- FuzioN Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Endret 4. februar 2010 av HCG Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Sett den før, vil ikke si hun gjør så alt for mye skade med de slagene Lenke til kommentar
Einride Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=597606 og ein god dose Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Det nye mobilskinnet til forumet var virkelig deilig. No more sidescrolling or zooming in. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg sitter og vurderer på om jeg skal ta en gjennomspilling av Assassins Creed 1 Hva synes dere? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg sitter her på berget og ser ut over havet, en solskinnsdag i hverdagen min. Hva synes dere om det? ^_^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Solskinn her også, men hva faen? Uansett, broren min, som er litt over 30 (30 Something, klem til den som forstår den.) spurte meg nettopp hva jeg heter på PSN etter å ha postet sånn auto-trofe-greie på Facebook. Han har kone og et barn, og jeg har aldri sett på han som en gamer. Ble litt sjokka. EDIT: iharal3, jeg ser deg. Endret 4. februar 2010 av HCG Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Forskjell på "gamer" og å spille en gang iblant. Fikk et lite sjokk da onkelen min på rett rundt 45 ville ha meg med i Day of Defeat og WoW. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg husker når jeg var 11-12 år og hadde kjøpt meg Xbox (orginalen), og så kjøpt meg Halo. Faren min var ikke treg med å pakke den opp for meg, og sette seg ned å spille når jeg spiste middag. Jeg fikk ikke brukt Xboxen før etter 3-4 timer.. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Den eneste av de som er eldre enn meg i familien min som jeg vet spiller/spilte noe som helst er den eldste broren min, men så er han gammel nok til å være faren min også da. Skoledagen blir 10 ganger så lang uten å ha et eller annet elektronisk verktøy med seg. Nei huff, skjønner ikke hvordan jeg overlevde i alle disse årene. :rolleyes: Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Fant ut at jeg utsatte AC1 for å spille litt Oblivion ^_^ Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Oblivion <3 Med ekspansjonene og OOO er det et fantastisk spill Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ja du har rett i at vi har litt forskjellig musikksmak AltF4. Men bare for å klargjøre så var det ikke sangen, men den scenen der de sang den som var trist. Hehe. Jada, skjønte såpass! Men at ikke du som så vidt jeg vet er selvutnevnt Pink Floyd-fan ikke kommenterte noe om soloen på Technical Difficulties syns jeg var litt rart. Poster den en gang til her nå, skal skal du få et forsøk til http://www.youtube.com/watch?v=ES1RypBww_g Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Men at ikke du som så vidt jeg vet er selvutnevnt Pink Floyd-fan ikke kommenterte noe om soloen på Technical Difficulties syns jeg var litt rart. Selvutnevt Pink Floyd fan? :o Det er mer enn jeg vet, sikker på at du ikke forveksler meg med noen andre? Jeg hørte en del på dem før, men vil ikke kalle meg fan akkurat. Jeg er fan av sanger, ikke bang/grupper. Men som sagt jeg elsker en god solo, og den der er helt utmerket. Liker bare som oftest ikke å høre på bare gitarspill. Er veldig glad i helheten. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hehe, ja da blander jeg da. Er litt som deg, ikke videre glad i gitarrunking selv, men låta er alt for god til å ikke bli hørt på. Særlig måten han plutselig drar igang Comfortably Numb i soloen er knall. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Liker du min nye signatur Jonas? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Fikk nettopp vite at en jente ville bli sammen med meg... Har aldri hatt en kjæreste før. Men det verste er jo at jeg liker en annen. Det gikk fra spøk til revolver... Endret 4. februar 2010 av HCG Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Prøv å bruk en av dialogvalgene i Mass Effect 2. Søk opp sitater derifra på Google og test. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 HCG, din storsjarmør. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Fikk nettopp vite at en jente ville bli sammen med meg... Har aldri hatt en kjæreste før. Men det verste er jo at jeg liker en annen. Det gikk fra spøk til revolver... Go for it. Så går du lei, viser at du er moden, og får den du vil ha. Plankekjøring! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå