Cloudemyx Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Siden jeg er så lav kunne jeg godt bli tatt for å gå på ungdomsskolen, til tross for at jeg er 20 og ferdig med skolen... Jeg vet ikke om jeg skal synes det er positivt eller negativt. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Da kan du jo kjøpe barne spill uten og bli flau ^_^ Nei da Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg kjøper nesten aldri spill i butikk lengre, bare over nett. ^_^ Lenke til kommentar
psyched Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Furry? De hadde da ikke pels på den versjonen jeg så. RoR, I am dissapoint Why? Jeg føler meg faktisk beæret, at du er skuffet betyr jo at du hadde høye forventninger til å begynne med. Du mener metall ikke er musikk Du virket så åpen... Men det er en gammel diskusjon Må vel nesten hilse på alle sammen Virker som et veldig koselig forum dette. Velkommen skal du vere Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Du mener metall ikke er musikk Du virket så åpen... Men det er en gammel diskusjon Ah det ja. Jeg liker enkelte metalsanger da, så lenge de ikke begynner med sånn growling. Det er det jeg ikke liker. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ikke noe gøy at Laland er over et halvt år eldre enn meg Jeg er i alle fall eldre enn Atsjonas ^_^ Lenke til kommentar
Erik Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Du mener metall ikke er musikk Du virket så åpen... Men det er en gammel diskusjon Ah det ja. Jeg liker enkelte metalsanger da, så lenge de ikke begynner med sånn growling. Det er det jeg ikke liker. Skal si meg ganske enig, men jeg kan gå så langt når det kommer til litt grov synging: http://www.youtube.com/watch?v=DdaOeAxy0GU Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Kjøpte BioShock 2 i dag, kom til kassa og fikk spørsmål om jeg ville ha samleutgaven med figur, for 599,-, mens den vanlige utgaven går for 399,- (til PC altså). Jeg takket høflig nei. Og jeg får ikke bestemt meg for om jeg angrer eller ikke. Jeg har definitivt råd og lyst på Little Sister-figuren, men hva skal jeg egentlig med noen postere og en DVD jeg aldri kommer til å se på? Og selv om det jo er artig med vinyl - hva er verdien? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Med mindre jeg hadde fått noe ekstra kos til spillet så hadde jeg nok kjøpt den vanlige utgaven, som jeg har gjort ^_^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) For min del er det følelsen av å ha Collector's Edition av de spillene jeg virkelig ønsker meg som er grunnen til at jeg kjøper det, eller hvis man får med soundtrack. Edit: Skulpturer og greier er ikke så viktig, er bare noe spesielt med CE. Endret 10. februar 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg er der at jeg elsker spillfigurer, men driter en lang mars i samleutgaver. Soundtrack er noe jeg aldri hører på, så det har heller ingen stor verdi. Hva ekstra innholdset i spillet angår... Jeg er litt på gjerdet. En ektra genser å ha på seg? Ikke så farlig. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hehe med andre ord har vi to forskjellige grunner til den samme tingen. ^_^ Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Da var PCen endelig i mine hule hånd, og jeg er imponert over hvor mye de skiftet. Hovedkort, Harddisk, USBportene, alle dekslene rundt omkring... og med tanke på at både skjerm og batteri er helt nytt fra tidligere reperasjon så har jeg nesten en splitter ny PC for ingen kostnad Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg driter i alt annet enn selve spillet jeg Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Nå.. Nå tror jeg nettopp jeg takket ja til å bli med på hyttetur med en jente som liker meg veldig mye, som jeg har gjort det ganske klart at jeg ikke liker. Blir awkward å forklare at det ikke blir noe av det. ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Etter å ha sett denne videoen... Pokker heller, jeg går og bytter til BioShock 2 CE i morgen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg driter i alt annet enn selve spillet jeg Sa brura Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ikke gratis spotify snart? De skal altså klage på alt... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Way to kill something before it´s even born. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hmh, nå kommer prinsippene tilbake. Spotify gjorde i hele 2009 at jeg hørte på ny musikk - orker ikke holde meg oppdatert før. Nå blir det til at jeg hører på radio istedet. Jeg nekter å betale selskaper som ikke klarer å komme forbrukerene til gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå