Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Faderen har bursdag i dag og min gave; komplett samling av Beverly Hills Cop og komplett samling av Lethal Weapon samt en slant til verktøysparebøssa hans falt i god jord. Jeg er vanligvis utrolig ræva til å handle inn gaver, men akkurat den gikk av seg selv, så jeg er ganske fornøyd ^_^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte BioShock 2 i dag, kom til kassa og fikk spørsmål om jeg ville ha samleutgaven med figur, for 599,-, mens den vanlige utgaven går for 399,- (til PC altså).

Jeg takket høflig nei. Og jeg får ikke bestemt meg for om jeg angrer eller ikke. Jeg har definitivt råd og lyst på Little Sister-figuren, men hva skal jeg egentlig med noen postere og en DVD jeg aldri kommer til å se på? Og selv om det jo er artig med vinyl - hva er verdien?

Statuen er sikkert vært 600 år om 15-20 år :p

Lenke til kommentar

Kjøpte BioShock 2 i dag, kom til kassa og fikk spørsmål om jeg ville ha samleutgaven med figur, for 599,-, mens den vanlige utgaven går for 399,- (til PC altså).

Jeg takket høflig nei. Og jeg får ikke bestemt meg for om jeg angrer eller ikke. Jeg har definitivt råd og lyst på Little Sister-figuren, men hva skal jeg egentlig med noen postere og en DVD jeg aldri kommer til å se på? Og selv om det jo er artig med vinyl - hva er verdien?

Jeg ser på Ezio-figuren min hver dag. Han gir meg styrke; det er etter hvert blitt et religiøst forhold hvor hans sakrale åsyn lyser ned på meg hver morgen. Tviler på at du får samme følelse av de ekle jentene fra Bioshock, men man vet aldri.

Lenke til kommentar

Ezio var en liten fløtepus som ikke engang visste hva han dreiv med halvparten av tiden. han klarte ikke engang å fatte at "alle" vennene hans var assassins. Snakk om å ikke se lengre enn nesa si. Altair var jo forresten mer eller mindre på toppen av toppen innen assassinsmiljøet.

Lurer på hvordan en tur på byen med Altair og gjengen ville sett ut.

Lenke til kommentar

Lol. Ezio? Det er jo Altaìr som er the shit.

Du kan da ikke mene at det første spillet i serien var bedre enn det andre. Altaïr fikk man ikke noe særlig forhold til uansett.

Dagens noenlunde lite viktige visdomsord kommer nå. Hvis du liker å ha en mail-inbox uten en halv milliard meldinger fra Facebook, ikke vær tidlig ute mer å kommentere på Heidi Alexandras profilbilder.

Eller skru av notifikasjoner på mail.

Lenke til kommentar

Vil ikke akkurat kalle det Ezio sin rolle en birolle siden det er et helt nytt spill. Men forskjellen er vel at man fikk et mer personlig forhold til Ezio. Siden man fikk litt bakgrunn og man fulgte han hele veien i forhold til Altair hvor det første man ser er at han stikker ned en gammel mann.

Lenke til kommentar

Birollekommentaren var mer myntet på at det egentlig er Desmond som er i sentrum av det hele, men at man bruker hans forfedre som et verktøy til å få svar på diverse saker og ting. Men uansett så er det ikke hvor godt kjent man blir med en fyr som avgjør om han er badass eller ikke.

Man ble mer kjent med Dominic Santiago i Gears of War 2, men han var en langt større badass i Gears of War 1 da han ikke var mer enn en pissed off space-marine.

Lenke til kommentar

Serr! 600 år!? Fyfaen den er så faen meg kjøpt *Løper til butikken*.

Nei ALT tror du kan klare deg uten den dokka.

Ikke jeg. :whistle:

Jeg ser på Ezio-figuren min hver dag. Han gir meg styrke; det er etter hvert blitt et religiøst forhold hvor hans sakrale åsyn lyser ned på meg hver morgen. Tviler på at du får samme følelse av de ekle jentene fra Bioshock, men man vet aldri.

Håh, jenter er som øl, det får aldri blitt ordentlig dårlig.

Lol. Ezio? Det er jo Altaìr som er the shit.

Ezio var en liten fløtepus som ikke engang visste hva han dreiv med halvparten av tiden. han klarte ikke engang å fatte at "alle" vennene hans var assassins. Snakk om å ikke se lengre enn nesa si. Altair var jo forresten mer eller mindre på toppen av toppen innen assassinsmiljøet.

Støttes.

Ønsker meg faktisk en Altaïr-figur. Samt en Big Daddy. Noen som har? ^_^

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...