Laland Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hva hører jeg? Liker dere å bli underholdt? La denne smekre YouTubesnutten glorifisere deres skjerm og høytallere! Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Nå skal det spilles litt Batman: Arkham Asylum. -> God helg, folkens. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hmh. Fascinerende selvmord. Jeg har ikke fått Mass Effect 2 enda, så jeg velger atter en gang å sverge på å aldri bestille nye spill fra Elkjøp igjen. Etter Bioshock og Heavy Rain. Bestilte fra Absoluttspill.no i går, og de har allerede sendt det. Ser ut til at Elkjøp/Lefdal kun bør brukast frå no av om prisen er det einaste som teller. Dei er heilt ubrukeleg på alt anna. Sendte mail til dei om ME2, sidan dei enda ikkje har sendt det til meg: Hei og takk for din henvendelseVi beklager, men det har blitt en liten forsinkelse fra leverandør på dette spillet. Vi forventer at dette sendes ut snarlig. Med vennlig hilsen Amund Kundesenteret Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Noen gode forslag til Batman-bøker jeg bør kjøpe i morgen? Skal ha de mest essensielle, jeg vet bare ikke helt hvem det er, sett bort i fra Year One og Arkham Asylum. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Får "you are behind a firewall" thingy når jeg opner Voddler. Funker ikke selv om jeg disabler microsoft firewall og avast Lenke til kommentar
Einride Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Og du har prøvd å starte Voddler på nytt etter at du har gjort endringane? Burde forøvrig ikkje vere nødvendig å disable MS firewall, berre gi Voddler tilgang. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Har nettopp laget frappucinos til Zealuu og meg selv, så hadde vi noe til overs og tilbød både Mamma og venninnen hennes, og fikk nei. Lagde til til meg og Zealuu, blir spurt om å få smake. Lar mamma sin venninne smake fra frappen min, hvorpå hun utbryter "du må jo si at sånt er godt før du spør om jeg vil ha!". Synes det var sjarmerende. Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 En gammel klassiker med en unik tvist: Start den ene, vent noen sekunder og start den andre. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Og du har prøvd å starte Voddler på nytt etter at du har gjort endringane? Burde forøvrig ikkje vere nødvendig å disable MS firewall, berre gi Voddler tilgang. Joda, men for å vere sikkert har jeg disablet alt, avsluttet voddler, trykket på tray iconet og "stopp" startet alt igjen og still nothing Kan det vere noe i ruteren? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Skal jeg si dere noe kult? O.o Det er natt og jeg skal sove ^_^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Utrolig hvor tidlig folk gikk og la seg, med tanke på at det er lørdag i morgen (eller nå for å være nøyaktig). Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg skal til Oslo og møte Shampoo i morgen, så jeg bør være opplagt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jupp. Skal se på kino og loffe rundt på Outland. Blir koselig <3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Mandate ^_^ Jeg er, for tredje gangen siden jeg startet å jobbe, syk i enda en helg. Latterlig irriterende. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg surfer SuicideGirls. Og vurderer å legge meg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg legger meg iallefall nå med et håp om at jeg våkner i morgen med bedre form. Dere som fortsetter ut i natten får ha en fortreffelig aften. Har forresten fått en minikvise i nakken som ligger akkurat der merkelappen på t-skjortene mine gnikker seg når jeg har denpånså den forvinner jo aldri. Grrrr. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jupp. Skal se på kino og loffe rundt på Outland. Blir koselig <3 Det blir det sikkert. Personlig har jeg aldri hatt den store begeistringen for cinografisk arkitektur, hverken i inn- eller utland. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Til dere som har prøvd det; hvordan er ME2? Kjørte nettopp en kjappkjapp gjennomgang på hardcore av ME(1) og klokket inn på 8 timer. Awesomness fra ende til annen. Tør ikke sjekke de dedikerte trådene i frykt av spoilere.. får forhåpentligvis spillet i morgen. Gjør jeg det, så skal Absoluttspill.no få uendelig med plusspoeng i mine bøker. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Det er en juvel av en spill uten like. Det er en haug med nye interessante karakterer i spillet og mange gøye og varierte oppdrag og fiender. Jeg håper virkelig ikke du har planer for helgen. PS: Jeg elsker folk som virkelig kan jobben sin http://www.youtube.com/watch?v=yC9vEso0AMA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå