Lakus Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Det så ut om to kuler rett under øynene hennes nemlig ^^ Hun rødhårete ligner forresten på en blanding av to fra skolen jeg gikk på i fjor. Skummelt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 "Hun rødhårete". Begge har rødt hår, Lakuspakus. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hun ene har rødt hår. Hun andre har blondt hår med rødt. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Dere drepte tråden med hårfarge-diskusjonen deres. :\ Lenke til kommentar
xdrea Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Er de jentene fine? :wacko: Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Er de jentene fine? :wacko: Det kommer an på øyet som ser det, jeg synes hun nederste er ganske søt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Piercing i brystvorter er jaggu meg lite sexy. Og jeg syns det kanskje er litt merkelig at Bioshock 2 starter med en Big Daddy som tar av seg hjelmen enda det gang på gang blir understreket i BioShock at når man først har blitt en Daddy kan man ikke ta av seg drakta igjen. Litt som i 28 Weeks Later når en eller annen forklarer at raseri-viruset ikke angriper dyr - enda viruset kommer fra apene i 28 Days Later, og det er en infisert fugl i den første filmen. Endret 12. februar 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Piercing i brystvorter er jaggu meg lite sexy. Enig med det, jeg så mest på ansiktet hennes. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Piercing i brystvorter er jaggu meg lite sexy. Og jeg syns det kanskje er litt merkelig at Bioshock 2 starter med en Big Daddy som tar av seg hjelmen enda det gang på gang blir understreket i BioShock at når man først har blitt en Daddy kan man ikke ta av seg drakta igjen. Litt som i 28 Weeks Later når en eller annen forklarer at raseri-viruset ikke angriper dyr - enda viruset kommer fra apene i 28 Days Later, og det er en infisert fugl i den første filmen. Er den fuglen infisert, eller er det bare blod som renner fra nebbet? Jeg er jaggu ikke sikker jeg F4.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Den har så vidt jeg kan huske røde øyne, med andre ord er den infisert. Uansett kom raseriviruset fra apene, så det spiller liten rolle. Men nå fikk jeg pokkers lyst til å se 28 Days Later på nytt. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hun nederste jenta var litt hot da.. B) På tide å fyre opp dokumentaren om Ole Einar Bjørndalen. Forstår fint hvis jeg er for meg selv om det. :rolleyes: Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Den har så vidt jeg kan huske røde øyne, med andre ord er den infisert. Uansett kom raseriviruset fra apene, så det spiller liten rolle. Men nå fikk jeg pokkers lyst til å se 28 Days Later på nytt. Ja, det stemmer det! Jeg og:) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 You're Gonna Go Far, Kid er den perfekte sangen. Awesome. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hei å hå, er bare innom på snarvisitt, nå bærer det opp på hytta for så å gjøre meg klar til OL åpning ^_^ Vi snakkes på søndag folkens Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Har pratet med den jenta som likte meg og hun sa det var helt greit. Men ikke så lenge siden (10 min), spurte hun jeg likte om hvem jeg likte, og ville ikke svare, men en venn av meg sa at jeg burde det. Jeg sa til henne at jeg likte, og det virker som hun liker meg også. Hadde tenkt å ta det IRL, men når hun spurte meg var tok jeg mot i meg og gjorde det. Elsker henne. <3 You're Gonna Go Far, Kid er den perfekte sangen. Awesome. Liker den veldig godt. Endret 12. februar 2010 av HCG Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) You're Gonna Go Far, Kid er den perfekte sangen. Awesome. Nja. Den er ganske kul, men de to eneste sangene her i universet som kan nærme seg perfekte er Bohemian Rhapsody... Og . (Jeg er forresten dønn seriøs i begge påstandene mine, dersom det skulle være noen tvil) Endret 12. februar 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Einride Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ja til fleire SGs i tråden! Og det var kanskje tidenes mest forvirrande forklaring, HCG Men no er det over og ut for i kveld. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Så det nå, men dere forsto det vel. I wrote in the rush of love. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Har du fått sjæsjte? Æææsj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå