Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Vet dere hva? JEG HAR FIBER FOR FAEN! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Vet dere hva? JEG HAR FIBER FOR FAEN! Så bra! Har hørt det skal være bra for magen og fordøyelsen. ^_^ Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Du laland du går på Kragerø videregående rite? Vi bruker alltid fagsidene deres her ^_^ Der utnytter våre fagsider!? CURSE YOU ALL!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Facepunch blir DDOS'a nå <_< Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ord blir fattige... Straffehåndtak FTW! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Du laland du går på Kragerø videregående rite? Vi bruker alltid fagsidene deres her ^_^ Der utnytter våre fagsider!? CURSE YOU ALL!!!!!!!!!!!!!!! Japp, lærerne mener de er veldig brae ^_^ Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Du laland du går på Kragerø videregående rite? Vi bruker alltid fagsidene deres her ^_^ Der utnytter våre fagsider!? CURSE YOU ALL!!!!!!!!!!!!!!! Japp, lærerne mener de er veldig gode ^_^ Fixed Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ord blir fattige... Er heldigvis ikke seriøs ^_^ Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Vet dere hva? JEG HAR FIBER FOR FAEN! FU! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Bestilte nettopp 3 spill fra play.com men glemte Uncharted: Drake's Fortune. facepalm.avi Lenke til kommentar
Einride Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Dei sender jo uansett alt for seg, så har fint lite å seie Med mindre du no brukte alt av pengar på dei tre spela og må leve på havegraut og vatn resten av månaden. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Bestilte nettopp 3 spill fra play.com men glemte Uncharted: Drake's Fortune. facepalm.avi Wtf? .avi? Var det en spøk jeg ikke skjønner? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Bestilte nettopp 3 spill fra play.com men glemte Uncharted: Drake's Fortune. facepalm.avi Wtf? .avi? Var det en spøk jeg ikke skjønner? Er ikke .avi en filtype? Av typen video. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 AltF4, du vet det er gratis frakt på Play.com? Det koster deg ingenting å glemme det. =D Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Bestilte nettopp 3 spill fra play.com men glemte Uncharted: Drake's Fortune. facepalm.avi Wtf? .avi? Var det en spøk jeg ikke skjønner? Er ikke .avi en filtype? Av typen video. Jo, det er derfor jeg reagerte. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Æsj da. Skulle spille ferdig min andre gjennomgang av ME2 idag, men ble sittende å se på LOST og American Idol :wacko: Tror ikke jeg rekker det i dag. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Jeg.. eh.. skulle bare se om dere fulgte med i den moderne tid? Og det gjorde dere. Gratulerer. Hvorfor må facepalm bare være bildefil lolidude? Jeg får vel somle meg inn på play.com og legge til en bestilling da. Fant forøvrig denne t-skjortesjappa i sta - en herlig mengde med nerdete t-skjorter jeg skal gå til anskafelse av! Snorg Tees. Dyslexics are teople poo. Får finne senga og starte med sesong 3 av The Wire! God natt. Endret 3. februar 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ja du har rett i at vi har litt forskjellig musikksmak AltF4. Men bare for å klargjøre så var det ikke sangen, men den scenen der de sang den som var trist. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Litt EVE og så er det senga. God natt! Lenke til kommentar
Terje Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Har på tampen av dagen lagt inn et mobilskin på innlegg. Automatisk browserdetect av iPhone, Android(det jeg skriver på nå), samt palm og blackberry. Mer kommer i morgen, enjoy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå