Kiro Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Læreren jobber utenom læreboken. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Ah, han er den typen ja. Husker vår, han brukte sine egne eldgamle kunnskaper til å lære og sa vi skulle lese hele boken på fritiden... Endret 9. februar 2010 av Nesumar Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Er noenlunde slik det går i, og hver gang læreboken blir tatt frem er det for å se hvor feil den tar. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Haha, er han en gammel læraer? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ganske, halveis pansjonert. Var vist i med i Ol (i think) for mange mange tiår siden. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Naturfag er rett og slett ille Hos oss foregår alt over nett på NDLA Det er elendige greier. Og det blir ikke bedre at læreren er enda værre. Endret 9. februar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Med slike lærere er fag som naturfag alltid vanskelig, siden de fortsatt bruker læremetodene de hadde da de begynte. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg var plutselig alene hjemme og så fant jeg sjokoladebit. GUD å godt det var :rolleyes: Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Forhåpentligvis ikke under sofaen halvspist og full av hybelkaniner? Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Meh, jeg er stuck med mobilskin Det er ingen mulighet for å skifte tilbake. På iPhonen er det flott, men det passer virkelig ikke til PC skjermen. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg skrev et svar til deg i den andre tråden Error: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=10932&pid=276101&st=0entry276101 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hvor skal du være da? Ble GameReactor:D Lenke til kommentar
psyched Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Sara Palin er fail så det holder Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Huskelapp på handa når man taler er kjempebra Sarah Palin for president!!! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Huskelapp på handa når man taler er kjempebra Wow hvis hun klarer å finne på noen sånt må hun jo bli president. :o Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Om man ikke klarer å komme seg gjennom èn debatt uten huskelapp, da tror jeg hun er den perfekte kandidaten. Hvem stemmer de fleste amerikanere på? Jo, idioter og hulemenn. De var flinke med Obama da. Det skal de ha. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hva kalles den type "synging" som vokalisten i Keep of Kalessin utfører? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Det kalles ikke synging. Å kalle slike gutturale lyder for synging er en fornærmelse mot alle de flinke sangerene rundt omkring i verden. Endret 9. februar 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Nei jeg er egentlig enig, men jeg trodde det var et spesielt navn på det, var bare det jeg ville frem til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå