Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Phail. forum.gamer.no kan anses som forløperen til innlegg.no, som senere smeltet sammen med alle de andre sidene i nettverket. Dermed var det de andre som fikk ta del i vårt forum, og dermed byttet vi selvsagt navn (ettersom det ville vært rart om treningsmagasinet.no hadde forum.gamer.no som forum) til innlegg.no. Samme forum, nye kategorier, nytt navn. Hvis en venn av deg bytter navn fra Gunnar til Åge, så sier du ikke "Gunnar har bursdag i dag", iallefall ikke dersom du har vent deg til å si Åge.

Lenke til kommentar

Så... jeg hadde rett?

Men gratulerer med dagen, kan man uansett si. Man sier jo det samme til folk som har bryllupsdag for eks. Btw, en positiv ting av det jeg nevnte igår, er jo at jeg får henge mer med dere. Kanskje litt mindre på torsdag og utover (BFBC2 Beta på PS3), men jeg har uansett bestemt meg for å henge mer på forumet. Hva sier dere til det? :D

Lenke til kommentar
What a lot of people don't know is that this "bug" isn't a bug at all, but rather an embarrassing result of the degenerative leg disease our motion capture actor, Del Bluskin, has bravely endured for over a decade now, which has turned the lower half of his skeleton into something that looks like two raw bacon strips held up in a wind tunnel. To be honest, Del's been a part of the Valve family for so long, we just didn't have the heart to fire him simply because his ailment had rendered him grossly incompetent at his own job. To be even more honest, we didn't have the heart to engage in a long verbal sparring match with Valve's legal team, who told us that under no circumstances could we fire Del.

Luckily, things have a funny way of working themselves out for the best. Del was hit by a bus this morning, and our new mocap guy, Phil, is a sharp, enthusiastic go-getter with a functioning skeleton. Jump forward an hour, and here we are with an upgrade that finally addresses the Double Crouch Jump bug that has long plagued the Scout-playing faithful. Enjoy, and in the words of animator Matthew Russell, "Anyone wants me, I'm gonna snag a couple z's in the server room. If Newell asks, one of my kids has chicken pox again."

Valve vet hvordan de skal fortelle folk at de har fikset en noe merkelig dobbelthoppanimasjon. Jeg ler meg ihjel.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Forum.gamer.no kom først. Deretter inngikk Gamer en avtale med noen andre nerder om å slå seg sammen, og de skapte Innlegg.no som en portal for de forskjellige sidene.

Har en sommerfuglarve bursdag da den kom ut av egget eller da den ble til en sommerfugl?

Lenke til kommentar

Forum.gamer.no kom først. Deretter inngikk Gamer en avtale med noen andre nerder om å slå seg sammen, og de skapte Innlegg.no som en portal for de forskjellige sidene.

Har en sommerfuglarve bursdag da den kom ut av egget eller da den ble til en sommerfugl?

Da den kom ut av egget, selvsagt. Men man kaller fortsatt denne sommerfuglen Åge, selvom den kalte seg Gunnar da den var larve.

Lenke til kommentar

Lakus.. elsker du Paisley? :huh:

EDIT: Liker ikke Safari jeg, her har det gått i Firefox. Men etter at FF begynte å bli så helvetes treigt av Facebook (og treig generelt) har jeg lagt min elsk på Chrome. Fin den.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Skal ikke se bort ifra et bryllup med mellom meg og lakus, først må jeg høre med Jonas om det er greit med en skillsmisse mellom oss.

Neida, men jeg elsker min nye mac og jeg elsker det faktumet at jeg endelig, etter to år, kan utnytte internettlinjen, og med safari fungerer det hele strålende. Spørs om ikke chrome lastes ned senere.

Lenke til kommentar

Da var endelig min nye macbook tatt i bruk, og jeg er vanvittig fornøyd. Kan si det slik at windows har mistet meg som bruker. Eneste som nå gjenstår er å finne ut hvordan jeg får full skjerm i safari, ellers er jeg i gang..

Fullskjerm som i at den skal komme til kantene eller f11 look alaik?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...