Laland Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Yayz. Fikk nettopp tilbake tirsdagens matteprøve, som gikk bedre enn ventet, og nå går vi igjennom den. Håper vi kan ta det i motsatt rekkefølge neste gang! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 "Prøve-muntlig" i matte om nøyaktig én time... :o Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Haha, spilte med xiP34NUTz igår, eller TehPeanut om du vil. Han er en popular YouTube-dude. Var sniper-lobby på CoD4, og jeg kom på channel-bakgrunnen hans. xD http://www.youtube.com/user/xiP34NUTz#p/a/u/0/KRBa9-2cnq4 Hvis du ikke vet hva PSN'en min er, så er den TheEpicKnight. Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hmm, jeg har egentlig litt lyst til å dra på Green Day konsert. Er det noen som har konserterfaringer med dem fra før av? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Var en gang for lenge siden sammen med brodern. Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Okay, da får jeg spørre mer eksplisit Var det kult? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Joda det var det, men så var jeg på ca HCGs alder da hvis jeg husker riktig, så det meste av en slik størrelse ville oppfattes som kult. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hmm, jeg har egentlig litt lyst til å dra på Green Day konsert. Er det noen som har konserterfaringer med dem fra før av? Konsertar er stort sett alltid kjekt. Det finst unntak der banda er heilt ubrukelege live, men då kan det kompenserast for med store mengder øl Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Endelig fått lønning. Kjenner jeg meg selv rett er alt brukt opp innen 3-4 dager. Og så lever jeg på kredittkortet resten av måneden, det er litt for typisk meg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Huff ja, penger har man av en eller anne grunn aldri nok av. Et studielån er ikke mye å leve av. 66% av den månedlige utbetalingen går til husleie. Da sitter man ikke igjen med mye å leve for resten av måneden. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hmm, jeg har egentlig litt lyst til å dra på Green Day konsert. Er det noen som har konserterfaringer med dem fra før av? Jeg var på dem i Spektrum i høst, og det var plain awesome. Ikke bare spilte de fett som faen, men de tar flere folk opp på scenen, engasjerer publikum med "dueller" og er vannvittig energiske. Det er den kuleste konserten jeg har vært på, uten tvil. Denne gangen satser jeg på ståplass, evt. backstage sammen med brodern. ^_^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Sekser på matte prøvemuntlig er alltid kjekt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Sterkt, Mokko. Rett og slett sterkt. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Husker jeg fikk treer på prøvemuntlig matte... Det var ikke så veldig kjekt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Grandiosa fyller 30 år i dag og det skal feires med en Grandiosa type Taco. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hmm.. Kanskje jeg kjøper en av hver. Sånn for å feire hele uken. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Hmm, jeg har egentlig litt lyst til å dra på Green Day konsert. Er det noen som har konserterfaringer med dem fra før av? LOL EMO BAND edit: de suger, altså Endret 11. februar 2010 av Mattulf Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Knis, ikke er de emo, og ikke suger de. ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå