Lakus Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg har en selvmalt Balrog, en bitteliten selvmalt Aragorn og en Locust fra Gears of War. Har lyst på Cloud Strife, Big Daddy, Marcus Fenix, Dominic Santiago, Solid Snake og Master Chief i hylla også, men er redd for hva det vil ha og si for damebesøket. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Har ingen og det er fortsatt labert med damebesøk tror det er bare å kjøre på. Skulle ønske verden var bakvendt slik at man fikk seg noe jo mer sånt man hadde. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Har Cloud Strife og Sephiroth stående i vindusposten min. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Føler meg litt outsider akkurat nå... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Bare pass på at hver gang noen av den blir refferert til som "dukker", så kaster du dama på dør. Med mindre hun er diggere en hun er gæren, som Barney Stinson her demonstrerer: Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg har Black Edition Ezio, en liten Son Goku i Super Sayajin form nummer 2 og to små figurer av en sånn Phantom fra Spirit Tracks, også har jeg en liten figur av Naruto. Jeg har lyst på flere figurer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Føler meg litt outsider akkurat nå... Innleggene dine blir liksom klemt mellom alle andre sine. Uflaks Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Pulten min er forøvrig preget av Optimus Prime (4 forskjellige samt en Mr. Potatohead Prime), litt annet Transformers-ting, en tegning av Marv fra Sin City på veggen og enkelte andre t-skjorter med chick-repelling trykk. Samt 8 bit tie (Det ironiske her er at det meste jeg har av figurer har jeg fått av det som da var kjæresten min.) Har ingen og det er fortsatt labert med damebesøk tror det er bare å kjøre på. Dette her er forøvrig kanskje årets beste sitat. Endret 10. februar 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Har 20 kvinnfolk på veggen (ja telte), alle er nakne meeen alle dekker seg til med hendene sine! ARGH! Shush Alt f4. Husk det er taushetsplikt på internettet Endret 10. februar 2010 av DagensDag Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Tror ikke det er det første som står på en liste av hva kvinnfolk gjerne vil se inne på soverommet til en fyr Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Veit du ikke at alle kvinnfolk er bifile? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Tror du uten videre problemer klarer å finne damer som ikke dekker seg med hendene sine til på nett ganske fort. Søk på "hand amputee" eller noe slikt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg har en plakat av Sandra (Lyng Haugen) og himla mange spill-plakater, men damene som kommer innom her finner det bare sjamerende. Litt win/win, med andre ord. I approve. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Prøvd. BTW disse amputerte er noen kløpere med beina og drit myke. Vent? Du har hatt jenter inne på rommet ditt? Kunne du sende meg noen retninglinjer hvordan jeg kunne ha lurt noen inn dit. Bare mellom oss to da B) Endret 10. februar 2010 av DagensDag Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 De damene i Kragerø er jo... Vel, det er et lite sted. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Det har vært få (les: ingen) damer på mitt rom, så jeg kan ikke si jeg har en win/win situasjon her når det gjelder mine spill relaterte og andre bilder jeg har på rommet mitt. Endret 10. februar 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Da sier jeg adjø og god natt ^_^ Drøm søtt alle sammen. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Jeg har vært inne på mange jenters rom tho og nei det er ikke kjekt at de har hengt opp en eller annen sportshelt som er i bar overkropp og viser kjønnshår. Rett over sengen... Night Crax Endret 10. februar 2010 av DagensDag Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Når jeg tenker meg om har det faktisk ikke vært noen her heller, men det er ikke så lenge siden vi både flyttet og jeg startet å jobbe så jeg får skylde på det. Uansett er det nok kjellerstua som vil bli brukt med selskap, da soverommet mitt er rimelig lite. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jo mindre jo bedre da. Da må man ligge nærme hverandre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå