Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg Spotify Premium igår. Særdeles awesome å slippe reklamer. På mandag blir det spotify på iphonen. (har ikke trådløst nett her)

Vurderer faktisk å gjøre det samme selv, særlig fordi telefonen min nå synger på siste verset og det da kan bli aktuelt med en HTC Hero eller en iPhone.

Eneste er at jeg syns de koster i overkant av hva jeg er villig til å gi for en telefon samtidig som jeg ikke helt finner abonnementet som lar meg sende mye SMS og mye bruk av nett uten å betale skjorta for det i måneden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestemor og bestefar har Imac (med den største skjermen) og de er kun på maskinen en time i løpet av en uke for å sjekke mail og betale regninger. Pensjonistene har så syke bra pc'er at det er helt vilt. Ikke bare er de store, men unødvendige gode når de kun skal betale regnignger og sjekke aksjekursen.

Lenke til kommentar

Folkæææææns! På tirsdag er forumet ett år! :D

Og på tirsdag begynner LOST sesong 6 FINAL SEASON!! ^_^

Blir de endelig funnet da? Eller er de stuck på den øya til evig tid?

(jeg beveger meg ut på farlig grunn her, siden jeg ikke har sett serien...) :whistle:

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

NOO!! Jeg fikk en error som sier "General Protecion Error" på ME1!! :( Det er visst ingen vei utenom dette :( :( :(

Jeg har aldri skjønt meg på det LOST tullet. Når jeg har sett reklame om det på tv virker det som en hel del krangling for min del. Kjedelig å se på sånt. Jeg har lyst på mer ROME jeg.

Bare tull. Det er råkult. Ingen som vet hva som kommer til å skje. Sykt spennende :rolleyes:

Lenke til kommentar

Har dere et sånt jalla opplegg på skole-PC-ene hvor dere ikke har en adminkonto? Det pleier å skape litt ugreie med versjonen av SecuROM brukt på ME1.

Til Craxdm, selvsagt.

Rome er forresten mange ganger mer interessant enn Lost. Brannmann Sam er i grunn mer interessant enn Lost.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...