Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Christ, jeg hater å skulle kjøpe spill på PC, man vet jo aldri om spillene funker først eller ikke... Jaja, da kan det jo hende det blir BioShock 2 først da, det regner jeg med at kanskje vil funke.

Men jeg akter ikke å bytte grafikkort (Nvidia GeForce GTX 260) riktig enda så da får STALKER CoP bare ligge der. Faen ta.

Jeg har Vista Service Pack 2, og det er Service Pack 1 som er recommended. facepalm.jpg

Finnes det en SP2 til Vista? Har ikke jeg fått med meg. CoP fungerte utmerket hos meg, men nå er jeg jo ikke sikker på om jeg har nevnte SP2 eller om jeg fremdeles kjører SP1. Jeg ville trodd det var DX- eller driverproblemer som gjorde seg gjeldende hvis spillet ikke startet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil hjem!!! bare 35 minutter igjen av dagen, og jeg er ikke i nærheten av ferdig eller fornøyd med norskoppgaven som skal inn vært øyeblikk, men jeg bryr meg i grunn ikke. For jeg vil ha helg og fri.

Noen som har noe spennende planlagt for helgen?

Lenke til kommentar

Ingenting spennende planlagt egentlig, noe som er synd nå som jeg fikk slutte på jobb kl 13 og sola skinner som aldri før. I dag tidlig hadde jeg aldri trodd jeg skulle si dette, men det er litt surt å ikke ha noe mer å gjøre enn å sløve på sofaen i dag gitt.

Litt glamusikk på bussen hjem nå så er humøret på topp.

Lenke til kommentar

Noen andre som får "Login failed : empty response from server" når de åpner HoN?

We are planning some maintenance this morning 6:00 AM - 10:00 AM (GMT -5) the game servers will be offline during at least part of this period. We will also be putting the forums into maintenance mode at the same time. We expect this downtime to last no more than 2 hours but are scheduling for 4 at the max.

We thank you for your patience while we improve the systems that run HoN.

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Endelig helg, men få planer denne helgen. For å si det rett ble planene mine spolert av planer som ble lagt av andre for meg, så denne helgen blir det trening og kamp, og lite tid til annet kos.

Gud som jeg gleder meg til vinterferien og neste uke er helt slapp. To aktivitetsdager, på badet en hel dag, og to timer borte en dag pga. reggis.

Utrolig nok fikk jeg lyst på en tur ut i solen. Får vel ta en tur senere i dag, kanskje humøret stiger..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...