Lakus Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Og rap er ikke musikk. Rock er ikke musikk. Please. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) <_< Teit navn på det, men det passer jo. EDIT: Rock ikke musikk? Rock er musikk, det enste jeg vil si ikke er musikk er techno som bare er høyt og stygt rabalder. Endret 9. februar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Og rap er ikke musikk. Den er jeg enig i. Og forsåvidt tecno også. Rock vil jeg si kan være veldig god musikk så lenge den holder seg unna å bli Heavy/Metal. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hva kalles den type "synging" som vokalisten i Keep of Kalessin utfører? Growling? Og rap er ikke musikk. Den er jeg enig i. Og forsåvidt tecno også. Rock vil jeg si kan være veldig god musikk så lenge den holder seg unna å bli Heavy/Metal. Jeg hater folk som tror de bestemmer hva som er muskk. Jeg missliker de teite japanske sangene dine og de kvalme episke baladedingsene, men jeg sier da ikke at det er søppel bare fordi jeg ikke liker det. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Fikk svar fra Vaine lolidude, men takk likevel. Og så vil jeg bare si jeg er enig med RoR igjen ^_^ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Det bandet der syntes jeg ikke noe om uansett, finnes mye bedre Black Metal en det. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Sant nok. Jeg dikterer ikke hva verken du eller andre skal mene, jeg bare snakker ut fra mitt eget ståsted. Om andre har samme oppfatning av hva som er musikk som meg eller ikke, er meg fullstendig likegyldig for å si det mildt. Endret 9. februar 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ingenting er verdt noe om alle sine meninger skal være like mye verdt. Jeg så forresten et lite sammendrag av Bjørn Wirkola sin karriere på TV nå nettopp og selv om jeg har visst hva utrykket "å hoppe etter Wirkola" betydde har jeg aldri helt tenkt så stort over det. Nå derimot - blown away. Han hadde STIL. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Vil dere ha skikkelig gutterale lyder ispedd growling vil jeg by på ungarske Atilla Csihar (som faktisk var innom Keep of Kalessin i 03) og sist hørt i Norge på Mayhemskiva Ordo ad Chao. Mayhem – Illuminate eliminate Endret 9. februar 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hoppe etter Bjørn Wirkola! Så det var ikke Tommy Wirkola de mente allikevel. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Tror ikke det er så mange som er redd for å hoppe etter Tommy Wirkola Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Nei det er nok sant, men tror ikke noen ser på samer på helt samme måte før og etter Wirkola. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Vel, han har jo bare bekreftet alle mine mistanker Banning, reinsdyr, brennevin og IQ brems Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Kan noen komme til meg med røyk? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Du må ha levert til feil hus eller noe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Musikk (fra gresk ??????? ????? musike tekhne, det vil si «musisk kunst») er en kunstdisiplin som uttrykker seg gjennom lyd og stillhet disponert over tid. De viktigste elementene i musikk er veksling i pitch (tonehøyde), forholdet mellom tonene (harmoni) og forbindelser av toner til en melodi, rytme og lydens tekstur og intonasjon. Så jo, rap er musikk, techno er musikk, house er musikk, metal er musikk osv. osv. osv. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Pøh jeg lyver aldri. Jeg er jo fornuften selv. <_< De gustibus non est disputandum sier jeg bare. Endret 9. februar 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå