AltF4 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg fikser aldri å starte et spill på nytt med en gang jeg har fullført det. Da savner jeg bare å være så god (ha det samme utstyret, de samme ferdighetene osv) som jeg var når jeg avsluttet det. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Det har aldri gjort meg noe å starte på nytt med en gang. Da har jeg muligheten til å bli enda bedre enn det jeg var ved forrige gjennomspilling. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg spilte jo intensivt gjennom Mass Effect tre ganger i løpet av uka før oppfølgeren kom, så det er kanskje ikke så rart at jeg er lei av Mass Effect for øyeblikket. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Hver gang jeg starter på nytt så laster jeg ned nye armors'n shit ^_^ Endret 7. februar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Skal se Sherlock Holmes kl 7 Det er ikke lov å reklamere for egen tråd i SO! EDIT: See what I did thar? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Noen som er med på Borderlands (xbox) nå? Jeg og en annen skal spille, men er alltid kos med fler. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Skal se Sherlock Holmes kl 7 Fjorårets beste film ^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg skal lage en film alá denne om meg. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Ja, nå sitter jeg her med foten i været med is på og ei krykke på sida. Som jeg alltid har sagt: Trening er ikke sunt Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Pokker, skulle jo legge meg tidlig i dag. Nå blir det like forbanna lite søvn som forrige uke. Pokker! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Titan quest = Awesome! Hvorfor har jeg ikke spilt det spillet før? :o Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Titan Quest er råkult ^_^ Jeg kjøpte det når jeg gikk i niende og begynte ikke å spille det ordentlig før i 1. klasse VGS. Først likte jeg det ikke, men det er jo kjempe bra. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Er et slikt spill jeg har lett etter lenge! Fikk heldigvis kjøpt både Titan Quest og Titan Quest Immortal Throne på Steam under tilbuded, og etter det jeg har fått sett til nå hadde jeg gjerne kjøpt det for full pris også! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Ser faktisk frem til senga etter å ha lagt med halv 6 i dag tidlig og sovet til 12. Senga venter etter superbowl såklart! Endret 7. februar 2010 av Paisley Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Tenkte faktisk jeg skulle følge med på SuperBowl i år, første gang noen sinne Må jo ha noe å gjøre mens klokken tikker med leggetid, klarer ikke å sovne før da. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Spørs veldig om jeg klarer å holde meg oppe til mitt første superbowl også. Begynner å bli utrolig trett... Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Kanskje man bare skal holde seg til introen til 00.30, så kaste seg under dyna hehe Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Ender nok opp med nett-tv på laptopen, ikke bare tror jeg at min mor ville godtatt meg oppe hele natten før en skolekveld, men å se den i senga, gjør at man jo også kan duppe av litt iblant! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Blir helt klart av å sovne av uansett hva jeg hadde sett på eller gjort, er helt utslitt! Blir en svartens tung mandag i morgen, først skole til 15.40, så Trinn 4 Teorikurs fra klokken 18.00. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Uff, vi starter med markedsføringsprosjekt i morgen, et prosjekt på tre dager hvor vi skal komme opp med en muffinsvariant som vi skal bake, produsere reklamemateriaell, brosjyrer og plakater, og reklamefilm. Alt dette skal vises i en stand hvor tre eksperter, en konditor, reklame ekspert og en grunder ekspert skal bedømme kakebakingen, reklame og helheten. Jeg gleder meg faktisk, blir tre slappe dager! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå