Licht Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Christ, jeg hater å skulle kjøpe spill på PC, man vet jo aldri om spillene funker først eller ikke... Jaja, da kan det jo hende det blir BioShock 2 først da, det regner jeg med at kanskje vil funke. Men jeg akter ikke å bytte grafikkort (Nvidia GeForce GTX 260) riktig enda så da får STALKER CoP bare ligge der. Faen ta. Jeg har Vista Service Pack 2, og det er Service Pack 1 som er recommended. facepalm.jpg Finnes det en SP2 til Vista? Har ikke jeg fått med meg. CoP fungerte utmerket hos meg, men nå er jeg jo ikke sikker på om jeg har nevnte SP2 eller om jeg fremdeles kjører SP1. Jeg ville trodd det var DX- eller driverproblemer som gjorde seg gjeldende hvis spillet ikke startet. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 God morgen folkens ^_^ Skal på hytta i dag og natt til lørdag skal jeg se åpningsseremonien til OL!! Flere som skal se? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Fra klokka 3 på natta til klokka 6 natt til lørdag ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Må jo få med seg det! Forøvrig har jeg en prøve i sosiologi og sosialantropologi nå. I det jeg tok på ønsket linjeavstand hadde jeg plutselig skrevet to ekstra sider. Det er litt awesome. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Det var veldig greit å gjøre det før for da sjekket ikke læreren hvor mange ord, men kan ikke gjøre det nå lengre Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Noen Wii fans som vil tømme lommeboka? Link Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Og alt skal de lage. Hvem kjøper noe sånt? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Vil nok tro det er noen rikinger som vil style opp spillsamlinga si. Når man begynner å bli så rik at man kjøper gull Wii's og Diamantmobiler, så har man pinade gjort det bra her i livet. Lenke til kommentar
xdrea Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Dette er vel kun beregnet for nyrike russere og wannabe gangstere Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Det hadde jo vært kult å ha den. Konkurranse ftw Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hadde jeg hatt 2,8 millioner er det neppe en Wii jeg hadde kjøpt, har jo ikke en normal Wii engang. Men de som kjøper dette er jo selvfølgelig oppe i milliardklasse. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg vil hjem!!! bare 35 minutter igjen av dagen, og jeg er ikke i nærheten av ferdig eller fornøyd med norskoppgaven som skal inn vært øyeblikk, men jeg bryr meg i grunn ikke. For jeg vil ha helg og fri. Noen som har noe spennende planlagt for helgen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg skal drikke meg full på whiskey sours og krangle med mamma i dag. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ingenting spennende planlagt egentlig, noe som er synd nå som jeg fikk slutte på jobb kl 13 og sola skinner som aldri før. I dag tidlig hadde jeg aldri trodd jeg skulle si dette, men det er litt surt å ikke ha noe mer å gjøre enn å sløve på sofaen i dag gitt. Litt glamusikk på bussen hjem nå så er humøret på topp. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Engelsk er det beste faget vi har ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Det er vel et av mine favorittfag fra skolen også. Få timer som kan slå det å bare prate på engelsk. Det innebærer jo forferdelg lite jobbing og så lenge man skravler eller skribler på engelsk er læreren fornøyd. Is nice. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Nå krangler jeg med mamma. På facebook chat. Fordi i telefonen legger hun på, og IRL går hun. Farmville, derimot! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Noen andre som får "Login failed : empty response from server" når de åpner HoN? We are planning some maintenance this morning 6:00 AM - 10:00 AM (GMT -5) the game servers will be offline during at least part of this period. We will also be putting the forums into maintenance mode at the same time. We expect this downtime to last no more than 2 hours but are scheduling for 4 at the max. We thank you for your patience while we improve the systems that run HoN. Endret 12. februar 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Endelig helg, men få planer denne helgen. For å si det rett ble planene mine spolert av planer som ble lagt av andre for meg, så denne helgen blir det trening og kamp, og lite tid til annet kos. Gud som jeg gleder meg til vinterferien og neste uke er helt slapp. To aktivitetsdager, på badet en hel dag, og to timer borte en dag pga. reggis. Utrolig nok fikk jeg lyst på en tur ut i solen. Får vel ta en tur senere i dag, kanskje humøret stiger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå