Vaenas Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg hater router styr! Ah... Nå fikk jeg strict NAT på routeren igjen, tar 1 time å komme meg inn i games på live nå. Er så ekstremt forbannet over at jeg ikke kan sette bare xboxen i DMZ, DMZ er fucka og går over hele nettet i stedet. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Skal ha naturfagsprøve hvis jeg kommer meg til skolen. Har på følelsen av at ikke kommer til å gå så bra. Gleder meg til torsdag. Langhelg Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 En dørgenes kjedelig dag med språk og naturfagprøve. Eneste lyspunktet er at vi har K og H i siste time og skal ut på fototur, og i tillegg skal jeg rett til byen etter skolen og kjøpe mac. Kjedelig norsk time ... Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hei å hå alle folk ^_^ Jeg har fri i dag Lenke til kommentar
Einride Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ah, DOMS, how I've missed thee. No har me hatt snø og kulde i sikkert snart to månadar. Eg bur i Bergen! Kor er regnet?! Forbanna snø... <_< Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Du har ofte fri du. Einride: Ser den...hadde aldri trodd jeg skulle bli så lei av snø. Savner faktisk regnet litt. Endret 2. februar 2010 av Ehtram Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Var opphold å fantastisk vær i en liten periode, men nå er faenskapet tilbake... Sommer å sol, fort fort! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Kom meg til skolen... kan det være mattelæreren ikke dukker opp? ^_^ Edit: Tok vist gleden på forskudd. Endret 2. februar 2010 av Ehtram Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg kan bare se ca 5 meter ut av vinduet pga av all snøen :o Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Happy b-day, gamer.no! \o/ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Gratulerer med dagen, Innlegg.no! =D Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Habby bitrthday innlegg.no! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Hurra for deg som fyller ditt år! Ja, deg vil vi gratulere! Alle i ring omkring deg vi står, og se, nå vil vi marsjere, bukke, nikke, neie, snu oss omkring, danse for deg med hopp og sprett og spring, ønske deg av hjertet alle gode ting! Si meg så, hva vil du mere? GRATULERER GAMER! ^_^ ^_^ ^_^ Endret 2. februar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 For å pirke litt er det ikke Innlegg.no som har bursdag i dag. Det ble opprettet senere. 2. februar er forum.gamer.no sin dag. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 forum.gamer.no er vel Innlegg.no. De hadde det bare til de kom på et navn... (Tror jeg.) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Vel, strengt tatt er det fremdeles gamer.no som har bursdag. Akam, Amobil og Speaker deler ikke bursdag selv om de går under samme konsern. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Er vel ikke bursdagen heller. Mer en feiring av reinkarnasjonen til landets beste spillside. ^_^ Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Inne i svarte granskauen som det skal snø da.. Måtte måke meg vei for å komme inn døra til leiligheten, hvis det sier dere noe. Tror det kommer omtrent 20-30cm med ny snø hvert døgn ca. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Gamer.no-siden var ikke oppe 02.02. Forumet kom for ett år siden, Gamer.no kom et par dager senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå