Lexiboij Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) lefthands er liksom lefties. Keivhendte. Left hands er de venstre hendene dine. I hvert fall sånn jeg leser det. Enig med du. Uansett foretrekker eg uttrykket "Southpaw" ^_^ (Keivhendt er forøvrig gammaldags og fornærmande. Det heiter venstrehendt ) Ingen overraskelse at ikkje Elkjøp har klart å sende meg ME2 på release-dag, men at eg enda ikkje har fått sendingsbekreftelse er meir oppsiktsvekkjande. Methinks eg må ringe Elkjøp i morgon og kjefte litt. At eg fortsatt ventar på ME1 og skal spele gjennom det først er irrelevant. (Ja, eg veit. "Welcome to 2+ years ago" og alt det ). Eg vil kjefte litt på Elkjøp allikevel! Det er også litt av grunnen til at jeg lagde denne. (Resirkulert propaganda plakat ) Som Einride sier er keivhendt et fornærmende ord. Tro det eller ei, men jeg føler meg diskriminert av skolen min. :o Høyrehendte sakser, høyrehendte innebandy køller, høyrehendte gitarer, kjeft for å dekke på til venstrehendte i mat og helse. Endret 28. januar 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Dude, hvordan er en bandykølle keivhendt eller retthendt? Jeg nekter å tro at det er et slemt og diskriminerende ord, jeg er vokst opp i et hjem med en keivhendt pappa, og han kaller det keivhendt. Han kan forøvrig bruke sakser og kniv og gaffel som retthendte, men vi har alltid hatt keivhendtsakser osv. liggende allikevel. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Prøver å lage styr ut av det. Men det er ikke så mye som en gitar på skolen jeg kan spille på. Argumentet jeg fikk var at det er alt for få venstrehendte som spiller gitar. Jeg nevner da så klart Paul McCartny og Jimmi Hendrix. Kunne blitt en av dem, men neida, jeg må spille tangentinstrumenter eller trommer. Om det er en person som blir glemt er det vel trommissen? Lenke til kommentar
Einride Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Dude, hvordan er en bandykølle keivhendt eller retthendt? Jeg nekter å tro at det er et slemt og diskriminerende ord, jeg er vokst opp i et hjem med en keivhendt pappa, og han kaller det keivhendt. Han kan forøvrig bruke sakser og kniv og gaffel som retthendte, men vi har alltid hatt keivhendtsakser osv. liggende allikevel. Fordi ei bandykølle ideelt sett skal vere bøyd for bedre kontroll av ballen Eg driter i kva folk kaller det, eg ville berre kverulere litt Uansett så er keivhendt eit gamalt uttrykk, og det "riktige" no er å bruke venstrehendt. Eg har også alltid måtte overleve med saks for høgrehendte, eg speler gitar som høgrehendte og holder bestikket som høgrehendte. Med tanke på kor lite eg skriver for hand for tida skriver eg heilt sikkert like stygt med begge hender også. Woo, I'm ambidextrous! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hvordan er det mulig at dem som lager programvare og drivere for printere stadig klarer å gjøre dem mer og mer frustrerende? Jeg hater Lexmark og deres programvareløsninger. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Velkjent problem. Tippar det er like kjekt som å laste ned ein "driver" til HP printarar. Dei er lett over 700 MB, tar timevis og å installere og har stort sett ein haug med ting du ikkje trenger, men som må installerast. Heldigvis tok dei til vet og laga PCL- og PS- universaldrivarar. Edit: I LOL'ed Endret 28. januar 2010 av Einride Lenke til kommentar
psyched Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Satan det er mye vind nå! Var ute med mat til hunden og når jeg skulle gå tilbake igjen bommet jeg med 5m på døra. Var nesten umuilg å gå mot vinden. Er også -20.... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Ah, hjemme fra et fantastisk nyttårsball som gikk over all forventning med fantastisk følge og dans. Hva har folket bedrevet eller skal bedrive i morgen? Selv har jeg fri og tar vel en fototur i morgen etter en del timers søvn! Endret 28. januar 2010 av Paisley Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Spilte Som treet i HoN, eide det andre laget, men spilte på lag med 4 toskete russere som ikke kunne spille selv. Endte opp med 10-2-?, ganske bra runde for meg. Men de russerne løp bare rundt og sugde hele gjengen. Carryen vår skjønte ikke meningen med å farme, det er mye bedre å konstant prøve å ganke. De hadde en carry som eide alle utenom meg, han var død før han rakk å røre meg. Mine aura of mock and super tree ult is awesome. Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Jeg tror ikke de andre nubsene i SO skjønner hva du mener Vaenas Vel, jeg legger meg nå. God natt! http://www.smosh.com...-me-poop-bricks Fra 1:30 og utover er det epic Og en liten historie på tampen. Den er nok litt "for god til å være sann" men den er verdt å lese likevel! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): "On 23 March 1994, the medical examiner viewed the body of Ronald Opus and concluded that he died from a shotgun wound of the head. The decedent had jumped from the top of a ten-story building intending to commit suicide (he left a note indicating his dispondency). As he fell past the ninth floor, his life was interrupted by a shotgun blast through a window, which killed him instantly. Neither the shooter not the decedent was aware that a safety net had been erected at the eighth floor level to protect some window washers and that Opus would not have been able to complete his suicide anyway because of this. "Ordinarily," Dr Mills continued, "a person who sets out to commit suicide ultimately succeeds, even though the mechanism might not be what he intended. That Opus was shot on the way to certain death nine stories below probably would not have changed his mode of death from suicide to homicide. But the fact that his suicidal intent would not have been successful caused the medical examiner to feel that he had homicide on his hands. "The room on the ninth floor whence the shotgun blast emanated was occupied by an elderly man and his wife. They were arguing and he was threatening her with the shotgun. He was so upset that, when he pulled the trigger, he completely missed the wife and the pellets went through the window striking Opus. "When one intends to kill subject A but kills subject B in the attempt, one is guilty of the murder of subject B. When confronted with this charge, the old man and his wife were both adamant that neither knew that the shotgun was loaded. The old man said it was his long-standing habit to threaten his wife with the unloaded shotgun. He had no intention to murder her - therefore, the killing of Opus appeared to be an accident. That is, the gun had been accidently loaded. "The continuing investigation turned up a witness who saw the old couple's son loading the shotgun approximately six weeks prior to the fatal incident. It transpired that the old lady cut off her son's financial support and the son, knowing the propensity of his father to use the shotgun threateningly, loaded the gun with the expectation that his father would shoot his mother. The case now, becomes one of murder on the part of the son for the death of Ronald Opus." There was an exquisite twist. "Further investigation revealed that the son, Ronald Opus, had become increasingly despondent over the failure of his attempt to engineer his mother's murder. This led him to jump off the ten-story building on March 23, only to be killed by a shotgun blast through a ninth story window. "The medical examiner closed the case as a suicide." Endret 29. januar 2010 av Error Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Wow! Hvis DET er sant så er det "one for the history books", uten tvil. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hei å hå ^_^ Nå er det geografi med den beste læreren på skolen Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 hei og hå. Utrolig deilig med fridag etter ballet i går. Fridag og langhelg ftw! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Matteprøve nå :wacko: Wish me luck Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hmh. Fascinerende selvmord. Jeg har ikke fått Mass Effect 2 enda, så jeg velger atter en gang å sverge på å aldri bestille nye spill fra Elkjøp igjen. Etter Bioshock og Heavy Rain. Bestilte fra Absoluttspill.no i går, og de har allerede sendt det. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) eller Trykk på for full størrelse. Likte selv den originale (ikke rød bakgrunn), men den var bare i 200x200 Endret 29. januar 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå