Nesumar Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Høres bedre ut enn mine tre neste dager Vil ha helg igjen, eller heller en lang ferie hadde vært no! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hadde hørt deilig ut ja! Nå er iallefall sendingen igang, og med lit Franks energy drink, skal dette bli en fin natt! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Heisann! Bare, atte, tenkte jeg skulle legge denne her jeg. http://www.youtube.com/watch?v=nC228Sfa4wc /win Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Merker at jeg sliter med å holde øynene oppe under Superbowl. Vurderer å få et par timer søvn og se en oppsummering eller avslutningen senere... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 God morgen. Misliker busser som bare lukker igjen døren og kjører når man helt tydlig er på vei inn. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg ble visst sittende hjemme i dag etter at jeg tråkket over igår JEG HAR VONDT I FOTEN!!! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Bøh! Morgen. Demented is awesome. Craxdm da kan du sitte å game litt i dag da. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 O salig lykke! Internettet mitt er tilbake. Man merker ikke hvor avhengig man er før det er borte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Merker at jeg sliter med å holde øynene oppe under Superbowl. Vurderer å få et par timer søvn og se en oppsummering eller avslutningen senere... Var superbowl i natt ja? Det forklarer hvorfor sjefen har tatt seg fri i dag.. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Vet dere hva? Favorittmoderatoren deres har bursdag i dag! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Har han? Gratulerer Snorre! Neida, skjønte det var deg. Grattis Shampoo. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Vet dere hva? Favorittmoderatoren deres har bursdag i dag! Oi! Gratulerer så mye med dagen Shampoo. *Stor internett-klem fra meg* *Ja må han leva, ja må han leva, ja vist må han leva uti hundrade år... Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Gratulerer med dagen Shampoo! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Gratulerer med dagen Shampoogutt Bøh! Morgen. Demented is awesome. Craxdm da kan du sitte å game litt i dag da. Tenkte jeg skulle det ^_^ Endret 8. februar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Grattis med dagen Shampoo. Jeeesssp... Har informasjonsdag om videre studier på skolen i dag. Endret 8. februar 2010 av Ehtram Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg skulle gjerne sett superbowl i natt, men... Siden jeg jobbet i helgen og måtte opp tidlig da, og måtte opp rundt 7 i dag også ble det heller tidlig kveld. Kos at New Orleans Saints vant, de trenger litt oppmuntring nedi der. Grats, SMT. 8D Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Gratulerer New Orleans Saints ! Får vel beklage å si at jeg sovnet av under kampen i går, og mistet det meste. Spennende var det, men ikke spennende nok til at øynene greide å holde seg åpne. Så får vi gratulere Shampoo med dagen, grattis! Endret 8. februar 2010 av Nesumar Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hadde bursdag forrige månede jeg.. Neida, bare tuller med deg. Gratulerer med dagen Shampoo! *high five* Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) *high five* High Five Endret 8. februar 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå