Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Først ble PC-skjermen på laptoppen ødelagt av vandaler, sendte den inn på rep og fikk tilbake etter 2-3 uker.

Deretter, etter 1-2 dagers bruk, klikket skjermen og det viste seg at det var gjort feil under reperasjonen, sendte den inn og de fikset etter 2-3 uker til.

Under transporten etter den siste skjermreperasjonen ble den skadd etter at pakken var elendig pakket, og butikken fikk den inn helt knust. Inni lå PCen med et stort hakk i seg, og flere av funksjonene fungerte nå og da, skjermkortet klikket under spilling osv. Ble en lang liste med problemer som ble sent inn.

PCen ble sent inn Igjen, tok tid for den kom dit, at den ble evaluert, at delene ble bestilt og at reperasjonen ble gjort. Så er det transport tilbake, og nå er den endelig kommet. Dette tok 3-4 uker.

Så for å si det egentlig ganske enkelt, så har jeg vært uten PC i flere måneder, hvor alt startet med at en eller annen KØDD bestemte seg for å lage en stor ripe over hele skjermen. Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja er ikke tvil om at det er lenge. Reperasjonstiden varierer sikker fra firma til firma, men for oss som bor så langt nord er det nok postgangen som er verst.

Hadde et tisvarende problem med den forige stasjonære manskinen min, sendte den inn to ganger for å repparere samme feil, før jeg til slutt ble lei og fikset den selv. :)

Lenke til kommentar

Tjo, kunne jo vært en god ide med tanke på det som kommer fremover av krevende spill.

Prisen på et ypperlig godt skjermkort er jo betydelig lavere enn det var for noen år siden, selv om det likevel er mye penger.

Er bare å se litt rundt på diverse sider, spesielt Hardware.no, finn din prisklasse og les tester og brukeranmeldelser om kortet

Lenke til kommentar

Greier jo naturligvis å miste en kopp fylt til randen av vann over tastaturet på den bærbare PCen, og det er ingen papir i papirholderen ved vasken...

Høres ut som at denne dagen kommer til å gå regelrett til.. ja, lett å tenke seg hvor.

Endret av Nesumar
Lenke til kommentar

Harrharr. Folk blir stadig overrasket over at jeg går i andre klasse på videregående til tross for at jeg er født i 93. Folk må fortsatt se bankkortet mitt for å tro meg. De tror jeg er nærmere 91 enn 93. Awesome.

For en 17-åring er det ganske kult, så ikke hat! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...