Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er både yr og i god stemning samt litt spent før kveldets nyttårsball på skolen.

Dansene kan jeg, en bukett med roser er innkjøpt, snikkjolen henger klar, og følge er bestemt.

Allikevel er jeg vanvittig nervøs...

Kanskje fordi skoene er helt sykt glatte!:o

Lenke til kommentar

Eg fekk Vodderlinvite i dag, men når eg må registrere meg så er min postkode berre 4 tal, og eg må ha 5...

Og korleis kan eg hindre at Spotify blir stoppa av Norton 360 Online når eg prøver å innstalere det på nytt (Norton sletta Spotify-.-)

1. Bare skriv et tall ekstra. Jeg skrev det ekte postnummeret vårt, men jeg la til et ekstra tall, og det funka.

2. Gå inn på kontrollpanel å fjerne blokkeringen av spotify?

Ellers så kan du vurdere å slette hele Norton driten, ettersom at det er et forferdelig program og det finnes mange bedre alternativer som er gratis.

Lenke til kommentar

Bruk Göteborg eller Stockholm sitt postnummer, Flosshatt. Norton tror dessverre at Spotify er en trojaner, og den eneste løsningen er enten å gå inn og bytte ut innstillingene du har til at den ikke sletter trojanere automatisk (den kommer allikevel til å mase på deg), den andre, foretrukne muligheten er å bytte antivirus.

Lenke til kommentar

@Backstabber:

Sitat fra Diskusjon.no-bruker:

fikk akkurat invite.

men WHAT THE HELL.

jeg registrerte med i august med en gmail adresse.. dit har jeg ikke fått noen invitasjon.

registrerte meg med en annen adresse i november.. og er på den jeg har fått invite.

Så kanskje du bare skal registrere deg en gang til, med annen mail?

Lenke til kommentar

Norton 360 er et veldig bra virusprogram, men det plagde meg for mye til at jeg gadd å ha det lengre. Nå bruker jeg Microsoft Security Essentials og er strålende fornøyd ^_^

Når eg går inn på http://www.microsoft.com/security_essentials/market.aspx så får eg beskjeden om at det programmet ikkje finnes i landet eg befinner meg i.

Hmpf. Denne dagen har berre vore ein stor nedtur-.-

Lenke til kommentar

Eg fekk Vodderlinvite i dag, men når eg må registrere meg så er min postkode berre 4 tal, og eg må ha 5...

Og korleis kan eg hindre at Spotify blir stoppa av Norton 360 Online når eg prøver å innstalere det på nytt (Norton sletta Spotify-.-)

Ein oppdatering til Symantec gjorde det same hos meg, plutseleg var Spotify.exe ein trojan. Hjelpsom som Endpoint Protection var fjerna den "trojanen". Takk skal du faen meg ha, Symantec. Fiks kjem vel snart, men irriterande er det...

@Backstabber:

Sitat fra Diskusjon.no-bruker:

fikk akkurat invite.

men WHAT THE HELL.

jeg registrerte med i august med en gmail adresse.. dit har jeg ikke fått noen invitasjon.

registrerte meg med en annen adresse i november.. og er på den jeg har fått invite.

Så kanskje du bare skal registrere deg en gang til, med annen mail?

Eg fekk Voddler-invite i dag også (tydeligvis mange som har fått i dag), og eg registrerte meg med gmail-adresse.

Lenke til kommentar

Da var Mass Effect 2, og dermed også helgen sikret. Må fullføre det første en siste gang før jeg starter, men jeg hadde ikke planer om nstarte på oppfølgeren før i morgen uansett.

Oh, and jailbroken iPhone is quite pleasing.

Herregud gled deg, det er epic.

Lenke til kommentar

lefthands er liksom lefties. Keivhendte. :p

Left hands er de venstre hendene dine. I hvert fall sånn jeg leser det.

Enig med du. Uansett foretrekker eg uttrykket "Southpaw" ^_^

(Keivhendt er forøvrig gammaldags og fornærmande. Det heiter venstrehendt :p)

Ingen overraskelse at ikkje Elkjøp har klart å sende meg ME2 på release-dag, men at eg enda ikkje har fått sendingsbekreftelse er meir oppsiktsvekkjande. Methinks eg må ringe Elkjøp i morgon og kjefte litt. At eg fortsatt ventar på ME1 og skal spele gjennom det først er irrelevant. (Ja, eg veit. "Welcome to 2+ years ago" og alt det :p). Eg vil kjefte litt på Elkjøp allikevel!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...