Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmh. Fascinerende selvmord. Jeg har ikke fått Mass Effect 2 enda, så jeg velger atter en gang å sverge på å aldri bestille nye spill fra Elkjøp igjen. Etter Bioshock og Heavy Rain. Bestilte fra Absoluttspill.no i går, og de har allerede sendt det.

Ser ut til at Elkjøp/Lefdal kun bør brukast frå no av om prisen er det einaste som teller. Dei er heilt ubrukeleg på alt anna.

Sendte mail til dei om ME2, sidan dei enda ikkje har sendt det til meg:

Hei og takk for din henvendelseVi beklager, men det har blitt en liten forsinkelse fra leverandør på dette spillet. Vi forventer at dette sendes ut snarlig.

Med vennlig hilsen

Amund

Kundesenteret

Lenke til kommentar

Har nettopp laget frappucinos til Zealuu og meg selv, så hadde vi noe til overs og tilbød både Mamma og venninnen hennes, og fikk nei. Lagde til til meg og Zealuu, blir spurt om å få smake. Lar mamma sin venninne smake fra frappen min, hvorpå hun utbryter "du må jo si at sånt er godt før du spør om jeg vil ha!". Synes det var sjarmerende.

Lenke til kommentar

Og du har prøvd å starte Voddler på nytt etter at du har gjort endringane? Burde forøvrig ikkje vere nødvendig å disable MS firewall, berre gi Voddler tilgang.

Joda, men for å vere sikkert har jeg disablet alt, avsluttet voddler, trykket på tray iconet og "stopp" startet alt igjen og still nothing :( Kan det vere noe i ruteren?

Lenke til kommentar

Jeg legger meg iallefall nå med et håp om at jeg våkner i morgen med bedre form. Dere som fortsetter ut i natten får ha en fortreffelig aften.

Har forresten fått en minikvise i nakken som ligger akkurat der merkelappen på t-skjortene mine gnikker seg når jeg har denpånså den forvinner jo aldri. Grrrr.

Lenke til kommentar

Til dere som har prøvd det; hvordan er ME2? Kjørte nettopp en kjappkjapp gjennomgang på hardcore av ME(1) og klokket inn på 8 timer. Awesomness fra ende til annen. Tør ikke sjekke de dedikerte trådene i frykt av spoilere.. får forhåpentligvis spillet i morgen. Gjør jeg det, så skal Absoluttspill.no få uendelig med plusspoeng i mine bøker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...