Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hun jenta som liker meg, men jeg ikke liker tok det ikke helt greit, likevel.

Hun ringte meg og spurte meg hvem jeg liker, men jeg sa at jeg ikke ville si hvem.

Hun gjettet rett person, men jeg sa nei. En kompis av meg hadde hun på webcam og hun gråt med mobilen i hånda. Føler meg helt forferdelig.

Lenke til kommentar

You're Gonna Go Far, Kid er den perfekte sangen. Awesome.

The Offspring – L.A.P.D. er jo mykje betre. Eller The Offspring – Jennifer Lost The War. Det meste av gammal Offspring, egentlig ;)

Og kva med ein Bluegrass tribute til Offspring? Pickin' On Series – The Offspring, Americano: The Bluegrass Tribute To. Heilt fantastisk bra! :D

Ooooh som jeg elsker gammel Offspring (frem til og med Ixany on the Hombre). Du har ikke trukket frem den aller aller beste riktignok:

Ser jeg har blitt lurt av søkemotoren på Spotify igjen - søker jeg opp The Offspring kommer ikke de eldste platene opp, men Ixnay... ligger inne to ganger.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Den diskopunken de driver med nå kan være det samme for meg, den er forsåvidt grei nok å høre på en gang eller to, men jeg husker både Ignition og Smash gikk i konstant repetisjon på stereoanlegget.

Har faktisk vært på konsert med dem, var en gang etter Americana, som bød på det "nye" Offspring hvor det var stas å lage låter som Pretty Fly for a White Guy. Som jo er en tristesse uten like.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...