Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, kjøpte èn vanlig lisens. Er familiepakkene tilgjengelige i Norge? Kan fortsatt sende den tilbake på angrefristen. Har "lånt" en dvd av en i klassen inntil videre, har ikke skrevet inn produktnøkkel enda. Har tross alt en månede på meg!

Nei, trudde ikkje den var tilgjengelig i Noreg. Derfor eg lurte på om du hadde fått tak i den :p

Med "rearm" kan du vel ha Windows installert utan produktnøkkel/aktivering i opp til 120 dagar, så du har fire månadar på deg :)

Lenke til kommentar

Herregud, tenk om de vinner... Vi kommer til å drite oss ut på hjemmebane. <_<

Om de hadde vunnet hadde vi hatt en kjangs internasjonalt. Når en oversminka tulling med en ytterst forglemmelig liksom-ballade vinner, som i tillegg synger surt gjennom halvparten av skiten, det er da vi driter oss ut. Utlandet ser på oss som et metall-land, nå kommer ryktet vårt til å bli dratt nedenom og hjem igjen gjennom kloakken og alt mulig MGP-avsluk til vi sitter igjen om et tulling-land som presterer å sende sure amatør-ballader (en håpløs kombinasjon) til en Europa-finale.

Go Norge.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

MGP er bare teit, det er så /care.

Presis. MGP har normalt sett gjennomført drittmusikk, så når det av og til kommer musikk som holder høy standard innenfor sin egen sjanger, en sjanger som er rimelig populær, da er det litt artig om den kommer seg noen vei. Men all annen musikk som kommer fra MGP er kjedelig, masseprodusert og forglemmelig, det er jeg helt enig i (selv om du ikke sa det).

Poenget er: Keep of Kalessin hadde en kul Black Metal sang, som kunne gjort det bra i utlandet. Didrik har en dårlig ballade som aldri ikke kommer til å drukne i alt annet møl der ute.

Lenke til kommentar

De siste to-tre dagene har jeg brukt til å se første sesong av Lost, en utrolig spennende serie. For noe dritt at jeg sitter oppe på hytta med utrolig treigt nett, det blir ikke noen sesong 2 med det første, nei. Målet er å se alle fem sesonger før den 6. kommer på TVNorge en gang i mars, det skal jeg nok klare om jeg holder samme tempo.

Lenke til kommentar

Heavy Rain-demoen er ferdigprøvd og Dritrik vant MGP.

Etter litt mat nå er det senga og The Wire. Lørdagskvelden går i 0.

"Dritrik" var forøvrig et dårlig mobbenavn. Jeg er redd det skal backfire.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...