Nesumar Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Først ble PC-skjermen på laptoppen ødelagt av vandaler, sendte den inn på rep og fikk tilbake etter 2-3 uker. Deretter, etter 1-2 dagers bruk, klikket skjermen og det viste seg at det var gjort feil under reperasjonen, sendte den inn og de fikset etter 2-3 uker til. Under transporten etter den siste skjermreperasjonen ble den skadd etter at pakken var elendig pakket, og butikken fikk den inn helt knust. Inni lå PCen med et stort hakk i seg, og flere av funksjonene fungerte nå og da, skjermkortet klikket under spilling osv. Ble en lang liste med problemer som ble sent inn. PCen ble sent inn Igjen, tok tid for den kom dit, at den ble evaluert, at delene ble bestilt og at reperasjonen ble gjort. Så er det transport tilbake, og nå er den endelig kommet. Dette tok 3-4 uker. Så for å si det egentlig ganske enkelt, så har jeg vært uten PC i flere måneder, hvor alt startet med at en eller annen KØDD bestemte seg for å lage en stor ripe over hele skjermen. Tusen takk Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ja er ikke tvil om at det er lenge. Reperasjonstiden varierer sikker fra firma til firma, men for oss som bor så langt nord er det nok postgangen som er verst. Hadde et tisvarende problem med den forige stasjonære manskinen min, sendte den inn to ganger for å repparere samme feil, før jeg til slutt ble lei og fikset den selv. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 3 feil på garantien så kan du kreve ny PC hvis jeg husker riktig, bare det er samme feil Er bare glad jeg slapp å betale, de reparerte vist en hel del inkludert hovedkortet. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Kanskje det, men fant selv ut at det var noe kluss med skjermkortet, så da kjøpte jeg nytt og skiftet det ut selv. Funket som bare det da. Vurderer å skifte ut diverse komponenter på den jeg har nå. Bråker forferdelig. Endret 10. februar 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Er det komponentene eller er det bare viftene som bråker? Ville jo vært mye mer økonomisk å skifte ut til stillegående vifter enn stillegående komponenter Er litt økonomisk idag, har tentamen i økonomi i morgen mjah. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Tja er vel hovedsakelig skjermkortet som bråker, så det er den jeg vil skifte ut, men vurderte om jeg skulle oppgradere den mens jeg alt var i gang. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Tjo, kunne jo vært en god ide med tanke på det som kommer fremover av krevende spill. Prisen på et ypperlig godt skjermkort er jo betydelig lavere enn det var for noen år siden, selv om det likevel er mye penger. Er bare å se litt rundt på diverse sider, spesielt Hardware.no, finn din prisklasse og les tester og brukeranmeldelser om kortet Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Praten står her ja ser jeg Noen som har forhåndsbestilt Bioshock 2 på konsoll? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ja og i datamaskinenes verden begynner den jeg har å bli gammel allerede med Q6600 prosessor GTX 8800 skjermkort og 4 GB ram. Noen som har forhåndsbestilt Bioshock 2 på konsoll? Nei må nok spille det første før jeg begynner på nummer 2 tror jeg. Lenke til kommentar
xdrea Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Forhåndsbestilte det til PC, men må få rota meg til å fullføre 1ern før jeg starter det Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Greier jo naturligvis å miste en kopp fylt til randen av vann over tastaturet på den bærbare PCen, og det er ingen papir i papirholderen ved vasken... Høres ut som at denne dagen kommer til å gå regelrett til.. ja, lett å tenke seg hvor. Endret 10. februar 2010 av Nesumar Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Cola er godt når man fortsatt har vondt i foten ^_^ Det er jo egentlig godt uansett Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ja og i datamaskinenes verden begynner den jeg har å bli gammel allerede med Q6600 prosessor GTX 8800 skjermkort og 4 GB ram. ER vel en stund til du sliter da:) Et nytt skjermkort etterhvert ville dratt ennå et år ut av maskina di. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Under en time igjen av skoledagen, skal bli godt å komme seg ut herifra. Reiser da rett te byn med en venninne. ^_^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 ER vel en stund til du sliter da:) Et nytt skjermkort etterhvert ville dratt ennå et år ut av maskina di. Ja egentlig. Litt mer RAM og et nytt skjermkort så er den nesten god som ny, til tross for at den er ca 3-4 år gammel. Det skjermkortet jeg har bråker så forferdelig at det er forstyrrende. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Vi har over en økt igjen Det er gørr. Lenke til kommentar
xdrea Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Må vel nesten hilse på alle sammen Virker som et veldig koselig forum dette. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Heisann xdrea og velkommen til forumet. Hyggelig å se nye fjes her inne, vi skal gjøre vårt beste for at du skal trives. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hei, og velkommen skal du være. ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Harrharr. Folk blir stadig overrasket over at jeg går i andre klasse på videregående til tross for at jeg er født i 93. Folk må fortsatt se bankkortet mitt for å tro meg. De tror jeg er nærmere 91 enn 93. Awesome. For en 17-åring er det ganske kult, så ikke hat! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå