Paisley Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 De siste to-tre dagene har jeg brukt til å se første sesong av Lost, en utrolig spennende serie. For noe dritt at jeg sitter oppe på hytta med utrolig treigt nett, det blir ikke noen sesong 2 med det første, nei. Målet er å se alle fem sesonger før den 6. kommer på TVNorge en gang i mars, det skal jeg nok klare om jeg holder samme tempo. Er du på hytta nå? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=uEzZtOYcK1o&feature=player_embedded Jeg gleder meg virkelig til Metal Gear Solid 4 kommer i posten. Endret 6. februar 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 En liten sang før jeg legger meg. http://open.spotify.com/track/2YTto4ckkUuFOAn2CYA6t0 Nydelig. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Du er fremdeles pålogget Lakus. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 God natt lille nøtt. Mens jeg sier god morgen. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Og så sier jeg god morgen ^_^ Er RoR oppe ennå? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg nei, ser du ikke at jeg sover? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 hva skjedde i 2008? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg hadde konfirmasjon ^_^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 De siste to-tre dagene har jeg brukt til å se første sesong av Lost, en utrolig spennende serie. For noe dritt at jeg sitter oppe på hytta med utrolig treigt nett, det blir ikke noen sesong 2 med det første, nei. Målet er å se alle fem sesonger før den 6. kommer på TVNorge en gang i mars, det skal jeg nok klare om jeg holder samme tempo. Er du på hytta nå? Oh yeah. Stikker hjem iløpet av dagen. Du er ikke her du óg? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Duuuuuuudeeeeee...... Mah childhood!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hahaha! det der har jeg aldri sett! :o Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Det er ikke lov å reklamere for egen tråd i SO! EDIT: See what I did thar? Endret 7. februar 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Du er fremdeles pålogget Lakus. Indeed I was. La meg vel egentlig ikke før rett over fem Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Starte Mass Effect 2 på nytt eller fortsette på Darksiders? Har ikke så lyst til å begynne på nytt med en gang egentlig, men samtidig så tenker jeg at det er jo nå jeg burde kjøre ferdig Insanity, nå som jeg har det i fingertuppene. Men meh. Orker liksom ikke. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg tror jeg aldri har skjønt hvor bra Oblivion egentlig er. Har alltid blitt så fort lei av det før :rolleyes: Ble ferdig med Dark Brotherhood i dag Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 The Dark Brotherhood er jo det beste i hele spillet. Resten er middelmådig IMO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå