Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen Bioshock 2 fra Elkjøp i dag heller. Stort sjokk.

Venter i spenning på når det kommer.

YEEEAH

Pluss en, som mange liker å si. Fatter ikke hvordan de klarer å drøye det så lenge - brevpost er fremme dagen etter det er sendt, for crying out loud!

Lenke til kommentar

"Vi har ikke fått det inn på hovedlageret vårt"

- Hvorfor?

"Hvorfor? Hva mener du med det? Det har ikke ankommet hovelageret vårt"

- Hvorfor har det ikke ankommet hovedkontoret deres enda?

"Det vil bli sent fra hovedkontoret vårt. Vanlig postgang er 3-5 dager.

Klassisk Elkjøp, men samme hvor elendige de er til å levere i tide tok jeg meg nettopp i å bestille enda et spill derifra. Battlefield Bad Company 2 får man nemlig i Limited Edition for 399 på nettsiden deres. Naise praise.

Eneste greia var at jeg i denne måneden har veldig skralt med penger og kunne ikke bare dra kortet. Spillet kommer jo ut 4. Mars, altså 11 dager før neste lønning, så det å bare vente til neste lønning før jeg bestilte gikk ikke. Jeg bestilte derfor med faktura (som har en betalingsfrist på 10 dager) og med leveringstidene til Elkjøp vil jeg dermed få plenty med tid til å betale den når neste lønning kommer.

Trodde aldri jeg skulle synes det var greit med dårlig leveringstid, men akkurat her passet det meg fint :p

(Tok du ikke spenning-og-sjokk referansen, Laland? I is dissapoint)

Lenke til kommentar

Fikk nettopp beskjed fra start.no at de legger til ned e-mail tjenesten sin.

Det er jo kult når jeg har brukt den som "registration e-mail" de siste tre-fire årene.. Jeg har jo sikkert brukt den mailen på mellom 50-100 forskjellige forum og sider og whatnot, og nå må jeg altså skifte e-mail på hver bidige tjeneste jeg har brukt på internett opp gjennom årene >_<

Endret av Error
Lenke til kommentar

"Vi har ikke fått det inn på hovedlageret vårt"

- Hvorfor?

"Hvorfor? Hva mener du med det? Det har ikke ankommet hovelageret vårt"

- Hvorfor har det ikke ankommet hovedkontoret deres enda?

"Det vil bli sent fra hovedkontoret vårt. Vanlig postgang er 3-5 dager.

Klassisk Elkjøp, men samme hvor elendige de er til å levere i tide tok jeg meg nettopp i å bestille enda et spill derifra. Battlefield Bad Company 2 får man nemlig i Limited Edition for 399 på nettsiden deres. Naise praise.

Eneste greia var at jeg i denne måneden har veldig skralt med penger og kunne ikke bare dra kortet. Spillet kommer jo ut 4. Mars, altså 11 dager før neste lønning, så det å bare vente til neste lønning før jeg bestilte gikk ikke. Jeg bestilte derfor med faktura (som har en betalingsfrist på 10 dager) og med leveringstidene til Elkjøp vil jeg dermed få plenty med tid til å betale den når neste lønning kommer.

Trodde aldri jeg skulle synes det var greit med dårlig leveringstid, men akkurat her passet det meg fint :p

(Tok du ikke spenning-og-sjokk referansen, Laland? I is dissapoint)

Det er jo litt gøy hvis de plutselig blir ekstremt gode til å levere da ^_^

Lenke til kommentar

Fikk nettopp beskjed fra start.no at de legger til e-mail tjenesten sin.

Det er jo kult når jeg har brukt den som "registration e-mail" de siste tre-fire årene.. Jeg har jo sikkert brukt den mailen på mellom 50-100 forskjellige forum og sider og whatnot, og nå må jeg altså skifte e-mail på hver bidige tjeneste jeg har brukt på internett opp gjennom årene >_<

Legger... ned? Men ja, sånt er kjipt.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvorfor de har difficulties i Mass Effect 2. Nå har jeg spilt på Hardcore en stund, og det eneste som skjer er at kampene er lengre fordi alt av fiender har minst ett lag med armor, shields eller barrier, pluss tre ganger så mye helse eller noe. Når kampene fra begynnelsen av føles som kjedelige hindringer som står i veien for at du skal avansere plottet (siden du ikke får loot eller xp lenger, og kamp for kampen sin del dermed er meningsløst) så er det litt ubegripelig.

Lenke til kommentar

Ingen Bioshock 2 fra Elkjøp i dag heller. Stort sjokk.

Venter i spenning på når det kommer.

YEEEAH

Pluss en, som mange liker å si. Fatter ikke hvordan de klarer å drøye det så lenge - brevpost er fremme dagen etter det er sendt, for crying out loud!

Venter på 4 spill fra play.com, de kommer ikke akkurat dagen etter de heller. Ett spill kom forholdsvis fort, og det var STALKER CoP som ironisk nok ikke vil funke.

Lenke til kommentar

Venter på 4 spill fra play.com, de kommer ikke akkurat dagen etter de heller. Ett spill kom forholdsvis fort, og det var STALKER CoP som ironisk nok ikke vil funke.

Venter på noen spill fra Play jeg også, men for å sette det i perspektiv:

Bestilte Mass Effect 2 fra Elkjøp 13. januar. Fikk det 9. februar.

Bestilte Mass Effect 2 fra Absoluttspill.no 28. januar. Fikk det 30. januar.

Just sayin'

Lenke til kommentar

Venter på noen spill fra Play jeg også, men for å sette det i perspektiv:

Bestilte Mass Effect 2 fra Elkjøp 13. januar. Fikk det 9. februar.

Bestilte Mass Effect 2 fra Absoluttspill.no 28. januar. Fikk det 30. januar.

Just sayin'

Hva faen er vitsen med å bestille spill når du kan dra ned til spillsjappa og hente det selv uten ventetid?

Lenke til kommentar

Jeg bestiller mer eller mindre aldri spill på nett om det ikke er en prismessig årsak. Jeg hadde faktisk aldri forhåndsbestilt et eneste spill (som jeg kan huske) før jeg nå bestilte Bioshock 2 og Bad Company 2 fra Elkjøp.

Bioshock bestilte jeg bare for å teste om Elkjøp fremdeles var like dårlige til å levere som tidligere, noe jeg fikk bekreftet herifra til månen, og Bad Company 2 bestilte jeg rett og slett fordi det er Limited Edition til den fine prisen av trehundredeognittini norske krunor.

Ellers er jeg helt enig med deg, men man må også huske på at det ikke er alle som er like heldige som oss som har en Elkjøp eller noe annet rett bak bakken. I Kragerø finnes det jo for eksempel ikke noe "bak bakken", da Kragerø er selve bakken. Og nei, det betyr ikke at jeg drar til butikken bak Kragerø for å kjøpe spillene mine.

Lenke til kommentar

Dere er så vittige! Jeg vet ikke hvorfor, men jeg liker det veldig godt. ^_^

Absoluttspill har uten unntak levert på dagen, så for høyprestisje-spill alá Alan Wake og Halo: Reach er det uten tvil dem som blir brukt. Komplett og MPX er også flinke når det gjelder kjapp leveranse - så lenge det blir bestilt tilstrekkelig lenge i forkant.

Lenke til kommentar

Rich-achievementen gjør jo at quartermasteren og C-Sec-fyren har "Spectre Master Gear", altså våpen i alle kategorier som er latterlig overpowered og varer fram til slutten av spillet. De koster 250 000 hver eller noe. Jeg endte for øvrig opp med maksimalt antall credits i ME1 etter en stund, det var litt deprimerende. Maks var 9 999 999 eller noe slikt. Men uansett, om du har Rich-achievementen så får du 100 000 ekstra credits til å begynne med når du importerer karakteren til ME2. 8D

Fant ut det, så har kjøpt inn dei våpna no :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...