Craxmerax Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hei å hå ^_^ Morn morn @Laland - Et ord: Awesomeness!! Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Morgen, nerder. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Da var handlelappen klar. Ratchet and Clank: Tools of Destruction, Metal Gear Solid 4, Uncharted: Drakes Fortune, 2 Batmanbøker (Killing Joke og Arkham Asylum) og noen Dilbert-bøker hvis jeg finner noen som frister. Også blir det sikkert noe elskelig ræl i tillegg kjenner jeg meg selv rett. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 AltF4: Snadder. Ble akkurat ferdig med Batman: Arkham Asylum (spillet), så nå er det bare å vente til Bioshock 2 og Aliens vs Predator kommer ut. Forhåpentligvis kommer de neste måned. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Mass Effect 2 er awesome, jeg har lyst til å gi Absoluttspill.no en diamantring og det er en pizza i ovnen. Oh, and, jeg har huset alene frem til i morgen. Definisjon på awesome, much? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Da var handlelappen klar. Ratchet and Clank: Tools of Destruction, Metal Gear Solid 4, Uncharted: Drakes Fortune, 2 Batmanbøker (Killing Joke og Arkham Asylum) og noen Dilbert-bøker hvis jeg finner noen som frister. Også blir det sikkert noe elskelig ræl i tillegg kjenner jeg meg selv rett. Godt valg av spill og Batman bøker! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Mass Effect 2 er awesome, jeg har lyst til å gi Absoluttspill.no en diamantring og det er en pizza i ovnen. Oh, and, jeg har huset alene frem til i morgen. Definisjon på awesome, much? Spiller du på pc eller? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg sa jo ME2 var fullt av awesomeness ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 JEG ELSKER MASS EFFECT 2 Det er rett og slett latterlig gjennomført. Alt jeg kunne vurdere å pirke på i eneren er fikset og polert til det perfekte. Dialogene og skriptet er til tider on-par og forbi Uncharted 2 sine - for å putte det i perspektiv. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Når jeg tar voddler sitt trayicon og "test" får jeg fail, du er under firewall Alle firewallene mine var nede.. EDIT: Noen her med erfaringer om dyson støvsugere? Endret 30. januar 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Slik, da var Mass Effect fullført med 1200/1200 poeng og jeg gjorde absolutt alle sidequests i den siste gjennomspillingen. Utenom de som ville at jeg skulle samle inn tre milliarder ype stein osv selvfølgelig. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 JEG ELSKER MASS EFFECT 2 Hehe, det merkes på aktiviteten at Mass effect 2 er ute. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Morsomt å sjekke kontoen og finne ut at man uventet har fått litt over 4000 fra noen. Så da ble det england-tur med kompiser allikevel. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Ferdig med Mass Effect 2 nå!!! DET VAR AWESOME!!! <<Begynner på nytt >> Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Ikonet til Spotify er borte på en måte. Når jeg prøver å trykke på den får jeg bare beskjed om at "Elementet spotify.exe som denne snarveien refererer til, er blitt endret eller flyttet slik at denne snarveien ikke lenger virker som den skal. Vil du slette denne snarveien?" Jeg har da for pokker ikke tuklet med dette. Hva gjør jeg nå? Klarte å fikse det ved å installere på nytt. Endret 30. januar 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Har også problemet med spotify ved at den visstnok er ødelagt og den finner ikke ikonet. Det har plutselig blitt borte i mappene også... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg bare kjørte den installasjonsgreia på nytt og da funket det. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg ser på mythbusters og har sykt vondt i halsen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Off to overraskelsesførtiårsfeiring av en kollega nå. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Off to overraskelsesførtiårsfeiring av en kollega nå. Made my day, jeg lo godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå