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Ja Essay er en grei sjanger å forholde seg til når du kan skrive om et emne du bryr deg om. Absolutt, men når det er et emne du ikke bryr deg om i det hele tatt er det noe dritt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det er sesong 8. Du la med andre ord ikke merke til de 3-4 gangene de skiftet før der. Jeg la bare merke til skiftene i begynnelsen, så ble jeg vandt til det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hmm.. Nei, hvis de byttet før det, så la jeg ikke merke til det! Men denne gangen var det for åpenbart. Jeg taklet det ikke. Synd for meg, men koser meg med House og spillene nå om dagen. ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå