AltF4 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Pokker, BioShock 2 Special Edition har en stor eske! Det har bilskjermer og! Rett nok, men da får du ikke med LP, CD og en tjukk hardcover bok. Og en Little Sister figur ved siden av. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Pokker, BioShock 2 Special Edition har en stor eske! Det har bilskjermer og! Rett nok, men da får du ikke med LP, CD og en tjukk hardcover bok. Og en Little Sister figur ved siden av. Men du får med et potensielt hjem. Det må da være godt for noe? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 AltF4 gled deg til Bioshock 2, det var skittbra. Ble nettopp ferdig, brukte litt mer tid på å game enn det jeg skulle i dag. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Pokker, BioShock 2 Special Edition har en stor eske! Det har bilskjermer og! Rett nok, men da får du ikke med LP, CD og en tjukk hardcover bok. Og en Little Sister figur ved siden av. Men du får med et potensielt hjem. Det må da være godt for noe? Tingen jeg tenker på et at den ikke passer inn i samlingen. Jeg har det problemet med forza collector edition som er litt høyere og lengre enn et vanlig xbox cover. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Men du får med et potensielt hjem. Det må da være godt for noe? Ser poenget ditt, men jeg skal sitte inne og spille - jeg trenger ikke hjelm ^_^ AltF4 gled deg til Bioshock 2, det var skittbra. Ble nettopp ferdig, brukte litt mer tid på å game enn det jeg skulle i dag. Greia er at jeg i dag fikk S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat også, så det kan hende det går foran i køen siden det allerede er ferdig installert. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Men du får med et potensielt hjem. Det må da være godt for noe? Ser poenget ditt, men jeg skal sitte inne og spille - jeg trenger ikke hjelm ^_^ Svært upraktisk å sitte inn med hjelm foran TVn ja. STALKER: Call of Pripyat ja, både det og Bioshock 2 er to spill jeg må vente med å kjøpe til jeg får lønn rundt den 23dje. Jeg fikk 7 regninger denne mnd så er skinnblakk. :| Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hahaha green day. Støre homse band fylt med emoer skal du se lenge etter. Jeg kan ikke direkte motsi deg på det utsagnet, men så lenge de lager god musikk er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Men de er ikke Støre, homofile eller emoer. Det provoserer. :-/ Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Men de er ikke Støre, homofile eller emoer. Det provoserer. :-/ Han emo fyren på det siste bildet det ligner noe helt forferdelig mye på en jeg gikk på skole med i et par år. :| Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 STALKER CoP vil jo ikke starte. Har til og med avinstallert og installert på nytt, uten hell. Og ja, klarer systemkravet mer enn nok. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 STALKER CoP vil jo ikke starte. Har til og med avinstallert og installert på nytt, uten hell. Og ja, klarer systemkravet mer enn nok. Hadde samme problemet med Clear Sky, ingen viste hvorfor. Problemet var borte etter at jeg kjøpte nytt skjermkort. Det virker som om Xray Engine som STALKER spillene bruker er svært kresen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Christ, jeg hater å skulle kjøpe spill på PC, man vet jo aldri om spillene funker først eller ikke... Jaja, da kan det jo hende det blir BioShock 2 først da, det regner jeg med at kanskje vil funke. Men jeg akter ikke å bytte grafikkort (Nvidia GeForce GTX 260) riktig enda så da får STALKER CoP bare ligge der. Faen ta. Jeg har Vista Service Pack 2, og det er Service Pack 1 som er recommended. facepalm.jpg Endret 11. februar 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Christ, jeg hater å skulle kjøpe spill på PC, man vet jo aldri om spillene funker først eller ikke... Jaja, da kan det jo hende det blir BioShock 2 først da, det regner jeg med at kanskje vil funke. Men jeg akter ikke å bytte grafikkort (Nvidia GeForce GTX 260) riktig enda så da får STALKER CoP bare ligge der. Faen ta. Jeg har samme kortet, og Clear Sky kjører fint med det (XP SP3 32 bit her). Du får vente og se om en patch fikser problemet, evt google litt å se om andre har funnet en løsning. Endret 11. februar 2010 av Vaine Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Tar det i morgen, nå vet jeg sannsynligvis hva problemet er. Trøtt som en sokk, så går og legger meg. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Tar natta, og kjører en variabel i motsetning til tidligere denne uken. Er nødt til å skaffe meg litt søvn før gaming, OL og trening som møter meg i helga Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Legger meg tidlig i dag, jeg også. God natt! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 http://www.digitalblasphemy.com/dbhome.shtml Digitalblasphemy er pure awesome. Det er helt sykt gode bakgrunner der! Kjøpte meg inn for et år, kostet litt under 30$. Du finner sikkert alle de bakgrunnene der helt gratis på 4scrape. 4scrape er nede og han som lagar bildene fortjener pengene! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) http://nik.bot.nu/ Der har du 4scrape. Endret 11. februar 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Du har også denne http://4walled.org/ Den er vel nærmere det opprinnelige 4scrape tror jeg. Endret 11. februar 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Oisann.. Tid brukt på Professor Layton and the Curious Village: 10 hours 42 minutes På tide å legge seg. Får få med meg slutten i morgen! Endret 12. februar 2010 av Error Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå