Lakus Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Skulket resten av timene i dag og dro til heller Sandvika Storsenter. Kjøpte meg to filmer og en sesong av en serie. Spennende, I know The Shawshank Redemption - 79kr - Platekompaniet Magnum P.I, Sesong 1 - 99kr - Platekompaniet Platoon - 59kr - Platekompaniet Plukket også med meg en kopi av Gamerector (Mars) på Elkjøp og fant A-Magasinet i posten. Genialt! Nå er det altså litt forumlurking og pc nerding i en halvtime-time før det er tid for pølser og Platoon Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Alltid hyggelig å bli brukt som argument i klassediskusjoner. "Sigurd, han spiller jo mye. Jeg tror ikke han er den første til å begå en skolemassakre." Genialt! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Nå skal jeg teste the orange box Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 TF2 Var jo ikke noe morsomt, jeg klarte jo ingen ting Spillte lenge og døde omtrent 100 ganger og drepte 0. Noen som har noen tips til hva jeg burde gjøre og hva jeg ikke burde gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Det er så dumt at mye spillibg blir betegnet som negativt, Akkurat samme greia med de som spiller mye fotball eller ser mye på tv. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 TF2 Var jo ikke noe morsomt, jeg klarte jo ingen ting Spillte lenge og døde omtrent 100 ganger og drepte 0. Noen som har noen tips til hva jeg burde gjøre og hva jeg ikke burde gjøre? Spill som soldier og sikt på bena til folk. Det nytter ikke å springe alene rundt på brettene da blir du bare tatt av en pyro eller sniper. soldier er en god all arond klasse. Men man får poeng for mer enn å bare drepe folk. jeg har spilt tf2 siden starten så har ikke noe stort problem med å avlive folk egentlig ikke kast bort skudd på dem som er udødelig heller det er ikke noe vits i. (dem som er helt rød eller helt blå) Ellers så er vel det beste tipset å se på youtube videoer! har lært den del fra dem lykke til! Hva synes folket her om spiseforstyrrelser da?? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Atsjonas er alles helt idag. Ok? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 La det bli en poll B) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 800*600-oppløsning, Windows 98 og så treg pc at det gjør vondt. Med det jævligste tastaturet siden... Noensinne. VELKOMMEN TIL NAV, HER SKAL DU BLI TATT VARE PÅ. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 800*600-oppløsning, Windows 98 og så treg pc at det gjør vondt. Med det jævligste tastaturet siden... Noensinne. VELKOMMEN TIL NAV, HER SKAL DU BLI TATT VARE PÅ. Been there også videre! Hehe det er vel en sykt lang behandlings periode nå om dagen så vidt jeg har forstådt? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 I dag skal jeg på trening, deretter selge dopapir. Jippi! Du kan faktisk tjene sykt på å selge dopapir ! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jøss. På dørene til folk da eller? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ja. Er redd det kommer til å bli litt flaut Men det går jo til en god sak Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) You can has toiletpaper? WAT DA FAK IS DIS? ANOTHER FBI AGENT IN MAH FORUMS? http://forum.gamer.no/index.php?showuser=277 Endret 13. mars 2009 av Lakus Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hei! Vet noen om et bra navn til meg? Altså som Lakus og Paisly, you get my point. Tenkte kanskje litt på HardC0re. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå