Craxmerax Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det er jo helt sykt Men jeg må snart på skolen nå Har ikkeno lyst. Btw: Mass effect 2 spørsmål - Hva skal jeg velge av anti-material rifle og assault rifle training på min infiltrator? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Til tross for kun seks timer søvn i natt er jeg våken som en gnu under våryrheten. Awesome. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Er på skolen. Teit at jeg måtte gå fra ME2 Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Huff, det siste året har gått fort. Kan ikke fatte at det er et år siden jeg registrerte meg her Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Svipper innom for å spørre om hjelp. Noen som vet om et bra dikt? Skal analysere osv. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg skal på mørkekjøring klokka 5. Hadde jeg helt glemt selvfølgelig. <_< Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Mørkekjøring Er jo bare å sitte og se på en dude som kjører på steder hvor det er mørkt. Eazy breezy. Litt interressant til tider også faktisk. Du vil ikke tro hvor mye refleks f.eks faktisk hjelper i mørket før du ser det selv. La oss bare si at det er en grunn til at staten pøser på med reflekskampanjer i mørketidene. Og til Vaenas: Kulturuke HJEM TIL MASS EFFECT 2! LAKUSISHAPPYFACE Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Oh gawd. Jeg har hatt smått med forstoppelse den siste uka. Det har jeg ikke nå lengre Føles som om magen min er helt vrengt ut, og å bli kvitt avskummet var ikke lett. Lett den ekleste opplevelsen så langt i 2010. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg, AltF4 og Shampoo koste oss med noe L4D2! Etter det var det BC2 beta i omtrent 2 timer i strekk Fortsetter i kveld eller? Det er 18 kuldegrader og vind ute. Jeg håper virkelig bussen er i rute i dag. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 20 blå her og jeg fryser vettet av meg. I tillegg har jeg prøve i grunnleggende kjemi i morgen og jeg forstår ikke en eneste dritt... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ikke fullt så kaldt her, bare en 14-15 minus. Ikke har jeg prøve i grunnleggende kjemi i morgen heller, selv om det for så vidt hadde gått ganske greit, tror jeg. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Folkæææææns! På tirsdag er forumet ett år! Og på tirsdag begynner LOST sesong 6 FINAL SEASON!! ^_^ Installerer ME1 på skolepcen. <<Krysser fingerene for at pcen er god nok>> Win win win!!!!! Nå på tirsdag? Hælvettes søringa, PCen har vert av i natt så nå er det 9+ på rommet mitt. Pledd FTW! BTW: Nasket en musematte på prixen, var keno reklame. Det står, "Spill i dag, vinn i dag" Skal henge den opp over datan nå Endret 1. februar 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Lurer på om jeg skal ta en ny gjennomgang av ME1 nå Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Lurer på om jeg skal ta en ny gjennomgang av ME1 nå Jeg tenker å gjøre det samme når jeg er ferdig med ME2 for første gang. Lage meg en skikkelig ME1-save som jeg kan bruke til andre gjennomgang av ME2. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Det blir vel til min tredje av ME2 ^_^ Er nesten ferdig med infiltratoren. Endret 1. februar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Haha det er så bra Endret 1. februar 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Genialt! Karribass Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Mamma liker ikke så godt skytespill, så hun har tatt det fra MW2 meg i en uke. Jaja, bare å game CoD4 da. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Glattkjøring derimot, det var noe annet Fikk dessverre ikke lov å spinne rundt å leke seg, men var morro uansett Lenke til kommentar
Einride Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Pwnt! Og logikken bak det at ho ikkje har tatt frå deg MW1? Ho har ikkje oppdaga det enda? ^_^ Edit: @HCG (damn you sneaky northeners!) Endret 1. februar 2010 av Einride Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå