Laland Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Wait, what? Jeg visste ikke at det fantes animerte C&H! :o Lenke til kommentar
Einride Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hvorfor liker du ikke homofile? "De er ikke ekte menn!" Hvorfor ikke? "De er ikke røffe nok. Femi hele gjengen!" DE PULER MENN! HVOR MYE RØFFERE KAN MAN BLI?! "Jeg vil ha en kvinne med elegante former, fine pupper og sexy stemme" Gi meg en muskelbunt så jeg kan pule han i rævva.... Genialt. Husker ikke hva komikeren het, men så en video av han på YouTube i går. Om det var ein cross-dressing brite, var det sikkert Eddie Izzard. Eller kanskje Bill Hicks. Har høyrt det der før, hugsar ikkje kven som har det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Eddie Izzard er sjef. Bare for å ha det der ute. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Wait, what? Jeg visste ikke at det fantes animerte C&H! :o :o Nub! "Shorts" er noe av det beste med C&H! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Prøvde nettopp AVP demoen på PC, og det var latterlig funny! Har ikke spilt på PC på en stund, men dette likte jeg. Skjønner hvordan noen kan føle det som gimmicky, men kjære vene, det var moro å være en alien! Den var sjukt dårlig Alien sugde også Liker ikke landet mitt lengre Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Wtf? Nå som jeg lastet ned msn for mac ble ASO gruppen borte. Hva har skjedd, hvordan får jeg gruppen tilbake og hvordan i helvete får man nicket sitt til å være en ting hele tiden, istedenfor at den hele tiden går tilbake til et navn som den gjør nå? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 God morgen alle små og store. Sto faktisk opp for litt over 2 timer siden, men da etter å ha sovet siden klokken 10 i går morges. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hei å hå alle sammen og god morgen ^_^ Kom hjem klokka tre i natt og sovet til nå O.o Var og så filmer.. Så the Hangover og Up! Den siste var genial. Hadde ikke sett den før nå Nå skal vi snart ha reker ^_^ Det er så utrolig godt Reker er utrolig godt, vi har det selv hver fredag med gode rudstykker, loff eller min favoritt, pita brød fylt med reker! Vi har det litt sjeldnere, men i pitabrød hørtes godt ut ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Yay, endelig skal alle maskinene mine over til retailutgaven av Windows 7. Jeg har hatt good times med metaen og RCn i et drøyt år nå, så dette blir fra bra til bedre. Awesome. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Pokker, skal bort i dag. Men egentlig, når jeg tenker meg om, så gjør det ikke så mye. Har ikke stort å spille hjemme uansett, og sjansen for at play.com har levert i postkassa mi er slim to none så om jeg ikke sitter hjemme gjør egentlig ikke så mye. En dag mindre å glede seg på eller noe. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Da sitter jeg med en ubrukelig metallboks som en gang ble brukt som PC. Lurer på hva jeg skal gjøre med den. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Etter at jeg kjøpte meg ny i juni har den gamle fungert som et klesstativ på rommet. Skjermen var ganske god, dessverre gikk den i bakken etter en liten overlast så det spørs hvor godt den funker lenger. Skal formatere denne snart så skal prøve meg frem på den gamle først, har aldri gjort det før. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Lurer på om jeg skal ta med meg nye stalker hjem fra mitt 3. besøk på Avatar 3D idag jeg. Harru bytta kabinett Lakus? Fikka akkurat mitt nye In-Win Fanqua som jo var relativt mye finere og kaldere enn det gamle jeg hadde uten vifter til 200 kr. Endret 6. februar 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Slikja. Nå er Windows 7 inne på maskinen! Smoothie er smooth. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Harru bytta kabinett Lakus? Nei, jeg har en PC som jeg ikke lenger bruker etter jeg kjøpte meg laptop. Men i dag da jeg skulle skru den på for å se en Heroes episode på TV´en istedenfor på laptopen ville den ikke starte. Når jeg fikk startet den kom det opp errormelding etter errormelding og varsler om både oppstartstid og alt mulig annet. Deretter frøs den. Skrudde den raskt av, knuste tastaturet og sverget å aldri røre den igjen. Eneste grunnen til at den får sta i benken er fordi den ser kul ut sammen med forsterkeren og de andre kameratene. Har vurdert å installere Ubuntu på den, men jeg vet at det ikke går særlig bra etter flere tidligere forsøk. Kanskje jeg bare selger den og kjøper en Mac Mini. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Yay, endelig skal alle maskinene mine over til retailutgaven av Windows 7. Jeg har hatt good times med metaen og RCn i et drøyt år nå, så dette blir fra bra til bedre. Awesome. Family pack av Windows 7, eller? Kor mykje måtte du ut med? Satsar på å få ordna meg lisens til det gjennom jobben etter kvart. RC-en var stort sett veldig bra. Er berre så grusomt kjedelig å reinstallere OS... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Nei, kjøpte èn vanlig lisens. Er familiepakkene tilgjengelige i Norge? Kan fortsatt sende den tilbake på angrefristen. Har "lånt" en dvd av en i klassen inntil videre, har ikke skrevet inn produktnøkkel enda. Har tross alt en månede på meg! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Det er sykt chill å ri rundt i Cyrodiil på hesten min fra Cheydinhal :rolleyes: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå