Lakus Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Men det som er fornuftig for én er ikke nødvendigvis fornuftig for den neste. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Var derfor jeg sa De gustibus non est disputandum, eller smak og behag kan ikke diskuteres som det blir på godt norsk. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 +1 til den som ser hvilke 4 mennesker dette er ^_^ Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Rochelle, Ellis, Coach og Nick. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg lurer på om jeg skal sove nå. Det hadde jo vært litt kos ^_^ Men må kanskje lese litt i Ringenes Herre først Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg lurer på om jeg skal sove nå. Det hadde jo vært litt kos ^_^ Men må kanskje lese litt i Ringenes Herre først "All we have to decide is what to do with the time that is given to us". Les videre du. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Fikk den kodebrikken som du trenger for VISA idag. Så er vel egentlig all set til å kaste meg ut på eBay nå. Sitter forøvrig å leser Ringenes Herreish selv på kveldene, og med ish mener jeg "The Children of Húrin" Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Og du har ikke tid til mer enn det du tar deg tid til. Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Var derfor jeg sa De gustibus non est disputandum, eller smak og behag kan ikke diskuteres som det blir på godt norsk. Men fakta er ikke smak og behag. Rap er musikk enten du liker det eller ikke. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Nei det kan kanskje være, men nå var det smak og behag som var poenget her da. Jeg kan akseptere at å si at det ikke er musikk var å ta litt hardt i, men jeg slengte meg bare på den allerede brukte ordbruken. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Mobilskin fungerer ypperlig til 5800 ^_^ Men jeg valgte å sove i kveld, så da takker jeg for denne vakre dag og jeg ser frem til dagen i morgen sammen med dere fantastiske mennesker (og romvesener) Lenke til kommentar
psyched Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 RoR, I am dissapoint Har sett avatar, det var litt......... furry Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Furry? De hadde da ikke pels på den versjonen jeg så. RoR, I am dissapoint Why? Jeg føler meg faktisk beæret, at du er skuffet betyr jo at du hadde høye forventninger til å begynne med. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 HUff joda folkens jeg er ikke død enda bare veldig veldig veldig opptatt for tiden men jeg glemmer dere ikke forde Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Blir vel bedre til høsten vil jeg tro Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Hehe fordi det er da Nøttene faller ned mener du. ^_^ Men du er et etterlengtet syn Nøtte. Endret 9. februar 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hei å hå! I dag er jeg på skolen igjen. Det er litt deilig å ikke sitte hjemme lengre :rolleyes: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Furry-Pochahontas er jo kos. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Da var PCen endelig ankommet butikken, etter flere uker med reperasjon. Må si ventetiden var skummelt lang, men de skiftet en god del deler og alt på garantien Er det noen av dere som ofte sliter med lang leveringstid? Har jo selvsagt noe med at jeg bor såpass langt unna også Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ja det pleier å ta minst 1-2 uker. Og hvis maskinen da i tillegg kommer tilbake med samme feil er det ufattelig irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå