Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer med dagen :D

Drep meg.. Autotune i We are the World, hva faen? Snakk om å ødelegge en sang så til de grader..

Edit: Til alle C&C fans, enkelte av de tidligste spillene i serien er nå tilgjengelig gratis fra EA store.

De som er gratis: Tiberian Dawn, Tiberian Sun (pluss Firestorm add-onen) og Red Alert.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Grattis med dagen! OL ja, må se å få kjøpt meg Bioshock 2 da.

Gjør det, jeg liker det innmari godt. Det funker overraskende bra å la spillet gå på helt andre premisser enn det første!

Gratulerer med dagen :D

Drep meg.. Autotune i We are the World, hva faen? Snakk om å ødelegge en sang så til de grader..

Edit: Til alle C&C fans, enkelte av de tidligste spillene i serien er nå tilgjengelig gratis fra EA store.

De som er gratis: Tiberian Dawn, Tiberian Sun (pluss Firestorm add-onen) og Red Alert.

Autotune. I'm in a World motherfucker, don't you ever forget!

Og noen har for lengst startet tråd om gratisnedlasting av C&C Classics B)

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Muslimske demonstranter: "Hvis ikke Norge starter å respektere oss og føyer etter vare krav vil det sannsynligvis skje noe alà 9/11 i Norge. Men det er ikke en trussel, bare en advarsel."

Bare en advarsel. Right.

Om ikke muslimske innvandrere skjønner at de nå bor i et land med ytringsfrihet og slutter med det religiøse tullet sitt vil de til slutt møte en vegg med en enveis-flybillet. Det er ikke en trussel, bare en advarsel...

Lenke til kommentar

Jeg har alltid stor vært tilhenger av å hjelpe folk til å leve. Faktisk den eneste jeg vet om som gang på gang har forsvart deres rett til å forsvare sin religion - men nå begynner det faktisk å skorte på min tålmodighet også, de bærer seg som en gjeng med toåringer i trassalderen som ikke er villige til å innse at de faktisk må dele på godene her i verden, og at det ikke bare er å ta seg til rette utover hva normal høflighet, folkeskikk og respekt tilsier.

Enda verre er det at det ødelegger for alle som en gruppe, når det slettes ikke er slik at det er en gjeng med ekstremister, det bare ser sånn ut når noen ter seg slik.

Lenke til kommentar

Det er nå to sider av samme sak. At Dagbladet (og andre publikasjoner) velger å trykke bildene, som åpenbart provoserer, er jo å be om bråk - selv om pressefrihet og retten til å si hva man vil uten sensur står høyere i min bok. At ekstremister derimot kommer med påstander om at 9. september kan ta plass i Norge skulle liknende skje igjen, i tillegg til å kræsje landets to største nettaviser, har jeg derimot ingenting til overs for. Som Lakus sier; Norge er et land hvor vi må få lov til å forholde oss til vår egen grunnlov. Dem som ikke tåler eller aksepterer det kan komme seg langt pokker i vold.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

You're Gonna Go Far, Kid er den perfekte sangen. Awesome.

The Offspring – L.A.P.D. er jo mykje betre. Eller The Offspring – Jennifer Lost The War. Det meste av gammal Offspring, egentlig ;)

Og kva med ein Bluegrass tribute til Offspring? Pickin' On Series – The Offspring, Americano: The Bluegrass Tribute To. Heilt fantastisk bra! :D

Men at jeg tar oppfordringen din blir forbigått i stillhet, ja! :<
Lenke til kommentar

Jeg er mektig irritert på NRK nå. Først tvinger de meg til å bruke Internet Explorer. Så må jeg ha Silverlight. Så må jeg restarte maskinen fordi jeg hadde deaktivert Internet Explorer. Så får jeg beskjed om at Silverlight ikke er installer, selv om det er installer. Så prøver jeg å bruke 32-bits Internet Explorer. Da fungerer det.

På toppen av det hele kan man ikke ha fullskjerm samtidig som en bruker andre programmer. Snakk om å gjøre det hele forbrukerfiendtlig for alle som ikke har sære, sære jobb-PC'r!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...