Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Piercing i brystvorter er jaggu meg lite sexy.

Og jeg syns det kanskje er litt merkelig at Bioshock 2 starter med en Big Daddy som tar av seg hjelmen enda det gang på gang blir understreket i BioShock at når man først har blitt en Daddy kan man ikke ta av seg drakta igjen.

Litt som i 28 Weeks Later når en eller annen forklarer at raseri-viruset ikke angriper dyr - enda viruset kommer fra apene i 28 Days Later, og det er en infisert fugl i den første filmen.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Piercing i brystvorter er jaggu meg lite sexy.

Og jeg syns det kanskje er litt merkelig at Bioshock 2 starter med en Big Daddy som tar av seg hjelmen enda det gang på gang blir understreket i BioShock at når man først har blitt en Daddy kan man ikke ta av seg drakta igjen.

Litt som i 28 Weeks Later når en eller annen forklarer at raseri-viruset ikke angriper dyr - enda viruset kommer fra apene i 28 Days Later, og det er en infisert fugl i den første filmen.

Er den fuglen infisert, eller er det bare blod som renner fra nebbet? Jeg er jaggu ikke sikker jeg F4..

Lenke til kommentar

Har pratet med den jenta som likte meg og hun sa det var helt greit.

Men ikke så lenge siden (10 min), spurte hun jeg likte om hvem jeg likte, og ville ikke svare, men en venn av meg sa at jeg burde det. Jeg sa til henne at jeg likte, og det virker som hun liker meg også. Hadde tenkt å ta det IRL, men når hun spurte meg var tok jeg mot i meg og gjorde det.

Elsker henne. <3

You're Gonna Go Far, Kid er den perfekte sangen. Awesome.

Liker den veldig godt. Endret av HCG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...