Laland Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Intimintet, Lakus. Forøvrig så er damene her èn ting, men 17-18 åringene som fortsatt går på skole derimot. Rawr. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jo mindre jo bedre da. Da må man ligge nærme hverandre Men da er det jo plass til færre. Hurr hurr. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Tar meg en tur til Kragerø. Hvis ølet er kaldt og kvinnene er varme. Stabl i høyden da! Endret 10. februar 2010 av DagensDag Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jo mindre jo bedre da. Da må man ligge nærme hverandre Men da er det jo plass til færre. Hurr hurr. Stable i høyden Lakus. Stable i høyden. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Tar meg en tur til Kragerø. Hvis ølet er kaldt og kvinnene er varme. Stabl i høyden da! Kvinnene og været deler forskjeller og likheter. Ikke bare er kvinnene coole, men de er også hotte som fy. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) High five Alt! Men det er jo veldig positivt Laland. Endret 10. februar 2010 av DagensDag Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Fremdeles plass til flere i større seng. Tverrsnitt av enkeltseng: DD MD Tverrsnitt av dobbelseng: DDDD DDMD DDDD D = dame M = meg Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Man ble mer kjent med Dominic Santiago i Gears of War 2, men han var en langt større badass i Gears of War 1 da han ikke var mer enn en pissed off space-marine. Ekte space marines er uendelig mye mer badass enn apekattene i GeOW. Litt forsinket svar. Spiste hjemmelagede burgere. 8D Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Jeg har dobbeltseng på et rom med 4 meter under taket. Det blir himla mange damer på èn meg. Oh, and, det er selvfølgelig et annet rom en nerderommet. Edit: Zealuu vant. Endret 10. februar 2010 av Laland Lenke til kommentar
Erik Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Tar meg en tur til Kragerø. Hvis ølet er kaldt og kvinnene er varme. Stabl i høyden da! Kvinnene og været deler forskjeller og likheter. Ikke bare er kvinnene coole, men de er også hotte som fy. Ikke alle da :-/ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Når damen over deg er ferdig vipper du henne bare ut og begynner på neste. Se på høydestabling som en omvendt Pez-dispenser. Jeg legger meg for sent og ser på The Wire selv om jeg egentlig bare burde legge meg til å sove. Natta. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Man ble mer kjent med Dominic Santiago i Gears of War 2, men han var en langt større badass i Gears of War 1 da han ikke var mer enn en pissed off space-marine. Ekte space marines er uendelig mye mer badass enn apekattene i GeOW. Litt forsinket svar. Spiste hjemmelagede burgere. 8D Dårlig unnskyldning og derfor blir ditt argument annulert + på grunnlag av at du tar totalt feil. En fuckings spacemarine blir jafsa opp av Zerg mens GoW dudene knuser flere tusen! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Er de både coole og hotte? Hørtes ikke helt sunt ut. Må da være humørsvingninger herifra til månen hos de fleste da. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Ekte space marines er uendelig mye mer badass enn apekattene i GeOW. Litt forsinket svar. Spiste hjemmelagede burgere. 8D No doubt, no doubt, men han var fremdeles mer badass enn seg selv i oppfølgeren. Edit: I wus planning for this post to merge with my previous one, but alas, it was not to be. Endret 10. februar 2010 av Lakus Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Nei, nå får jeg nesten finne senga. Er lei av å nesten ikke være i stand til og stå opp om morgenen. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Samme her. God natt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Dårlig unnskyldning og derfor blir ditt argument annulert + på grunnlag av at du tar totalt feil. En fuckings spacemarine blir jafsa opp av Zerg mens GoW dudene knuser flere tusen! Det er ingen zergs in the distant future, only War. EKTE Space Marines. Ikke StarCraft. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Nei, men se på dette da. Her har det vært en ytterst interessant diskusjon og selvfølgelig måtte jeg sovne før den startet og våkne etter at den var slutt. Makan til uflaks. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hei å hå alle sammen og god morgen. Håper alle vil få en fantastisk dag i dag ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå