Craxmerax Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Har dere et sånt jalla opplegg på skole-PC-ene hvor dere ikke har en adminkonto? Det pleier å skape litt ugreie med versjonen av SecuROM brukt på ME1. Til Craxdm, selvsagt. Rome er forresten mange ganger mer interessant enn Lost. Brannmann Sam er i grunn mer interessant enn Lost. Nei vi har ikke noe jalla opplegg på pcene.. Og jeg mente ikke det var tull at Rome er mer interessant enn LOST, men det andre som jeg ikke husker. Har ikke sett Rome så kan ikke uttale meg om det. Brannmann Sam slår jo alt uansett ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Er ikke veldig stolt av det, men har lagt godt over tyve timer i Mass Effect 2 nå. Et spill jeg har eid i 31 timer. Det er awesome. Nå har jeg lagt det fra meg for helgen, må jo være litt på forumet også! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 ...som forresten er inne i en dårlig periode når det gjelder aktivitet i SO! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Hvor langt har du kommet Laland? Er på min andre gjennomgang nå med infiltrator ^_^ Endret 31. januar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Aner ikke hvor langt jeg har kommet. Har ikke nappet tak i alle crewmedlemmene enda (mangler to) og er her i hovedhistorien: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): er ombord i et Collector-skip og Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): har akkurat funnet ut av at de er muterte Proteans. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Det hele er veldig awesome. Ikke si noe mer om hva som skjer, vil skje eller har skjedd er du grei. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Skal ikke si no ^_^ Det ville vært en skam på mitt rykte O.o Men uansett så har du brukt lang tid på å komme der Er nesten der på min infiltrator som jeg begynte på i dag :o :o :o Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg gjør alt jeg snubler over av sideoppdrag, og elsker det. Bare å gå rundt på the Citadel eller Omega er rett og slett latterlig funny. ^_^ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Når kom den nye sida til The Gathering? Har aldri sett den før O.o Men jeg skal sove nå ^_^ Natta alle folk Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Skal sove jeg også. Natta. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ja det er bare å se på. Jeg for min del holder meg unna. Stille i kveld. Hvor er alle sammen? Jeg, AltF4 og Shampoo koste oss med noe L4D2! Etter det var det BC2 beta i omtrent 2 timer i strekk Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg hadde liksom store planer om å spille Dragon Age: Origins, men var i 70 årslag til bestemor i stedet. Det var hyggelig det altså, men jeg hadde liksom store planer om å få gjort unna noen sideoppdrag. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Tsk, hadde du hørt på hennes historier hadde du skjønt at hun har opplevd en dragon age. http://trommelyd.no Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hei, hvordan går det her? God natt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg kom nettopp på denne perlen av en Green Day sang jeg hadde lagt helt i bakhodet.. I'm doing it wrong. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 God morgen forumfolk. Har vært på skolen i en tyve minutter nå, og er ihjel trøtt. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hei å hå alle folk ^_^ Sitter hjemme og fryser litt mens jeg venter på at klokka blir halv elleve så jeg kan gå på skolen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Startet på jobb 8:30, men sjefen har blitt dårlig så nå står jeg og venter på en annen. Noe som kan ta sin tid mtp all køen for tiden. Hjelper ikke på at jeg bare har lyst til å komme meg hjem for og spille Mass Effect 2. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Yay, vi har endelig fått ovn i klasserommet. Nå kan varmen begynne. =D Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Bøh! Morgen. Vært i moss i helga, spilt litt mye, sovet litt for lite. Svidd noen pizzaer for mye. Endret 1. februar 2010 av Vaenas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå