Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Furry? De hadde da ikke pels på den versjonen jeg så. :)

RoR, I am dissapoint :(

Why?

Jeg føler meg faktisk beæret, at du er skuffet betyr jo at du hadde høye forventninger til å begynne med. ;)

Du mener metall ikke er musikk :( Du virket så åpen...

Men det er en gammel diskusjon :)

Må vel nesten hilse på alle sammen :) Virker som et veldig koselig forum dette.

Velkommen skal du vere :D

Lenke til kommentar

Kjøpte BioShock 2 i dag, kom til kassa og fikk spørsmål om jeg ville ha samleutgaven med figur, for 599,-, mens den vanlige utgaven går for 399,- (til PC altså).

Jeg takket høflig nei. Og jeg får ikke bestemt meg for om jeg angrer eller ikke. Jeg har definitivt råd og lyst på Little Sister-figuren, men hva skal jeg egentlig med noen postere og en DVD jeg aldri kommer til å se på? Og selv om det jo er artig med vinyl - hva er verdien?

Lenke til kommentar

Jeg er der at jeg elsker spillfigurer, men driter en lang mars i samleutgaver. Soundtrack er noe jeg aldri hører på, så det har heller ingen stor verdi. Hva ekstra innholdset i spillet angår... Jeg er litt på gjerdet. En ektra genser å ha på seg? Ikke så farlig.

Lenke til kommentar

Da var PCen endelig i mine hule hånd, og jeg er imponert over hvor mye de skiftet.

Hovedkort, Harddisk, USBportene, alle dekslene rundt omkring... og med tanke på at både skjerm og batteri er helt nytt fra tidligere reperasjon så har jeg nesten en splitter ny PC for ingen kostnad :)

Lenke til kommentar

Hmh, nå kommer prinsippene tilbake. Spotify gjorde i hele 2009 at jeg hørte på ny musikk - orker ikke holde meg oppdatert før. Nå blir det til at jeg hører på radio istedet. Jeg nekter å betale selskaper som ikke klarer å komme forbrukerene til gode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...