Craxmerax Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Nå skal vi snart ha reker ^_^ Det er så utrolig godt Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg finner ikke ut hvor jeg redeemer koder til Cerberus Network i ME2. Hvor i alle dager gjør jeg det? Gjorde det første gang, men finner ikke valget lenger.. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Hos meg dukka den opp første gong eg starta spelet. Trur eg Edit: Det dialogvinduet for å registrere Cerberus Network, that is. Endret 5. februar 2010 av Einride Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg finner ikke ut hvor jeg redeemer koder til Cerberus Network i ME2. Hvor i alle dager gjør jeg det? Gjorde det første gang, men finner ikke valget lenger.. Gå inn på EA.com/blabalblabla om det ikke samarbeider på kjeksboksen. I dag er dagen jeg endelig skal få se hva som skjuler seg bak Mass Effect 2 sin avslutning. Gleder meg som et barn. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg finner ikke ut hvor jeg redeemer koder til Cerberus Network i ME2. Hvor i alle dager gjør jeg det? Gjorde det første gang, men finner ikke valget lenger.. Do a barrel roll! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Noen andre som har problemer med login på voddler etter update? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg finner ikke ut hvor jeg redeemer koder til Cerberus Network i ME2. Hvor i alle dager gjør jeg det? Gjorde det første gang, men finner ikke valget lenger.. Gå inn på EA.com/blabalblabla om det ikke samarbeider på kjeksboksen. I dag er dagen jeg endelig skal få se hva som skjuler seg bak Mass Effect 2 sin avslutning. Gleder meg som et barn. Når jeg ber om passordet til brukerkontoen som gamertagen min er linket til blir det sendt til mailen min, men det dukker ikke opp. Er pretty much f*cked sånn sett. Jeg finner ikke ut hvor jeg redeemer koder til Cerberus Network i ME2. Hvor i alle dager gjør jeg det? Gjorde det første gang, men finner ikke valget lenger.. Do a barrel roll! DU DIN TULLEBRUKER NÅ SER DU TIL Å KOMME PERMANENT TILBAKE FØR JEG GJØR EN BARRELROLL I SNØEN! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg finner ikke ut hvor jeg redeemer koder til Cerberus Network i ME2. Hvor i alle dager gjør jeg det? Gjorde det første gang, men finner ikke valget lenger.. Do a barrel roll! Hjertet mitt hoppet nettopp over et slag ^_^ I dag har jeg srevert "afrika" og "hasleppin". Toåringer hvis norsk er litt ustø er moro. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg finner ikke ut hvor jeg redeemer koder til Cerberus Network i ME2. Hvor i alle dager gjør jeg det? Gjorde det første gang, men finner ikke valget lenger.. Do a barrel roll! Damn teaser. Stay or gay. (/copy fra WC3 custom chat) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hsh, hsh, han leser tråden.. Ikke skrem han vekk. Ikke tråkk på noen kvister! Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Vaenas, din bølle. Sjekk hon-norge forumet asap. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg følte meg veldig glad inni meg da jeg så at drugis hadde vært her. ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Damn, jeg vil også ha vas Normandy i navnet mitt. Eller kanskje nar Normandy. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Folka er i bursadag. Jeg slapp å være med. Pizzaen skal snart i ovnen og jeg har en hel cola for meg selv. ^_^ Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Skal bli godt med pizza og cola ja Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Prøvde nettopp AVP demoen på PC, og det var latterlig funny! Har ikke spilt på PC på en stund, men dette likte jeg. Skjønner hvordan noen kan føle det som gimmicky, men kjære vene, det var moro å være en alien! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) XD Han rare tog eksperten fyren på Kvitt eller Dobbelt! LOL! Han var flink da, men herre for en person... Endret 5. februar 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Nå skal vi snart ha reker ^_^ Det er så utrolig godt Reker er utrolig godt, vi har det selv hver fredag med gode rudstykker, loff eller min favoritt, pita brød fylt med reker! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hvorfor liker du ikke homofile? "De er ikke ekte menn!" Hvorfor ikke? "De er ikke røffe nok. Femi hele gjengen!" DE PULER MENN! HVOR MYE RØFFERE KAN MAN BLI?! "Jeg vil ha en kvinne med elegante former, fine pupper og sexy stemme" Gi meg en muskelbunt så jeg kan pule han i rævva.... Genialt. Husker ikke hva komikeren het, men så en video av han på YouTube i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå