Cloudemyx Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det var fint lite morosomt å stå ute i 20 minutter i 21 minus for å si det sånn. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg har vunnet betanøkkel til Battlefield: Bad Company 2 (til pc såklart). Er ikke jeg heldig? Kunne selvsagt forhåndsbestilt spillet og dermed vært sikret betanøkkel. På en annen side akter jeg å vente på Battlefield 3 da det kommer til å bli et overlegent spill på alle måter. Og siden pengebeholdningen min er begrenset klarer jeg meg med ett av dem. Så får det heller være at jeg må vente en god stund. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Snorre, og dere andre, kan høre på denne plata i mellomtiden. Tror den vil falle i smak hos dere som setter pris på musikk som ikke er like lett å omfavne bestandig, men som ender opp med å utmerke seg på grunn av ekstreme kvaliteter etter en stund. Selv måtte jeg høre på den sikkert 10 ganger før den begynte å falle i smak, og nå klarer jeg meg nesten ikke uten. Shining – Blackjazz Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg skal sove nå ^_^ Wish me luck Lenke til kommentar
Erik Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ustream randomness: http://www.ustream.tv/sfshiba Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Åhhh..så nusselige. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Unbe-fucking-livable!!!!! Jeg røyste meg brått opp, besvimte (lavt blodtrykk) og knakk 2 framtenner I tilleg har vannet fryst slik at vi ikke har noe vann de neste 2 ukene. De må grave opp vannledningen. Beat that motherfuckers! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Aldri besvimt av det, selvom det er uhyggelig ubehagelig... knakk to fortenner? Damn, stakkars! Ser ut som du har mandagen over alle mandager? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Nå har ikke Pusur noe å klage på. Det eneste ekstraordinære for min del er at franskleksen ble fikset allerede på skolen og at Mass Effect 2 er awesome.. :-/ Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Kan verken spille Mass Effect 1 eller 2, denne PCen her er ubrukelig. Heldigvis er min ferdig på reperasjon, så kan vel nesten forvente at den er i mine hender i løpet av uka Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Nei, nå er det god natt. Gratulerer til Gamer.nos ettårsdag! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Aldri besvimt av det, selvom det er uhyggelig ubehagelig... knakk to fortenner? Damn, stakkars! Ser ut som du har mandagen over alle mandager? Ja, blir som regel bare svart framfor øynene. Da hjelper det å støtte seg. Så jeg gikk bort til ja for å støtte meg, kollapset og slo i benken. Dro meg litt opp og tenkte "dette klarer jeg" men så mistet jeg all muskelkontroll og bare datt sammen. Gleder meg til å dra på besøk til folk bare for å dusje Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Forumet er ett år! Weeeee....! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Februar er en fin måned det Bare 16 dager til man blir 18 også, whoho Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Å så trøtt... Gjeeeeesp... Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg klarte ikke å sovne før klokka var 04:00 i går natt (sov 5-6 timer etter at jeg kom hjem fra skolen) så jeg er helt ødelagt nå.. Heldigvis skal vi til Askim i dag, så jeg må ikke konsentrere meg på noen måte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Mon tro om jeg ikke klarer å fortsette trenden fra i går, i dag.: sove på jobb. Etter hvor trøtt jeg er nå å dømme kommer det til å gå helt fint. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Bøh! Morgen. Jeg fant nettopp ut at det å hive i seg brownies gir nasty after effects. Utenom det så var er alt egentlig veldig bra. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 uff, forsov meg i dag, og bussen jeg reknet ut at jeg kunne ta var stappfull så jeg måtte vente på neste. Rakk så vidt toget, men selvfølgelig greide jeg å miste bussen på hin siden. Arg... Nå sitter jeg ute i kulden og venter på neste. Jaja... Btw. Gratulerer med dagen Gamer. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) God mornings folkens. Da er det tirsdag, og vi er ett skritt nærmere helg 6 timers skoledag idag, som KAN bli mindre dersom soneutkoblingen gjelder oss også. Har vært problem med hovedforsyningen siden igår, og må derfor ha to timers serieutkobling for å lokalisere feilen. Hvordan går det med folket idag? Endret 2. februar 2010 av Nesumar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå