Error Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 EVE er helt totalt win. Dessverre er det utrolig vanskelig å rive seg vekk fra det, og tiden går litt for fort God natt forum! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Kjenner meg igjen der, Error. Spilte det i noen måneder etter at jeg dimma fra militæret. Endte med at jeg slutta med det etter mange søvnløse netter der jeg tenkte på hvor mye jeg hadde tjent hvis jeg hadde stått opp for å mine. On another subject, så er jeg full, og på vei til kjøkkenet etter å ha skrevet dette for å hente en rykende fersk grandis pepperoni som jeg plukka opp på statoil på hjem fra byen. Det er herlig å ha fri på fredager, folkens. Dere burde prøve det Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Vet da godt hvordan det er å ha fri på fredager jeg. Har det hver uke Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Spiser man kake hver dag, glemmer man hvor godt det er. Villanden er i det filosofiske og tredjepersonistiske hjørnet i dag/natt. edit: God natt, og en framtidig God morgen til de heldige av dere som må stå opp mens jeg og RoR teller sauer i drømmeland. Endret 5. februar 2010 av Villanden Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Åh, så hyggelig å lese om folk som har langhelg... Gah! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hurra. I dag blir det akedag i det lokale.. akeanlegget. Husker ikke om om jeg går andreklasse på barneskolen eller videregående Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Bøh! Morgen. Forsovelser er ikke greit, rakk ikke å pakke gymtøy i dag tidlig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 De er ville dyr. That's what they do. De har ikke mistet huset sitt i et snøskred akkurat. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Mokko! Skal starte opp nytt Hattrick lag, men trenger hjelp med lagnavn. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 God morgen, og god helg. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hei å hå alle folk og god morgen ^_^ Hadde en liten slåsskamp med en fyr om en gul lekebil Ikke noe gøy at han på 55KG er sterkere enn meg på 100.. Og jeg er vanligvis nokså sterk Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Huff, førtsatt to timer igjen før helgen... R.L.E og Samfunnsfag igjen.. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Nu e dt helg, go hælg folkens! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Ikke helg enna.. Fortsatt tre kvarter igjen Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Da er det helg Men jeg tror faktisk at jeg har blitt meldt på en treningssamling (seiling) i helgen. Hadde jo vært greit, men med tanke på at jeg har vært syk de siste ukene og at jeg fortsatt er småsyk blir det jo ingen trening. Hva jeg skal gjøre da vet jeg ikke helt Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Da var det endelig helg, og pokker så godt det skal bli. Muttern og fattern borte i helgen resulterer i en del timer med spilling, og laaange kvelder. Gud som jeg gleder meg, eneste minus er fotballtrening i kveld. Kunne godt vært foruten den.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Har en litt rar innstilling til helgene om dagen. I morgen er det lørdag allerede, og etter lørdag kommer søndag. Det går så fort! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Endelig helg :rolleyes: Nå er det Oblivion og i morra er det 3. gjennomgang av ME2!! ^_^ Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Elkjøp har en TV til 599999. Femhundreånnittinitusennihundreånittini. 100 tommers plasma... Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Nå har middagen blitt fortært, så nå blir det Mass Effect og en flaske kald Urge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå