AltF4 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Kjøpte meg Spotify Premium igår. Særdeles awesome å slippe reklamer. På mandag blir det spotify på iphonen. (har ikke trådløst nett her) Vurderer faktisk å gjøre det samme selv, særlig fordi telefonen min nå synger på siste verset og det da kan bli aktuelt med en HTC Hero eller en iPhone. Eneste er at jeg syns de koster i overkant av hva jeg er villig til å gi for en telefon samtidig som jeg ikke helt finner abonnementet som lar meg sende mye SMS og mye bruk av nett uten å betale skjorta for det i måneden. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hero koster jo betydelig mindre dersom du skal ha den uten abonnement. Og kan absolutt anbefale spotify premium + smartphone. Har selv en svært så ny Hero med 8gb minnekort, funker fjell! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Folkæææææns! På tirsdag er forumet ett år! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Seriøst, oppløsningen til skjermen til bestemor og bestemor er på 1920x1200. De har bedre pc enn det jeg har liksom og de bruker den jo bare til å betale regninger og lese nyheter... *gråte* Det er den megastore skjermen... Endret 31. januar 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Bestemor og bestefar har Imac (med den største skjermen) og de er kun på maskinen en time i løpet av en uke for å sjekke mail og betale regninger. Pensjonistene har så syke bra pc'er at det er helt vilt. Ikke bare er de store, men unødvendige gode når de kun skal betale regnignger og sjekke aksjekursen. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Mormor har en mobil hun ikke greier å bruke, farmor og farfar har ikke det engang.. :rolleyes: Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Når jeg flytter for meg selv skal jeg ha en bra pc. Problemet er bare at jeg ikke får flyttet ut med det første. Æsj... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hvordan var systemet i "gamle dager", da ikke alle fag telte likt når man regnet ut gjennomsnitt? Ganget man karakteren med antall timer i uken man hadde faget? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hvordan var systemet i "gamle dager", da ikke alle fag telte likt når man regnet ut gjennomsnitt? Ganget man karakteren med antall timer i uken man hadde faget? Vi plusset alle karakterene sammen og delte på antall fag vi hadde, tror jeg... Om det er dette du mener? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Mener å ha hørt at karakterene ikke var "verdt det samme" før i tiden, at man multipliserte enkelte karakterer med 2 osv. Mulig det bare er tull.. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det vet jeg egentlig ikke noe om. Vi bare plusset sammen alle karakterene vi fikk i alle fagene også tok vi det svaret vi fikk og delte på antall fag vi hadde også fikk vi snittet vi hadde. Om alle telte like mye er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Er det vi gjør i dag også. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Bra. Jeg ble litt smånervøs her. Jeg er da virkelig ikke så gammel at på de små årene som har gått har det blitt et helt ny greie på det også. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Folkæææææns! På tirsdag er forumet ett år! Og på tirsdag begynner LOST sesong 6 FINAL SEASON!! ^_^ Installerer ME1 på skolepcen. <<Krysser fingerene for at pcen er god nok>> Endret 31. januar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Folkæææææns! På tirsdag er forumet ett år! Og på tirsdag begynner LOST sesong 6 FINAL SEASON!! ^_^ Blir de endelig funnet da? Eller er de stuck på den øya til evig tid? (jeg beveger meg ut på farlig grunn her, siden jeg ikke har sett serien...) Endret 31. januar 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 SPOILER OM LOST ^_^ Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Noen av dem har allerede vært hjemme igjen i tre år BUT NOW THEY'RE BACK!! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg har aldri skjønt meg på det LOST tullet. Når jeg har sett reklame om det på tv virker det som en hel del krangling for min del. Kjedelig å se på sånt. Jeg har lyst på mer ROME jeg. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 NOO!! Jeg fikk en error som sier "General Protecion Error" på ME1!! Det er visst ingen vei utenom dette :( Jeg har aldri skjønt meg på det LOST tullet. Når jeg har sett reklame om det på tv virker det som en hel del krangling for min del. Kjedelig å se på sånt. Jeg har lyst på mer ROME jeg. Bare tull. Det er råkult. Ingen som vet hva som kommer til å skje. Sykt spennende :rolleyes: Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ja det er bare å se på. Jeg for min del holder meg unna. Stille i kveld. Hvor er alle sammen? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Har dere et sånt jalla opplegg på skole-PC-ene hvor dere ikke har en adminkonto? Det pleier å skape litt ugreie med versjonen av SecuROM brukt på ME1. Til Craxdm, selvsagt. Rome er forresten mange ganger mer interessant enn Lost. Brannmann Sam er i grunn mer interessant enn Lost. Endret 31. januar 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå