Cloudemyx Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg vet at jeg gleder meg ihvertfall ikke til jeg blir voksen. Peter Pan og Neverland lenge leve! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Prøvde å forklare dette med både et kort innlegg og et langt innlegg, men jeg endte bare opp med å forvirre meg selv og med et forferdelig lite leservennlig innlegg så jeg kokte det hele ned til to punkter. 1. Voksen er et begrep om en person som tar ansvar for seg selv og sine egne handlinger 2. Voksen kan også være et begrep om en som oppfører seg mer modent enn de rundt seg Nå begynner jeg å forvirre meg selv igjen, men jeg ser ikke på meg selv som en punkt 2 type voksen, men jeg kjenner meg igjen i punkt 1. Den dagen du faktisk oppnår begge punktene derimot, da vil jeg si at du er voksen. Blablabla, dette ble bare tull. Faen. Jeg gir opp. Begrepet voksen er for tullete. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg vet definitivt hvor min plass er på den skalaen. En veldig, veldig sterk 2. Slik har det vært i alle år.. fullt mulig at jeg underbevisst overkompenserer for å være født i et annet år enn dem jeg har gått/går i klasse med. Awesome. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg er nummer 2 bare og har vært nummer 2 siden jeg var liten, kunne faktisk begynt på skolen allerede når jeg var 4 år. Jeg antar at jeg ikke er nummer 1 enda. Når jeg flytter ut blir jeg definitivt nummer 1. Og det gruer jeg meg litt til... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Voksen er du når du er den som prøver å ordne allting sånn at det blir minst mulig styr for alle andre rundt deg, særlig de du bryr deg om. Jeg har blitt voksen i løpet av det siste året. Anyway, ferdig med både jobbsøknad og prosjektskisse, nå fortjener jeg Mass Effect 2. Særlig etter at jeg har brukt en drøy uke på å tvangsspille gjennom ME1, for å få en import-save med de valgene jeg foretrekker. Det der med at Bioware velger for deg om du ikke har en save tilgjengelig var en dårlig idé fra ende til annen, de klarte bare å replikere ett eneste valg jeg tok. Dråpen var når mongo ikke-importerte malesheparden i ME2 tydeligvis hadde drept Wrex. Man dreper da ikke den morsomste karakteren i spillet, hallo. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Qq moar, eg har brukt over 25 000 berre i dag. Innan onsdag vil den summen vere nærmare 40 000. Og ingenting av det er brukt på noko eg har lyst på, kun rekningar og nødvendige ting <_< Gruer meg til jeg blir voksen ^^ Jeg skal ikke bli voksen. Jeg overlater alt det styret der til noen som vil ta vare på meg. :| Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg er ikke voksen for fem øre. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ikke en gang ungene på jobben kaller meg voksen... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Nå som jeg hadde et gjensyn med Band of Brothers i går kveld har jeg ikke lenger lyst til å spille Fable 2. Vil bare se mer Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Prøvde å forklare dette med både et kort innlegg og et langt innlegg, men jeg endte bare opp med å forvirre meg selv og med et forferdelig lite leservennlig innlegg så jeg kokte det hele ned til to punkter. 1. Voksen er et begrep om en person som tar ansvar for seg selv og sine egne handlinger 2. Voksen kan også være et begrep om en som oppfører seg mer modent enn de rundt seg Nå begynner jeg å forvirre meg selv igjen, men jeg ser ikke på meg selv som en punkt 2 type voksen, men jeg kjenner meg igjen i punkt 1. Den dagen du faktisk oppnår begge punktene derimot, da vil jeg si at du er voksen. Blablabla, dette ble bare tull. Faen. Jeg gir opp. Begrepet voksen er for tullete. Enten er jeg en klar 2'er, eller så er menneskene på min alder rundt meg unormalt langt fra å være det. Jeg tipper på en kombinasjon av begge. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg vil nå si at punkt 2 er noe som kommer automatisk med punkt 1, men ingen av dem er en god beskrivelse av hva det vil si å være voksen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Å være voksen er som mangt tror jeg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg vil nå si at punkt 2 er noe som kommer automatisk med punkt 1, men ingen av dem er en god beskrivelse av hva det vil si å være voksen. Hvis nummer 2 kommer med nummer 1, hvordan er det da hvis alle er likestilte når det gjelder å være selvstendig? Da går tankegangen litt i surr.. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 http://www.youtube.com/watch?v=-q5bCUa48Y0 Tihi...! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hehe, men hvor ofte skjer det i det virkelige liv. Punkt 2 er heller ingen god målestokk for hvor voksen du er (sikter til betydningen mentalt). Kan ikke måle deg selv i forhold til de rundt deg, det er ikke særlig "voksent". Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Nå snakker vi om helt andre ting. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det å være voksen er: Ansvar for seg selv og sine handlinger, det å forutse konsekvenser og hva ulike handlinger kan ha å si for andre. Selvstendighet, det å ta vare på seg selv, både med og uten andres hjelp. Nødvendighet, evnen til å være der for en person som trenger deg, når du trenges mest, det å vise både sympati og empati. Aksept, det å vise respekt og forståelse for andres meninger, holdninger og interesser uten å rakke ned på dem. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Nå snakker vi om helt andre ting. For en sang. Er det det vi holder på med nå altså? :o Endret 15. februar 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Den er kun morosom for de som har sett Naruto serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå